Nice.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
Heb wat foto's in zwart wit gemaakt. Ben toch meer een fan van kleur maar vind ze wel mooi gelukt eigenlijk
Deze vind ik zelf wel mooi
[ afbeelding ]
Dreigend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
Heb wat foto's in zwart wit gemaakt. Ben toch meer een fan van kleur maar vind ze wel mooi gelukt eigenlijk
[ afbeelding ]
Als je nou gewoon in kleur fotografeert kun je het altijd naar z/w converteren.. andersom wordt het lastigerquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Wou ik net doen maar de planning is veranderd.quote:
Vond de structuren zo wel heel mooi uitkomen. Deze heb ik ook nog...vind het ook wel mooiquote:
Ik kleur zou die echt niet mooier zijn. Dan krijg ik zo'n ansichtaard idee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
nee die andere vind ik mooierquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vond de structuren zo wel heel mooi uitkomen. Deze heb ik ook nog...vind het ook wel mooi
[ afbeelding ]
Groeten uit...?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kleur zou die echt niet mooier zijn. Dan krijg ik zo'n ansichtaard idee.
ha ja zoietsquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer je zevenmijlslaarzen aan.
ik ookquote:
Vroeger jarenlang bij een fotoclub gezeten, digitale fotografie bestond nog niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vond de structuren zo wel heel mooi uitkomen. Deze heb ik ook nog...vind het ook wel mooi
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om op mijn werk op mijn geheime rook plekkie te komen heb ik een klimharnas en safty line nodig vanmiddag waaide ik bijna wegquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:TillyB Yep ik ben gegaan. Later dacht ik dat het eigenlijk best onverantwoord was....er vielen behoorlijke takken naar beneden. Moet je niet op je hoofd krijgen...beetje dom. Wel.
Maar...overleefd. 17.4 km in een hele snelle tempo. Ik wilde vooral genieten en foto's maken....hun doel was het wandelen op zich. Ik liep steeds achteraan en met die kleine beentjes was het lastig bijhouden
Dan was roken bijna heel ongezond geworden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Om op mijn werk op mijn geheime rook plekkie te komen heb ik een klimharnas en safty line nodig vanmiddag waaide ik bijna weg
Heb van de vennen zelf wel wat in kleur geschoten. Maar...net wat je zegt...beetje ansichtkaart.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hehequote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan was roken bijna heel ongezond geworden.
Ik kan me herinneren dat we met natuurkunde foto's maakten met een houten doosje....volgens mij heb ik die eerste foto bewaard. Was wel prachtig ja, dat ontwikkelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger jarenlang bij een fotoclub gezeten, digitale fotografie bestond nog niet.
We deden alles zwart wit, en liefst grove korrel minimaal 400, soms zelfs 1600 ASA.
En zelf vergroten en ontwikkelen, was een heerlijke tijd.
Ik ga van het weekend als het goed is naar natuur gebied in zeeuws vlaanderen ik zal ook wel wat pics makenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb van de vennen zelf wel wat in kleur geschoten. Maar...net wat je zegt...beetje ansichtkaart.
[ afbeelding ]
heb je iets aan de kleuren veranderd? Het lijkt wel nep ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb van de vennen zelf wel wat in kleur geschoten. Maar...net wat je zegt...beetje ansichtkaart.
[ afbeelding ]
Die moet je ook nog bijsnijden. Zeker een kwart van de onderkant, net iets meer, kan eraf. Daar wordt het een betere foto van.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee dat niet. Wel een soft focus lens eroverheen gegooid. Ik hou wel van soft focus. Gebruik het misschien iets te veel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je iets aan de kleuren veranderd? Het lijkt wel nep ofzo
ah... vandaar! het ziet er een beetje vreemd uitquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat niet. Wel een soft focus lens eroverheen gegooid. Ik hou wel van soft focus. Gebruik het misschien iets te veel.
Hmmm.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat niet. Wel een soft focus lens eroverheen gegooid. Ik hou wel van soft focus. Gebruik het misschien iets te veel.
denk het ook ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die moet je ook nog bijsnijden. Zeker een kwart van de onderkant, net iets meer, kan eraf. Daar wordt het een betere foto van.
Met die zwart wit is dat er duidelijk ja. Ben er blij verrast door eigenlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik hou van hardere contrasten, maar niet teveel, balans.
Gaaf! Hopelijk heb je beter weer. Hoewel met die dreigende luchten is het ook wel erg mooi. Zolang je geen regendruppels weg hoeft te poetsenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend als het goed is naar natuur gebied in zeeuws vlaanderen ik zal ook wel wat pics maken
regen geef ik niet om kou welquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaaf! Hopelijk heb je beter weer. Hoewel met die dreigende luchten is het ook wel erg mooi. Zolang je geen regendruppels weg hoeft te poetsen
Die plaquettes had ik weggekloond maar verder een mooie foto.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik andersom.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
regen geef ik niet om kou wel
thanks! ik dacht er zelf ook even aan maar...te moe. Geen zin. Kan het nog altijd doen in de nabewerking. Maar die andere vond ik ook mooier, en daar zit gelukkig geen bordjes op. Geloof ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die plaquettes had ik weggekloond maar verder een mooie foto.
Gewoon goed gekleed heb je van regen geen last en krijg je het ook niet zo snel koudquote:
Nee, die is ook fraai en heeft geen bordjesquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! ik dacht er zelf ook even aan maar...te moe. Geen zin. Kan het nog altijd doen in de nabewerking. Maar die andere vond ik ook mooier, en daar zit gelukkig geen bordjes op. Geloof ik.
Met zwart/wit kan je je eigen fantasie gebruiken hoe het er uit ziet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met die zwart wit is dat er duidelijk ja. Ben er blij verrast door eigenlijk.
Spiegelreflex Camera Digitaal, voetbal zoek je zelf maar uit.quote:
OKquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spiegelreflex Camera Digitaal, voetbal zoek je zelf maar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-3 alquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:41 schreef mario390 het volgende:
liverpool führt 1:2![]()
""wir würden niemals zu den bayern gehn""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |