Kutajax. Dankzij PEC zitten ze in de kwartfinale champions league en niet eens een paar puntjes gunnen. Lekker dankbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kutajax. Dankzij PEC zitten ze in de kwartfinale champions league en niet eens een paar puntjes gunnen. Lekker dankbaar
Wordt wel tijd dat jullie ook nog wat puntjes pakken. Nacompetitie is dichtbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahhaquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:54 schreef mario390 het volgende:
weg zijn ze![]()
![]()
zij kunnen niet naar huis de bayern ze zijn al daar![]()
![]()
![]()
Ja. Ik verwacht wel dat ze net voldoende puntjes bijeen schrapen. Maar het wordt wel close jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wordt wel tijd dat jullie ook nog wat puntjes pakken. Nacompetitie is dichtbij.
Aan de andere kant: zelfs Europees voetbal is nog mogelijk. In theorie dan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. Ik verwacht wel dat ze net voldoende puntjes bijeen schrapen. Maar het wordt wel close ja
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kutajax. Dankzij PEC zitten ze in de kwartfinale champions league en niet eens een paar puntjes gunnen. Lekker dankbaar
En het was bijna nog fout gegaan voor Ajax...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan de andere kant: zelfs Europees voetbal is nog mogelijk. In theorie dan.
Ja. Het was niet best, begreep ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En het was bijna nog fout gegaan voor Ajax...
Is dit het Jaap Stam-effect?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nou ja, laten we haalbare doelen stellen.
Tja, de rijkste competitie, denk ik?quote:4 Engelse ploegen in de kwartfinales CL is wel vrij veel trouwens
Dat effect is al uitgewerkt, die gaat maar lekker naar Rotterdam.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dit het Jaap Stam-effect?[..]
Dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Tja, de rijkste competitie, denk ik?
Slechts 1 Spaanse , geen Duitse en geen Franse teamsquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dit het Jaap Stam-effect?[..]
Tja, de rijkste competitie, denk ik?
Ja, dat bedoel ik. Door Jaap Stam dromen jullie niet eens meer van Europees voetbal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat effect is al uitgewerkt, die gaat maar lekker naar Rotterdam.
Ik geloof niet dat we dat pre Jaap Stam wel deden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Door Jaap Stam dromen jullie niet eens meer van Europees voetbal.
Ja zeg, zo wordt het nooit wat!quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dat pre Jaap Stam wel deden.
Geef ons eerst maar eens hetzelfde budget als Ajax, dan praten we verder.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg, zo wordt het nooit wat!
Dan moet de gemeente de belasting maar verhogen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geef ons eerst maar eens hetzelfde budget als Ajax, dan praten we verder.
Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 13 maart 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet de gemeente de belasting maar verhogen.
Als dat in mijn tijd gebruikelijk zou zijn geweest had ik dat ongetwijfeld gedaan, maar dat was het niet.quote:
Ja, in 'onze tijd' was dat nog uitzonderlijk. Nauwelijks tot geen competitie ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als dat in mijn tijd gebruikelijk zou zijn geweest had ik dat ongetwijfeld gedaan, maar dat was het niet.
Dat is/was op het platteland ongebruikelijk.quote:Ik heb jaren gehockeyd.
Nee, nooitquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit een teamsport gedaan?
Ik kende 1 meisje dat op voetbal zat toen, maar die moest meedoen met de jongens. En gedoe met kleedkamers enzo. Niet ideaal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, in 'onze tijd' was dat nog uitzonderlijk. Nauwelijks tot geen competitie ook.[..]
Oh, hockey was hier wel vrij populair in die tijd. Of misschien alleen in mijn buurt of school, dat kan ik me niet zo goed herinneren.quote:Dat is/was op het platteland ongebruikelijk.
Ah, vandaarquote:
eeuwig 34quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
We zijn even oud inderdaad, maar nee.
SHE'S ALIIIIIIIIIIVEquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:TillyB Yep ik ben gegaan. Later dacht ik dat het eigenlijk best onverantwoord was....er vielen behoorlijke takken naar beneden. Moet je niet op je hoofd krijgen...beetje dom. Wel.
Maar...overleefd. 17.4 km in een hele snelle tempo. Ik wilde vooral genieten en foto's maken....hun doel was het wandelen op zich. Ik liep steeds achteraan en met die kleine beentjes was het lastig bijhouden
Geen idee.. nog niet op gekeken vandaagquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
Hebben jullie ook zo last van de insta storing
Vandaar wat?quote:
Beide eigenlijk. Maar individuele sporten genoten zeker de voorkeur.quote:Geen sportief type of geen teamtype?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
We zijn even oud inderdaad, maar nee.
Ik heb geen insta.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
Ik word HE-LE-MAAL gekquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |