Dat jij er gek op bent is niet zo verrassend.quote:
Heb ik van jou geleerd.quote:
Het was even wachten op antwoordquote:
ik doe altijd een beetje kerriepoederquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juustem! En een flinke schep mosterd erdoor!
Dat zie ik in de supermarkt ook liggen kerriezuurkool, het nodigt mij niet uit om het te kopen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik doe altijd een beetje kerriepoeder
die moeje ook niet, gewoon zelf een beetje, is weer eens wat anders...tenzij je niet van kerrie houdt natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik in de supermarkt ook liggen kerriezuurkool, het nodigt mij niet uit om het te kopen.
Voorgekruid haal ik ook nooit. Als je het zelf erbij doet dan is het veel lekkerder. Dan kan jezelf bepalen en wat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
die moeje ook niet, gewoon zelf een beetje, is weer eens wat anders...tenzij je niet van kerrie houdt natuurlijk
Ik houd wel van kerrie, maar niet door mijn zuurkoolquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
die moeje ook niet, gewoon zelf een beetje, is weer eens wat anders...tenzij je niet van kerrie houdt natuurlijk
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voorgekruid haal ik ook nooit. Als je het zelf erbij doet dan is het veel lekkerder. Dan kan jezelf bepalen en wat.
Uit het vat.quote:
doe nou een keer, maak je gewoon je zuurkool en dan doe je door 1 eetlepel een beetje kerrie, gewoon om te proevenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd wel van kerrie, maar niet door mijn zuurkool
nou ja zo moeilijk ben ik dan ook weer niet, een zakje uit de supermarkt is ook wel goedquote:
Mijn moeder komt uit Medemblik daar stond/staat een zuurkool fabriek. Het maakt mij ook geen zuurkool zak uitquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja zo moeilijk ben ik dan ook weer niet, een zakje uit de supermarkt is ook wel goed
Ik weet nog wel dat mijn moeder er verzot op was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Medemblik daar stond/staat een zuurkool fabriek. Het maakt mij ook geen zuurkool zak uit
Nee ook niet. Doe maar gewoonquote:
Ik bedoelde dat als je vroegah zuurkool uit het vat kocht er van die zwarte pepertjes in zaten.quote:
jeneverbesjes toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als je vroegah zuurkool uit het vat kocht er van die zwarte pepertjes in zaten.
Ja dacht ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |