Dacht het niet.quote:
De Griek maakt toch lekkere dingen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... een beetje wel... maar veel is het niet
Ja lekker met spekjes en HEMA worstquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dol op zuurkool, het staat voor morgen op het menu
Juustem! En een flinke schep mosterd erdoor!quote:
Nóg zuurder.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juustem! En een flinke schep mosterd erdoor!
Mosterd ohhquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die kan goed kokenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De Griek maakt toch lekkere dingen?
Een beetje zuigen en zo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die kan goed koken![]()
Dus het huishouden doe ik, mooi verdeeld toch?
Goede verdelingquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die kan goed koken![]()
Dus het huishouden doe ik, mooi verdeeld toch?
Grappig is hij nooit geweestquote:
Dat jij er gek op bent is niet zo verrassend.quote:
Heb ik van jou geleerd.quote:
Het was even wachten op antwoordquote:
ik doe altijd een beetje kerriepoederquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik in de supermarkt ook liggen kerriezuurkool, het nodigt mij niet uit om het te kopen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik doe altijd een beetje kerriepoeder
die moeje ook niet, gewoon zelf een beetje, is weer eens wat anders...tenzij je niet van kerrie houdt natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik in de supermarkt ook liggen kerriezuurkool, het nodigt mij niet uit om het te kopen.
Voorgekruid haal ik ook nooit. Als je het zelf erbij doet dan is het veel lekkerder. Dan kan jezelf bepalen en wat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
die moeje ook niet, gewoon zelf een beetje, is weer eens wat anders...tenzij je niet van kerrie houdt natuurlijk
Ik houd wel van kerrie, maar niet door mijn zuurkoolquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
die moeje ook niet, gewoon zelf een beetje, is weer eens wat anders...tenzij je niet van kerrie houdt natuurlijk
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voorgekruid haal ik ook nooit. Als je het zelf erbij doet dan is het veel lekkerder. Dan kan jezelf bepalen en wat.
Uit het vat.quote:
doe nou een keer, maak je gewoon je zuurkool en dan doe je door 1 eetlepel een beetje kerrie, gewoon om te proevenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd wel van kerrie, maar niet door mijn zuurkool
nou ja zo moeilijk ben ik dan ook weer niet, een zakje uit de supermarkt is ook wel goedquote:
Mijn moeder komt uit Medemblik daar stond/staat een zuurkool fabriek. Het maakt mij ook geen zuurkool zak uitquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja zo moeilijk ben ik dan ook weer niet, een zakje uit de supermarkt is ook wel goed
Ik weet nog wel dat mijn moeder er verzot op was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Medemblik daar stond/staat een zuurkool fabriek. Het maakt mij ook geen zuurkool zak uit
Nee ook niet. Doe maar gewoonquote:
Ik bedoelde dat als je vroegah zuurkool uit het vat kocht er van die zwarte pepertjes in zaten.quote:
jeneverbesjes toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als je vroegah zuurkool uit het vat kocht er van die zwarte pepertjes in zaten.
Ja dacht ik ookquote:
vraag me verder ook niet waarom ik dit weetquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het pepertjes waren
Vraag mij ook maar niet waarom ik dacht dat het pepertjes warenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
vraag me verder ook niet waarom ik dit weet
Je bent oudquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
vraag me verder ook niet waarom ik dit weet
Ben al de halve dag aan het slepen, ik brei er nu ook een eind aan, begin honger te krijgen, moet ik een snelle makkelijke hap verzinnen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:16 schreef Soury het volgende:
Godverdomme krijg ik bezoek morgen, nog even wat dozen wegwerken
quote:
En jij bent nog jongquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist het ook nog.
O, dat wist ik niet.quote:
Ik voelde mij jong totdat ik struikelde en de boel brak. Vroeger flikkerde ik uit bomen en had niets.quote:
Ja dan besef je dat soort dingenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voelde mij jong totdat ik struikelde en de boel brak. Vroeger flikkerde ik uit bomen en had niets.
Beetje drank erin en dat gaat ook wel goed.quote:
Ik wachel al genoeg, zometeen pleur ik ook nog eens van de trap af.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje drank erin en dat gaat ook wel goed.
Is opquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik niet wel een wcquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wachel al genoeg, zometeen pleur ik ook nog eens van de trap af.
Dat is bij mij het gevaarlijke, de trap naar beneden zit tegenover de wc.quote:
Pis je dan niet uit het raamquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is bij mij het gevaarlijke, de trap naar beneden zit tegenover de wc.
Zit er geen deur tussen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is bij mij het gevaarlijke, de trap naar beneden zit tegenover de wc.
Heb je liever dat ik uit het raam flikker? Dan lazer ik op de stoep.quote:
Dat natuurlijk weer wel, ik ben er ook niet bang voor dat ik met de piemel in de hand van de trap afdonder.quote:
of allemaal het zuurquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allemaal van de trap gedonderd.
Heb nog nooit een bot gebroken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn woning heeft direct een trap naar de verdieping. Daar heb ik alles gelijkvloers.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef FANN het volgende:
ik ben zo blij dat ik in een huis woon met een etage boven beneden,zó alle gelijkvloers is
lekker hoor, vroeger toen ik thuis woonde hadden we alleen een WC beneden, dan moest je
de de trap af in de het donker, ja er hing dan nog wel een soort nachtlichtje dat dan weer
wel.... een wonder dat er nooit iemand van de trap afgevallen is behalve later mijn Oma toen alle
kinderen uit huis waren, die brak meteen haar heupdie was geen trap gewend
Lijkt wel of je je huis leeg haaltquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hard gewerkt vandaag, nog niets gegeten en ben nu moe.
Iggy inspecteert de boel nu even.![]()
Heeft Iggy de boel al goedgekeurd?quote:
Ze beginnen de 22e met het verwijderen van een radiator, maar ik heb niet alle dagen tijd om dit te doen...dus ben alvast begonnen....quote:
Nog dingen tegen gekomen die weg kunnen ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze beginnen de 22e met het verwijderen van een radiator, maar ik heb niet alle dagen tijd om dit te doen...dus ben alvast begonnen....
ik alleen mijn grote teenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik douche altijd m'n hele lichaam.
Je wil het niet weten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog dingen tegen gekomen die weg kunnen ?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan was het wel eens goed om uitgebreid te douchen.
dooiequote:Op woensdag 13 maart 2019 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan was het wel eens goed om uitgebreid te douchen.
@TillyB Yep ik ben gegaan. Later dacht ik dat het eigenlijk best onverantwoord was....er vielen behoorlijke takken naar beneden. Moet je niet op je hoofd krijgen...beetje dom. Wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze zal toch niet echt gegaan zijn?@:Prisha zeg me dat het niet waar is!
Meestal wordt de planning op het laatste moment nog veranderdquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn streven is die werklui zo snel mogelijk weer het huis uit te hebben, maar het moet natuurlijk wel goed gebeuren.
Vandaag nog met enkele buren gesproken, en kwam tot de conclusie dat ik een van de eersten ben.![]()
Ben ik er meteen vanaf.![]()
200+ woningen te gaan.
Maak me GEK!quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal wordt de planning op het laatste moment nog veranderd
Volgende keer je zevenmijlslaarzen aan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:TillyB Yep ik ben gegaan. Later dacht ik dat het eigenlijk best onverantwoord was....er vielen behoorlijke takken naar beneden. Moet je niet op je hoofd krijgen...beetje dom. Wel.
Maar...overleefd. 17.4 km in een hele snelle tempo. Ik wilde vooral genieten en foto's maken....hun doel was het wandelen op zich. Ik liep steeds achteraan en met die kleine beentjes was het lastig bijhouden
Nice.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
Heb wat foto's in zwart wit gemaakt. Ben toch meer een fan van kleur maar vind ze wel mooi gelukt eigenlijk
Deze vind ik zelf wel mooi
[ afbeelding ]
Dreigend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
Heb wat foto's in zwart wit gemaakt. Ben toch meer een fan van kleur maar vind ze wel mooi gelukt eigenlijk
[ afbeelding ]
Als je nou gewoon in kleur fotografeert kun je het altijd naar z/w converteren.. andersom wordt het lastigerquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Wou ik net doen maar de planning is veranderd.quote:
Vond de structuren zo wel heel mooi uitkomen. Deze heb ik ook nog...vind het ook wel mooiquote:
Ik kleur zou die echt niet mooier zijn. Dan krijg ik zo'n ansichtaard idee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
nee die andere vind ik mooierquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vond de structuren zo wel heel mooi uitkomen. Deze heb ik ook nog...vind het ook wel mooi
[ afbeelding ]
Groeten uit...?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kleur zou die echt niet mooier zijn. Dan krijg ik zo'n ansichtaard idee.
ha ja zoietsquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer je zevenmijlslaarzen aan.
ik ookquote:
Vroeger jarenlang bij een fotoclub gezeten, digitale fotografie bestond nog niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vond de structuren zo wel heel mooi uitkomen. Deze heb ik ook nog...vind het ook wel mooi
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om op mijn werk op mijn geheime rook plekkie te komen heb ik een klimharnas en safty line nodig vanmiddag waaide ik bijna wegquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:TillyB Yep ik ben gegaan. Later dacht ik dat het eigenlijk best onverantwoord was....er vielen behoorlijke takken naar beneden. Moet je niet op je hoofd krijgen...beetje dom. Wel.
Maar...overleefd. 17.4 km in een hele snelle tempo. Ik wilde vooral genieten en foto's maken....hun doel was het wandelen op zich. Ik liep steeds achteraan en met die kleine beentjes was het lastig bijhouden
Dan was roken bijna heel ongezond geworden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Om op mijn werk op mijn geheime rook plekkie te komen heb ik een klimharnas en safty line nodig vanmiddag waaide ik bijna weg
Heb van de vennen zelf wel wat in kleur geschoten. Maar...net wat je zegt...beetje ansichtkaart.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hehequote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan was roken bijna heel ongezond geworden.
Ik kan me herinneren dat we met natuurkunde foto's maakten met een houten doosje....volgens mij heb ik die eerste foto bewaard. Was wel prachtig ja, dat ontwikkelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger jarenlang bij een fotoclub gezeten, digitale fotografie bestond nog niet.
We deden alles zwart wit, en liefst grove korrel minimaal 400, soms zelfs 1600 ASA.
En zelf vergroten en ontwikkelen, was een heerlijke tijd.
Ik ga van het weekend als het goed is naar natuur gebied in zeeuws vlaanderen ik zal ook wel wat pics makenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb van de vennen zelf wel wat in kleur geschoten. Maar...net wat je zegt...beetje ansichtkaart.
[ afbeelding ]
heb je iets aan de kleuren veranderd? Het lijkt wel nep ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb van de vennen zelf wel wat in kleur geschoten. Maar...net wat je zegt...beetje ansichtkaart.
[ afbeelding ]
Die moet je ook nog bijsnijden. Zeker een kwart van de onderkant, net iets meer, kan eraf. Daar wordt het een betere foto van.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee dat niet. Wel een soft focus lens eroverheen gegooid. Ik hou wel van soft focus. Gebruik het misschien iets te veel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je iets aan de kleuren veranderd? Het lijkt wel nep ofzo
ah... vandaar! het ziet er een beetje vreemd uitquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat niet. Wel een soft focus lens eroverheen gegooid. Ik hou wel van soft focus. Gebruik het misschien iets te veel.
Hmmm.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat niet. Wel een soft focus lens eroverheen gegooid. Ik hou wel van soft focus. Gebruik het misschien iets te veel.
denk het ook ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die moet je ook nog bijsnijden. Zeker een kwart van de onderkant, net iets meer, kan eraf. Daar wordt het een betere foto van.
Met die zwart wit is dat er duidelijk ja. Ben er blij verrast door eigenlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik hou van hardere contrasten, maar niet teveel, balans.
Gaaf! Hopelijk heb je beter weer. Hoewel met die dreigende luchten is het ook wel erg mooi. Zolang je geen regendruppels weg hoeft te poetsenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend als het goed is naar natuur gebied in zeeuws vlaanderen ik zal ook wel wat pics maken
regen geef ik niet om kou welquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaaf! Hopelijk heb je beter weer. Hoewel met die dreigende luchten is het ook wel erg mooi. Zolang je geen regendruppels weg hoeft te poetsen
Die plaquettes had ik weggekloond maar verder een mooie foto.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik andersom.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
regen geef ik niet om kou wel
thanks! ik dacht er zelf ook even aan maar...te moe. Geen zin. Kan het nog altijd doen in de nabewerking. Maar die andere vond ik ook mooier, en daar zit gelukkig geen bordjes op. Geloof ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die plaquettes had ik weggekloond maar verder een mooie foto.
Gewoon goed gekleed heb je van regen geen last en krijg je het ook niet zo snel koudquote:
Nee, die is ook fraai en heeft geen bordjesquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! ik dacht er zelf ook even aan maar...te moe. Geen zin. Kan het nog altijd doen in de nabewerking. Maar die andere vond ik ook mooier, en daar zit gelukkig geen bordjes op. Geloof ik.
Met zwart/wit kan je je eigen fantasie gebruiken hoe het er uit ziet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met die zwart wit is dat er duidelijk ja. Ben er blij verrast door eigenlijk.
Spiegelreflex Camera Digitaal, voetbal zoek je zelf maar uit.quote:
OKquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spiegelreflex Camera Digitaal, voetbal zoek je zelf maar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-3 alquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:41 schreef mario390 het volgende:
liverpool führt 1:2![]()
""wir würden niemals zu den bayern gehn""
Kutajax. Dankzij PEC zitten ze in de kwartfinale champions league en niet eens een paar puntjes gunnen. Lekker dankbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kutajax. Dankzij PEC zitten ze in de kwartfinale champions league en niet eens een paar puntjes gunnen. Lekker dankbaar
Wordt wel tijd dat jullie ook nog wat puntjes pakken. Nacompetitie is dichtbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahhaquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef mario390 het volgende:
weg zijn ze![]()
![]()
zij kunnen niet naar huis de bayern ze zijn al daar![]()
![]()
![]()
Ja. Ik verwacht wel dat ze net voldoende puntjes bijeen schrapen. Maar het wordt wel close jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wordt wel tijd dat jullie ook nog wat puntjes pakken. Nacompetitie is dichtbij.
Aan de andere kant: zelfs Europees voetbal is nog mogelijk. In theorie dan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. Ik verwacht wel dat ze net voldoende puntjes bijeen schrapen. Maar het wordt wel close ja
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kutajax. Dankzij PEC zitten ze in de kwartfinale champions league en niet eens een paar puntjes gunnen. Lekker dankbaar
En het was bijna nog fout gegaan voor Ajax...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan de andere kant: zelfs Europees voetbal is nog mogelijk. In theorie dan.
Ja. Het was niet best, begreep ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En het was bijna nog fout gegaan voor Ajax...
Is dit het Jaap Stam-effect?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nou ja, laten we haalbare doelen stellen.
Tja, de rijkste competitie, denk ik?quote:4 Engelse ploegen in de kwartfinales CL is wel vrij veel trouwens
Dat effect is al uitgewerkt, die gaat maar lekker naar Rotterdam.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dit het Jaap Stam-effect?[..]
Dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Tja, de rijkste competitie, denk ik?
Slechts 1 Spaanse , geen Duitse en geen Franse teamsquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dit het Jaap Stam-effect?[..]
Tja, de rijkste competitie, denk ik?
Ja, dat bedoel ik. Door Jaap Stam dromen jullie niet eens meer van Europees voetbal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat effect is al uitgewerkt, die gaat maar lekker naar Rotterdam.
Ik geloof niet dat we dat pre Jaap Stam wel deden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Door Jaap Stam dromen jullie niet eens meer van Europees voetbal.
Ja zeg, zo wordt het nooit wat!quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dat pre Jaap Stam wel deden.
Geef ons eerst maar eens hetzelfde budget als Ajax, dan praten we verder.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg, zo wordt het nooit wat!
Dan moet de gemeente de belasting maar verhogen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geef ons eerst maar eens hetzelfde budget als Ajax, dan praten we verder.
Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 13 maart 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet de gemeente de belasting maar verhogen.
Als dat in mijn tijd gebruikelijk zou zijn geweest had ik dat ongetwijfeld gedaan, maar dat was het niet.quote:
Ja, in 'onze tijd' was dat nog uitzonderlijk. Nauwelijks tot geen competitie ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als dat in mijn tijd gebruikelijk zou zijn geweest had ik dat ongetwijfeld gedaan, maar dat was het niet.
Dat is/was op het platteland ongebruikelijk.quote:Ik heb jaren gehockeyd.
Nee, nooitquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit een teamsport gedaan?
Ik kende 1 meisje dat op voetbal zat toen, maar die moest meedoen met de jongens. En gedoe met kleedkamers enzo. Niet ideaal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, in 'onze tijd' was dat nog uitzonderlijk. Nauwelijks tot geen competitie ook.[..]
Oh, hockey was hier wel vrij populair in die tijd. Of misschien alleen in mijn buurt of school, dat kan ik me niet zo goed herinneren.quote:Dat is/was op het platteland ongebruikelijk.
Ah, vandaarquote:
eeuwig 34quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
We zijn even oud inderdaad, maar nee.
SHE'S ALIIIIIIIIIIVEquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee.. nog niet op gekeken vandaagquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
Hebben jullie ook zo last van de insta storing
Vandaar wat?quote:
Beide eigenlijk. Maar individuele sporten genoten zeker de voorkeur.quote:Geen sportief type of geen teamtype?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
We zijn even oud inderdaad, maar nee.
Ik heb geen insta.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
Ik word HE-LE-MAAL gekquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
Vandaar dat je zo normaal bent gebleven.quote:
Wat voor individuele sporten? Hardlopen en fietsen of iets? Je lijkt me ook geen fitness dude.quote:Beide eigenlijk. Maar individuele sporten genoten zeker de voorkeur.
Niet heel competitief ingesteld ook.
Ach soquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo normaal bent gebleven.
Judo vooral. Tennis en atletiek verder.quote:[..]
Wat voor individuele sporten? Hardlopen en fietsen of iets? Je lijkt me ook geen fitness dude.
Ohja! Judo wist ik ook eigenlijk wel. Tennis heb ik ook wel veel gedaan. Atletiek was niks voor mij, ik was alleen goed in de Ria Stalman onderdelenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Judo vooral. Tennis en atletiek verder.
Een hele ingewikkelde naam was het iigquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde net zoeken welke eiwitten Cemal ook alweer gebruikte voor z'n spierballen.
Tennis was ik ook niet echt goed in ook. Maar degene met wie ik meestal speelde was dat ook niet, dus dat kwam goed uit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohja! Judo wist ik ook eigenlijk wel. Tennis heb ik ook wel veel gedaan.
Ik heb nooit doping genomenquote:Atletiek was niks voor mij, ik was alleen goed in de Ria Stalman onderdelen
Net als die schoenen van Reumsie.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een hele ingewikkelde naam was het iig
Balenciaga?quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net als die schoenen van Reumsie.
Die shake heeft juist geen ingewikkelde naam trouwens, spierballenshake oidquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die ja. Waar ze al die kleren voor heeft moeten verkopen om ze aan te schaffen.
En deed je naast tennis en atletiek nog meer individuele sporten?quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet competitief bent.
O, dat klinkt vertrouwd. Zal wel goed spul zijn als hij het er zelfs op instagram over heeft, denk je niet?quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die shake heeft juist geen ingewikkelde naam trouwens, spierballenshake oid
Dan is het wel legitquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat klinkt vertrouwd. Zal wel goed spul zijn als hij het er zelfs op instagram over heeft, denk je niet?
Atletiek heb ik nooit echt gedaan hoor. Alleen op school, dat telt eigenlijk nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En deed je naast tennis en atletiek nog meer individuele sporten?
Cemal is daar héél smooth inquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het reclame zou zijn, dan zou het wel héél subtiel gedaan zijn.
Ah ja, op die manier.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Atletiek heb ik nooit echt gedaan hoor. Alleen op school, dat telt eigenlijk niet![]()
Verder eigenlijk niet, wat fitness hier en daar.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:18 schreef mario390 het volgende:
kennt er deze nederlandse film? ,is nu op tele 5
Oh, ja ik heb ook wel geskied maar die paar weken per jaar vind ik ook niet echt 'er aan doen'. En ik vond het ook niet echt heel erg leuk en ik ben eens vrij naar gevallen. Daarna nooit meer gedaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah ja, op die manier.
Ik skiede ook wel maar dat doe je 10 dagen per jaar of zo.
Neh, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:18 schreef mario390 het volgende:
kennt er deze nederlandse film? ,is nu op tele 5
Achter de vrouwtjes aan sniperenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat voor sport Lyza eens per week buiten de deur doet
Je vraagstelling was nét iets te opvallend.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat voor sport Lyza eens per week buiten de deur doet
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
De kat van mijn dochter is ingeslapen vanavond, hij was nog zieker geworden ik er snel heen om afscheid te nemen, of dat beest dat snapt maar goed voor mezelf wel fijn of zo
Ach wat kutquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
De kat van mijn dochter is ingeslapen vanavond, hij was nog zieker geworden ik er snel heen om afscheid te nemen, of dat beest dat snapt maar goed voor mezelf wel fijn of zo
Lul.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je vraagstelling was nét iets te opvallend.
awquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je er mee getrouwd was welquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
aw(zeg je eigenlijk gecondoleerd met een huisdier?)
Een waardig afscheid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja en hoe ziek die was, bij mij ging die nog ff stoeien gelijkdie aap
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja en hoe ziek die was, bij mij ging die nog ff stoeien gelijkdie aap
Ja ik hoefde gelukkig niet mee voor het inslapen, Ex ging met een vriendin dus ik heb mijn dochter getroost tot ze terug warenquote:
Ziet er niet goed uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:26 schreef mario390 het volgende:
https://www.moviemeter.nl/film/156645
Da's lief van je, het hakt er altijd in om een huisdier in te laten slapen. Ondanks dat het beter voor 't beestje is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik hoefde gelukkig niet mee voor het inslapen, Ex ging met een vriendin dus ik heb mijn dochter getroost tot ze terug waren
Ja is ook zo, hij was nu ook wel zo ziek dat er geen twijfel meer was, altijd rot wel jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's lief van je, het hakt er altijd in om een huisdier in te laten slapen. Ondanks dat het beter voor 't beestje is.
de kenn ik velequote:Op donderdag 14 maart 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je daar al van houdt, kun je beter een Amerikaanse kijken, denk ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
Ik moet naar bed jongons. Heb een fijne nacht!
Trustenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
Smakelijk alvast ! Buena comida.quote:
Thanks,... Ik hoef echt niet alles hoor... maar mn olijfoliespray is opquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Smakelijk alvast ! Buena comida.
Oh, jammer, ik zag kant en klare groenten met een Spaanse peper erop.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks,... Ik hoef echt niet alles hoor... maar mn olijfoliespray is op
Op een plankje zeker ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, jammer, ik zag kant en klare groenten met een Spaanse peper erop.
Dat is vast toevalquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:27 schreef mario390 het volgende:
dat in de film de grootste idiot ook tim heet![]()
Nee, lekker in een kant en klaar plastic bakje. Wij doen dat in de nasi, maar die peper, die doen we er niet in.quote:
Ok op die manierquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, lekker in een kant en klaar plastic bakje. Wij doen dat in de nasi, maar die peper, die doen we er niet in.
ah deswegen kunnt ik niet op facebookquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
Kijk die Till had toch gelijk...
https://www.nu.nl/apps/57(...)deels-verholpen.html
Die heb ik hier al eens getoond om het toch een beetje onder de kniet te krijgenquote:
Blijft leuk !quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik hier al eens getoond om het toch een beetje onder de kniet te krijgen
OK, ken ik die ?quote:
Het werkt weerquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
Kijk die Till had toch gelijk...
https://www.nu.nl/apps/57(...)deels-verholpen.html
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:13 schreef chufi het volgende:
Dees lust geen zuurkool of dr knieën zitten los of alle twee
En ik heb niet van die harige benenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dol op zuurkool, het staat voor morgen op het menu
Ik probeer te variërenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook steeds later.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik eet uitsluitend de dingen die ik lekker vind, en wat anderen daarvan vinden zal mij werkelijk worst wezen.
En ik hou mij überhaupt niet bezig met wat anderen eten, zouden meer mensen moeten doen.
Leven en laten leven en vooral minder zeuren.
Ik wil wel heel graag de foto's zien hoor, en er over praten, maar ik ga er verder geen (serieus) oordeel over vellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |