Hmmm.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat niet. Wel een soft focus lens eroverheen gegooid. Ik hou wel van soft focus. Gebruik het misschien iets te veel.
denk het ook ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die moet je ook nog bijsnijden. Zeker een kwart van de onderkant, net iets meer, kan eraf. Daar wordt het een betere foto van.
Met die zwart wit is dat er duidelijk ja. Ben er blij verrast door eigenlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik hou van hardere contrasten, maar niet teveel, balans.
Gaaf! Hopelijk heb je beter weer. Hoewel met die dreigende luchten is het ook wel erg mooi. Zolang je geen regendruppels weg hoeft te poetsenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend als het goed is naar natuur gebied in zeeuws vlaanderen ik zal ook wel wat pics maken
regen geef ik niet om kou welquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaaf! Hopelijk heb je beter weer. Hoewel met die dreigende luchten is het ook wel erg mooi. Zolang je geen regendruppels weg hoeft te poetsen
Die plaquettes had ik weggekloond maar verder een mooie foto.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vond de structuren zo wel heel mooi uitkomen. Deze heb ik ook nog...vind het ook wel mooi
[ afbeelding ]
Ik andersom.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
regen geef ik niet om kou wel
thanks! ik dacht er zelf ook even aan maar...te moe. Geen zin. Kan het nog altijd doen in de nabewerking. Maar die andere vond ik ook mooier, en daar zit gelukkig geen bordjes op. Geloof ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die plaquettes had ik weggekloond maar verder een mooie foto.
Gewoon goed gekleed heb je van regen geen last en krijg je het ook niet zo snel koudquote:
Nee, die is ook fraai en heeft geen bordjesquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! ik dacht er zelf ook even aan maar...te moe. Geen zin. Kan het nog altijd doen in de nabewerking. Maar die andere vond ik ook mooier, en daar zit gelukkig geen bordjes op. Geloof ik.
Met zwart/wit kan je je eigen fantasie gebruiken hoe het er uit ziet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met die zwart wit is dat er duidelijk ja. Ben er blij verrast door eigenlijk.
Spiegelreflex Camera Digitaal, voetbal zoek je zelf maar uit.quote:
OKquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spiegelreflex Camera Digitaal, voetbal zoek je zelf maar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-3 alquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:41 schreef mario390 het volgende:
liverpool führt 1:2![]()
""wir würden niemals zu den bayern gehn""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |