Denk niet dat dat gaat helpen hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien zijn eigen CD's beluisterd
Of hij woont nu in z'n appartement op de Dam en keek net naar buiten wat voor weer het is?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien zijn eigen CD's beluisterd
Waar dan ? Over zuid dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ][..]
Ik heb niks gezien...
Oh jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of hij woont nu in z'n appartement op de Dam en keek net naar buiten wat voor weer het is?
https://www.telegraaf.nl/(...)gers-boven-amsterdamquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar dan ? Over zuid dan waarschijnlijk
Gezellig met Martin Ger in de ballenbak spelenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of hij woont nu in z'n appartement op de Dam en keek net naar buiten wat voor weer het is?
wil ik ook!quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die bestaande is een grote, met verse sushi-afdeling zelfs.
Man manquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je zal wel pijn hebben met z'on hoofd
Ah OKquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)gers-boven-amsterdam
Ik las over de kat van je dochter.quote:
Thanksquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las over de kat van je dochter.
Sterkte GB!
Ik heb het ook gezien, kut nieuws.quote:
Of een papegaai.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moest wel gisterenavond denken als je zo gek op dieren bent, moet je vooral ratten nemenqua leeftijd, ik zei tegen mijn dochter misschien moeten we aan landschilpadden of iets gaan denken
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, kut nieuws.
Ja vogels is ze bang voor, ze vloog in Amersfoort ook zowat door de muur heen, in de ruimte waar papegaaien los zatenquote:
Een eend dan? Die worden ook zomaar 30 jaar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vogels is ze bang voor, ze vloog in Amersfoort ook zowat door de muur heen, in de ruimte waar papegaaien los zaten
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag één van die Japanners laatst croissants stelen voor haar lunch.
Bang voor vogels?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vogels is ze bang voor, ze vloog in Amersfoort ook zowat door de muur heen, in de ruimte waar papegaaien los zaten
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm wel een goed idee een helm, kan ik je mee headbutten
Je kunt ook een olifant nemen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het was niet van blijdschap iig
Je krijgt ze alleen zo moeilijk de deur door.quote:
Wij hadden in het circus een langharige dwergolifant, die was niet veel groter dan een grote hond.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je krijgt ze alleen zo moeilijk de deur door.
Was het niet een grote hond met een slurf van papier mache?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij hadden in het circus een langharige dwergolifant, die was niet veel groter dan een grote hond.
Nee, met een olifantenmasker.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het niet een grote hond met een slurf van papier mache?
Wauw wat een gave foto'squote:Op donderdag 14 maart 2019 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste foto's van geheime ‘koningin der olifanten’ met ongelooflijke slagtanden.
En dan deze.
Blijven imposante beesten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste foto's van geheime ‘koningin der olifanten’ met ongelooflijke slagtanden.
En dan deze.
Supertusks. Uitgeroeid nu, toch?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
En dan deze.
Zal mij niets verbazen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Supertusks. Uitgeroeid nu, toch?
quote:26 December 2016
Once a common sight roaming across East, Central and Southern Africa, there are now fewer than 30 African elephants (Loxodonta africana) with tusks long enough to reach the ground. Known as ‘big tuskers’, these giants inevitably attract the unwanted attention of ivory poachers.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Supertusks. Uitgeroeid nu, toch?
Eikels van mensen die dit soort dieren doden.quote:Er lopen nog maar minder dan dertig van die Afrikaanse olifanten rond op onze aarde.
Kort na zijn aankomst in Tsavo is Burrard-Lucas erin geslaagd de olifant te fotograferen en filmen.
Niet veel later is het zestig jaar oude dier een natuurlijke dood gestorven.
Dat ze haar hele leven uit de handen van stropers is kunnen blijven, is ‘een overwinning’, zegt de fotograaf.
Want de tuskers zijn erg gewild bij mensen die uit zijn op ivoor vanwege de enorme slagtanden.
Ja, belachelijk. Jacht op giraffes snap ik ook nooit, die zijn niet alleen nauwelijks te missen als je er op schiet, het zijn ook nog eens supervriendelijke dieren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Lamlendige mensen die dit soort dieren doden.![]()
Kut Aziaten met hun bijgeloof in helende middelen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Lamlendige mensen die dit soort dieren doden.![]()
Tijgers....het is gewoon triest.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Jacht op giraffes snap ik ook nooit, die zijn niet alleen nauwelijks te missen als je er op schiet, het zijn ook nog eens supervriendelijke dieren.
Hoezo dat, waren ze over datum?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:56 schreef TillyB het volgende:
Hmm ik weet het niet met die kipstuckjessmaakt toch een beetje vreemd
Hmmm, hoe heb je ze klaargemaakt?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:56 schreef TillyB het volgende:
Hmm ik weet het niet met die kipstuckjessmaakt toch een beetje vreemd
Hmm, even voor de tweede keer de verpakking uit de prullenbak vissenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo dat, waren ze over datum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |