Hij wel eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had het idee dat die Griek alleen maar vers wilde, maar niet dus.
Nàh, een kant en klaar pakket van een supermarkt noem ik niet 'vers'. Niet dat er iets mis mee is, maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:
Jullie een niet tegelijk?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij wel eigenlijkmaar dit eet ie ook ik weet niet wat hij gaat eten, vanmiddag zei hij
witte bonen salade, maar hij slaap nu, dus misschien heeft ie zich bedacht.....
Hoezo een kanaal?quote:
Oh toch.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij wel eigenlijkmaar dit eet ie ook ik weet niet wat hij gaat eten, vanmiddag zei hij
witte bonen salade, maar hij slaap nu, dus misschien heeft ie zich bedacht.....
Mijn Magnat Vector 3 hangen goed gericht, juiste onderlinge afstand, schuin aan het plafond, en produceren perfect geluid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoge tonen planten zich rechtlijnig voort.
Dat hoeft heul nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa... meestal staat ie keihard....... té hard....
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn Magnat Vector 3 hangen goed gericht, juiste onderlinge afstand, schuin aan het plafond, en produceren perfect geluid.
Correct, goed geluid hoef je niet hard te zetten.quote:
nee niet altijd? en we eten ook niet altijd hetzelfde... is dat raar?quote:
Ik zit klaar in mijn rave outfit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zag ik ooit een foto van. Mooi degelijk spul.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit klaar in mijn rave outfit.![]()
![]()
De t was er tussen vandaan gevallen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet altijd? en we eten ook niet altijd hetzelfde... is dat raar?![]()
Zo gaat het al een eeuw dus het zal wel goed zijn.......
Ik heb dat niet en ik ga ook niet met zo'n ding tv kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
Heeft zo'n surround set ook een surround koptelefoonaansluiting?
Soul en ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet altijd? en we eten ook niet altijd hetzelfde... is dat raar?![]()
Zo gaat het al een eeuw dus het zal wel goed zijn.......
Pics!quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit klaar in mijn rave outfit.![]()
![]()
nee niet soms...quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh toch.Eten jullie nooit samen hetzelfde?
Dan ken ik wel een paar goede films daarvoor.quote:
HA zie je mijn IQ doet het nog...quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De t was er tussen vandaan gevallen.
Maar je begreep me
Nou nee, snap het wel, al zou ik er zelf niet zo snel voor kiezen. Kook je wel lekker?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet soms...
gewoon soms eten er samen en soms apart en soms eet hij iets wat ik niet lust en soms
eet ik iets wat hij niet lust...
Is dat zo gek?
Die zijn alleen voor muziek luisteren via laptoppie, TV, en surfen dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zag ik ooit een foto van. Mooi degelijk spul.
mwas soms is het best lekker zeg maarquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou nee, snap het wel, al zou ik er zelf niet zo snel voor kiezen. Kook je wel lekker?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |