Deze vond ik wel erg Rembrandt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga niet meer kijken en merk wel of er wat in mijn e-mail verschijnt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dm je. Wel op de vijfde klikken, niet proberen elke ster, dat werkt niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe even een linkje,ga ik 5 sterren doen.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:11 schreef chufi het volgende:
Over iets meer dan 12 uur gaan we losZonder Charlie WhitingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die vind ik erg mooi, lekker die losse toets.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze vond ik wel erg Rembrandt.
Misschien eigenlijk wel de beste.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja die vind ik erg mooi, lekker die losse toets.
zo is dat!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga niet meer kijken en merk wel of er wat in mijn e-mail verschijnt!
1 ster gegevenquote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
1 ster gegeven![]()
![]()
![]()
Wilde even testen of het kon
thxquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die springt er ook wel uit. Net als die van jou.
als dat doek straks wint krijg jij de schuldquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
1 ster gegeven![]()
![]()
![]()
Wilde even testen of het kon
Of ze is incontinent..quote:
Mogen we er niet over klagen?quote:
Is ook wel wat om iets wat je gemaakt hebt te laten beoordelen door anderen. Hier op FOK! kun je iig niet meer stuk, je hebt veel talent en een enorme vaardigheid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
thx![]()
Loslaten maar weer .. ben toch meer eerzuchtig dan ik dacht
Het is hier al een tijdje weer droog. Tijd om boodschappen te doen.quote:
Ze lijkt eerder ongesteld, het humeur veranderd met de minuut.quote:
Klopt en ja, de support waardeer ik zeerquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ook wel wat om iets wat je gemaakt hebt te laten beoordelen door anderen. Hier op FOK! kun je iig niet meer stuk, je hebt veel talent en een enorme vaardigheid
Hier giet het al de hele dag, Boodschap'sequote:.[..]
Het is hier al een tijdje weer droog. Tijd om boodschappen te doen.
Later
Echt he?quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze lijkt eerder ongesteld, het humeur veranderd met de minuut.
Dit in het kwadraat. Tijd voor extra vit d slikken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:25 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel hoor, ik vind het teringtyfuskutweer
ik krijg mijn 'het is goed voor de tuin' bijna mijn b*k niet meer uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Echt he?[..]
Dit in het kwadraat. Tijd voor extra vit d slikken.
lolquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg mijn 'het is goed voor de tuin' bijna mijn b*k niet meer uit
Het water in de gracht hier staat al dagen hoger dan normaal ....quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg mijn 'het is goed voor de tuin' bijna mijn b*k niet meer uit
hier grote plassen in mijn straat, stroomt allemaal van het duin afquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het water in de gracht hier staat al dagen hoger dan normaal ....
quote:
dan moet het toch nog een eindje naar beneden toch ..? zo de haven inquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:39 schreef sacha het volgende:
[..]
hier grote plassen in mijn straat, stroomt allemaal van het duin af
Lekker 2 uur bezig geweest, andere dingen dan normaal, dat houdt het leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker gesport?
Tijd om de speedboot weer eens uit de stalling te halen
Dat het een mooie en lange zomer mag wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker 2 uur bezig geweest, andere dingen dan normaal, dat houdt het leuk.
Met een beetje geluk ligt hij over een maand weer aan de steiger
yep, vroegāh zette ik de Aap in zijn regenpak op een bodyboard en roetsten we zo naar benedenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
dan moet het toch nog een eindje naar beneden toch ..? zo de haven in
Weer zo'n zomer als vorig jaar, daar teken ik voor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het een mooie en lange zomer mag worden
Gaaf!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:45 schreef sacha het volgende:
[..]
yep, vroegāh zette ik de Aap in zijn regenpak op een bodyboard en roetsten we zo naar beneden
Mja hier ook, maar ik wacht tot het weekend, dan is de wind een beetje gaan liggen en kan iemand met lange armen helpen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Stomme zon, nu zie ik dat ik mijn ramen moet lappen.
Geweldigquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:45 schreef sacha het volgende:
[..]
yep, vroegāh zette ik de Aap in zijn regenpak op een bodyboard en roetsten we zo naar beneden
Whut!??quote:
Utrecht is het ellende nu maar wel droogquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier aan de einder lijkt ie ook te komen ...
quote:
einder laat nog ff op zich wachtenquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Utrecht is het ellende nu maar wel droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |