Maar wel met het portretquote:
Die ving het lichtquote:Op zondag 10 maart 2019 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wel met het portret![]()
Je hebt haar ook niet geīdealiseerd. Anderen hebben haar kaaklijn soms wat smaller gemaakt.
Heeft alleen niets met Rembrandt te maken. Eerder TdL.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch heeft de 'tekening' wel wat. Net te rode appelwangetjes
Tossoquote:Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef Lyza666 het volgende:
Ik moet beginnen aan het diner voor m'n visite.
Later
Succes.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef Lyza666 het volgende:
Later
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef Lyza666 het volgende:
Later
nee die vind ik niks.......quote:Op zondag 10 maart 2019 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wangetjes wel wat te overdreven appeltjesrood
https://projectrembrandt.ntr.nl/cornelis-van-meurs/
Vandaar dta ik het wat vind hebbenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft alleen niets met Rembrandt te maken. Eerder TdL.
Mo en Petzi boffen maar, of Sas boft weet ik niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij Sas op de bank zitten, dāt is pas leven!
Hij floepte net te snel wegquote:Op zondag 10 maart 2019 17:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar dta ik het wat vind hebben
Zag je dat ik ook lichtjes in de ogen heb?
Petje zal tevreden zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar dta ik het wat vind hebben
Zag je dat ik ook lichtjes in de ogen heb?
Jij moet zo fietsen, zeker?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:20 schreef Recce het volgende:
Codevoor vandaag nog voor het hele land behalve het noordoosten en morgenmiddag weer voor het hele land.
Het sneeuwde hier trouwens net behoorlijk!
Ze zaten er al die tijd al.quote:
Ik ben bestand tegen de elementen. En ik kan altijd nog aan Prisha denken. Die heeft vandaag drie uur in storm en stromende regen gewandeld. Wat zal ze genoten hebben!quote:
stream aan en heel hard wegrennenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo en Petzi boffen maar, of Sas boft weet ik niet.
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef Lyza666 het volgende:
Later
Ze zal toch niet echt gegaan zijn?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben bestand tegen de elementen. En ik kan altijd nog aan Prisha denken. Die heeft vandaag drie uur in storm en stromende regen gewandeld. Wat zal ze genoten hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |