Das Bild kan ook nog.quote:
Welk bericht? Op Sky ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar de bericht sprekt de nederlandse eric meijer
Klopt, bij mij gaat ie van rechts naar links, je moet erbij zijn om het verschil te kunnen horen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin ik genoot echt van die surround. Als je een film kijkt en dan een vliegtuig van links naar rechts horen.
Ik mag niet meer bij je over de vloerquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, bij mij gaat ie van rechts naar links, je moet erbij zijn om het verschil te kunnen horen.
Binnenkort kun je gewoon door het raam binnenstappen bij Mo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag niet meer bij je over de vloer
Moet je wel om de katten denken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Binnenkort kun je gewoon door het raam binnenstappen bij Mo.
Ja en ik woon onder de vlag van Schiphol... meestal komen ze van links naar rechts overquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dus jullie hebben een surround set om vliegtuigen van links tot rechts te horen?
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef FANN het volgende:
pasta pesto tagliatelle![]()
[ afbeelding ]
Volgens was het van de Lidl maar ik weet het niet zeker meer![]()
ik had het in de vriezer gestopt, dus dat kon dus
Die schieten van rechts naar links. Of van links naar rechts, dat hangt af van de plaatsing.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet je wel om de katten denken.
Had het idee dat die Griek alleen maar vers wilde, maar niet dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
oorlogsfilms zijn ook leukquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dus jullie hebben een surround set om vliegtuigen van links tot rechts te horen?
Ja dat is de testquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat was mijn punt, dat hoor ik ook, en de akoestische weerkaatsing via de achterkant hoor ik ook, kwestie van je boxen goed plaatsen c.q. hangen t.o.v. de ruimte.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat is een feit, zal wel koud worden...quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Binnenkort kun je gewoon door het raam binnenstappen bij Mo.
Dat is al een keer gegeten ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Gaverdammequote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Van voor naar achter.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die schieten van rechts naar links. Of van links naar rechts, dat hangt af van de plaatsing.
vers ontdooid dusquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had het idee dat die Griek alleen maar vers wilde, maar niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |