Komt goed geloof ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het wordt wel droog, geen idee waar je woont.. In 't noorden pas na half 3 vanmiddag
Daar is idd droog, volgens buienradarquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt goed geloof ik.
Ik woon in Amsterdam maar ga vanmiddag in Utrecht zijn, het is hier nu net droog geworden
Nog vele bakken regen te gaan voordat het watertekort weer is aangevuldquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is idd droog, volgens buienradarVolgende week wordt het gelukkig droog en zonnig met goeie temperatuur
Ja tot dinsdag, maar kan ineens weer veranderenquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog vele bakken regen te gaan voordat het watertekort weer is aangevuld
Mij lokken ze daar niet voor hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gegevens zijn vervalst om mensen naar de stembus te lokken.
Waarom niet? Maakt het je allemaal niet uit?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mij lokken ze daar niet voor hoor
Nee om eerlijk te zijn niet, hou mij er ook niet echt mee bezigquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom niet? Maakt het je allemaal niet uit?
Hier in Adam was het inmiddels gewoon droog ... wel veel woei nogquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het wordt wel droog, geen idee waar je woont.. In 't noorden pas na half 3 vanmiddag
Hier nog niet droog, maar weinig woei geloof ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier in Adam was het inmiddels gewoon droog ... wel veel woei nog
Het is ook niet alsof je er een enorme afstand voor moet afleggen. Ik heb vorige keer in het Cygnus Gymnasium gestemd. Ik voelde me gelijk een stuk slimmer toen ik daar geweest was.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:30 schreef pullup het volgende:
Ik ga zeker weer stemmen. Weer of geen weer
Posthoornkerk hier. Ik voelde me niet gelovigerquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof je er een enorme afstand voor moet afleggen. Ik heb vorige keer in het Cygnus Gymnasium gestemd. Ik voelde me gelijk een stuk slimmer toen ik daar geweest was.
God woont daar ook al lang niet meer, toch?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Posthoornkerk hier. Ik voelde me niet geloviger
Nee die heeft het bijltje daar al even bij neergegooid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
God woont daar ook al lang niet meer, toch?
Wel goed dat-ie er nog staat. Een andere kerk van Cuypers, de Sint-Willibrorduskerk buiten de Veste, werd in die tijd gewoon gesloopt. Dat was een enorme kerk op de hoek van de Ceintuurbaan en de Amsteldijk waar nu dat vreselijke bejaardenhuis van Amsta staat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die heeft het bijltje daar al even bij neergegooid.
Wanneer is die gesloopt?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel goed dat-ie er nog staat. Een andere kerk van Cuypers, de Sint-Willibrorduskerk buiten de Veste, werd in die tijd gewoon gesloopt. Dat was een enorme kerk op de hoek van de Ceintuurbaan en de Amsteldijk waar nu dat vreselijke bejaardenhuis van Amsta staat.
[ afbeelding ]
Kerkje was dat hoor
Die was nog wel mooier dan de Posthoornkerkquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel goed dat-ie er nog staat. Een andere kerk van Cuypers, de Sint-Willibrorduskerk buiten de Veste, werd in die tijd gewoon gesloopt. Dat was een enorme kerk op de hoek van de Ceintuurbaan en de Amsteldijk waar nu dat vreselijke bejaardenhuis van Amsta staat.
[ afbeelding ]
Kerkje was dat hoor
1971 was-ie volledig gesloopt. Ongeveer dezelfde tijd waarin de Posthoornkerk buiten gebruik werd gesteld.quote:
oquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kerkje was dat hoor
Kunnen we die anderen nog omlaag stemmen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:52 schreef Voxs het volgende:
Er worden wel heel goede portretten ingestuurd...
Eentje wordt in mijn fb teken/schildergroep meer gewaardeerd dan de mijne. ( tot mijn chagrijn) Wat ik snap, want sprankelend.
Nog maar zien of ik bij de uitgekozenen ga zitten.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 14 maart 2019 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Kunnen we die anderen nog omlaag stemmen?
OK ver voor mijn tijd dusquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1971 was-ie volledig gesloopt. Ongeveer dezelfde tijd waarin de Posthoornkerk buiten gebruik werd gesteld.
Dat is idd ook een straf planquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Kunnen we die anderen nog omlaag stemmen?
Ja, ik zag dat het niveau van de inzendingen omhoog ging naar gelang de tijd verstrekt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:52 schreef Voxs het volgende:
Er worden wel heel goede portretten ingestuurd...
Eentje wordt in mijn fb teken/schildergroep meer gewaardeerd dan de mijne. ( tot mijn chagrijn) Wat ik snap, want sprankelend.
Nog maar zien of ik bij de uitgekozenen ga zitten.
Die is weer van een ander Kuipers, lees ik. De ontkerking heeft in die tijd aardig toegeslagen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:52 schreef pullup het volgende:
Deze werd net gesloopt toen wij er een paar huizen naast kwamen wonen. In de Zacharias janse straat
[ afbeelding ]
Zelfde jaar zie ik 1971
Daar heb ik ooit iets van gezien,een woning in een kerk.Supermooi.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:55 schreef Voxs het volgende:
Laat ze maar gewoon herbestemming krijgen, zulke mooie gebouwen.
Yep, slecht onderhouden. Speeltuin voor ratten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:53 schreef Superbadeendje het volgende:
De Sint-Willibrorduskerk werd ook niet gewoon gesloopt deze was bouwvallig meen ik.
Wat maf! Ik weet dat ze de sterren groter gemaakt hebben en dat sommigen van mijn kennissen helemaal niet konden stemmen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat het niveau van de inzendingen omhoog ging naar gelang de tijd verstrekt.
Die stemming op de site slaat trouwens nergens op. Ik kon na twee dagen weer op jouw doek stemmen, alsof het gereset was.
Toch vind ik de meeste inzendingen, ook de goed gelijkende, heel 'hard' aangezet. Te modern.
Ja!quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit iets van gezien,een woning in een kerk.Supermooi.
Dank je!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind die van Voxs nog steeds één vd beste.
Ik heb ook weer een rondje langs de velden gedaan en hoewel de kwaliteit inderdaad omhoog gaat is die van Voxs zeker nog wel een van de bestequote:Op donderdag 14 maart 2019 13:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind die van Voxs nog steeds één vd beste.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een rondje langs de velden gedaan en hoewel de kwaliteit inderdaad omhoog gaat is die van Voxs zeker nog wel een van de beste
Het is ook een 'modern kantoor' gebouw geworden uiteindelijk ,maar we hebben er op het kale rotzooi veldje na desloop nog jaren goed kunnen honkballen. Voor voetbal waren er te veel kuilenquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is weer van een ander Kuipers, lees ik. De ontkerking heeft in die tijd aardig toegeslagen.
Ja, aan veel schilderijen zie je gewoon dat we gewend zijn geraakt aan modernere stijlen, die hebben een bijna stripachtige outline.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat maf! Ik weet dat ze de sterren groter gemaakt hebben en dat sommigen van mijn kennissen helemaal niet konden stemmen.
Ik vind het ook. Of te warme/bruine huidskleur. Ze is vrij bleek. Ook als je haar in schaduw wil schilderen moet je dan niet te warme kleuren gebruiken. Daarom vind ik mijne de mooiste, hoewel ze meer ronding in haar gezicht had kunnen krijgen: de klassieke manier van schilderen. En belangrijkste: Wat ze in het Engels 'Lost and Found edges' noemen. Niet alles met harde randen schilderen, sommige randen vervagen.
Er zitten er een paar bij en dan schiet ik spontaan in de lach.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een rondje langs de velden gedaan en hoewel de kwaliteit inderdaad omhoog gaat is die van Voxs zeker nog wel een van de beste
Doe even een linkje,ga ik 5 sterren doen.quote:
Als je snel alles afkijkt is ook de verzameling diverse afgebeelde personen grappig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zitten er een paar bij en dan schiet ik spontaan in de lach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |