vraag me verder ook niet waarom ik dit weetquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het pepertjes waren
Vraag mij ook maar niet waarom ik dacht dat het pepertjes warenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
vraag me verder ook niet waarom ik dit weet
Je bent oudquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
vraag me verder ook niet waarom ik dit weet
Ben al de halve dag aan het slepen, ik brei er nu ook een eind aan, begin honger te krijgen, moet ik een snelle makkelijke hap verzinnen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:16 schreef Soury het volgende:
Godverdomme krijg ik bezoek morgen, nog even wat dozen wegwerken
quote:
En jij bent nog jongquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist het ook nog.
O, dat wist ik niet.quote:
Ik voelde mij jong totdat ik struikelde en de boel brak. Vroeger flikkerde ik uit bomen en had niets.quote:
Ja dan besef je dat soort dingenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voelde mij jong totdat ik struikelde en de boel brak. Vroeger flikkerde ik uit bomen en had niets.
Beetje drank erin en dat gaat ook wel goed.quote:
Ik wachel al genoeg, zometeen pleur ik ook nog eens van de trap af.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje drank erin en dat gaat ook wel goed.
Is opquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik niet wel een wcquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wachel al genoeg, zometeen pleur ik ook nog eens van de trap af.
Dat is bij mij het gevaarlijke, de trap naar beneden zit tegenover de wc.quote:
Pis je dan niet uit het raamquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is bij mij het gevaarlijke, de trap naar beneden zit tegenover de wc.
Zit er geen deur tussen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is bij mij het gevaarlijke, de trap naar beneden zit tegenover de wc.
Heb je liever dat ik uit het raam flikker? Dan lazer ik op de stoep.quote:
Dat natuurlijk weer wel, ik ben er ook niet bang voor dat ik met de piemel in de hand van de trap afdonder.quote:
of allemaal het zuurquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allemaal van de trap gedonderd.
Heb nog nooit een bot gebroken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn woning heeft direct een trap naar de verdieping. Daar heb ik alles gelijkvloers.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef FANN het volgende:
ik ben zo blij dat ik in een huis woon met een etage boven beneden,zó alle gelijkvloers is
lekker hoor, vroeger toen ik thuis woonde hadden we alleen een WC beneden, dan moest je
de de trap af in de het donker, ja er hing dan nog wel een soort nachtlichtje dat dan weer
wel.... een wonder dat er nooit iemand van de trap afgevallen is behalve later mijn Oma toen alle
kinderen uit huis waren, die brak meteen haar heupdie was geen trap gewend
Lijkt wel of je je huis leeg haaltquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hard gewerkt vandaag, nog niets gegeten en ben nu moe.
Iggy inspecteert de boel nu even.![]()
Heeft Iggy de boel al goedgekeurd?quote:
Ze beginnen de 22e met het verwijderen van een radiator, maar ik heb niet alle dagen tijd om dit te doen...dus ben alvast begonnen....quote:
Nog dingen tegen gekomen die weg kunnen ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze beginnen de 22e met het verwijderen van een radiator, maar ik heb niet alle dagen tijd om dit te doen...dus ben alvast begonnen....
ik alleen mijn grote teenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik douche altijd m'n hele lichaam.
Je wil het niet weten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog dingen tegen gekomen die weg kunnen ?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan was het wel eens goed om uitgebreid te douchen.
dooiequote:Op woensdag 13 maart 2019 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan was het wel eens goed om uitgebreid te douchen.
@TillyB Yep ik ben gegaan. Later dacht ik dat het eigenlijk best onverantwoord was....er vielen behoorlijke takken naar beneden. Moet je niet op je hoofd krijgen...beetje dom. Wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze zal toch niet echt gegaan zijn?@:Prisha zeg me dat het niet waar is!
Meestal wordt de planning op het laatste moment nog veranderdquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn streven is die werklui zo snel mogelijk weer het huis uit te hebben, maar het moet natuurlijk wel goed gebeuren.
Vandaag nog met enkele buren gesproken, en kwam tot de conclusie dat ik een van de eersten ben.![]()
Ben ik er meteen vanaf.![]()
200+ woningen te gaan.
Maak me GEK!quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal wordt de planning op het laatste moment nog veranderd
Volgende keer je zevenmijlslaarzen aan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:TillyB Yep ik ben gegaan. Later dacht ik dat het eigenlijk best onverantwoord was....er vielen behoorlijke takken naar beneden. Moet je niet op je hoofd krijgen...beetje dom. Wel.
Maar...overleefd. 17.4 km in een hele snelle tempo. Ik wilde vooral genieten en foto's maken....hun doel was het wandelen op zich. Ik liep steeds achteraan en met die kleine beentjes was het lastig bijhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |