Ook waar... Maar then again, het is natuurlijk wel feit dat ze het deed. Ze had ook een Anne-Marie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook weer lekker gewaagd, mollen terwijl je in je eentje bent en niemand het kan zien.
wel dat ze hem voor dr hoofd had maar niet dat ze iedereen riep volgens mijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
Deze dingen werden ook niet uitgezonden toch?
Nope... Misschien een heel kort stukje hieruit, maar dit langere stuk niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij alleen die allereerste.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
Klopt, maar dat is altijd met die acties...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
Nee psiesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel dat ze hem voor dr hoofd had maar niet dat ze iedereen riep volgens mij
Boeien, van je hobby je dikbetaalde werk gemaakt, topshowquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:11 schreef Oscar. het volgende:
echt, elke natuurlijke kleur is uit Nikkies porum verdwenen
Jawel. Althans 1x keer welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
Was dat niet Rick Paul?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:12 schreef Moira. het volgende:
Dit zijn echt van die dingen waarbij je, als je het ziet, gewoon naar je gut moet blijven luisteren. Want het is echt wel zo'n typisch ding
Net als diegene die op de jenga schreef "ik ben de mol" (waarvan ik dus zou zweren dat het Niels was)
ftfyquote:
Inderdaad, als je als lijk door het leven kan, lekker doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boeien, van je hobby je dikbetaalde werk gemaakt, topshow
Neuh, gewoon terugkijken met het idee 'Jinek wist het misschien!'quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:13 schreef roos94 het volgende:
Ik herinner me ineens dat interview met Eva Jinek waarin Eva helemaal vastliep toen ze Merel als mol benoemde. Voorkennis?
nikky vroeg of ze merel verdacht idd, ik snapte die reactie van Eva nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:13 schreef roos94 het volgende:
Ik herinner me ineens dat interview met Eva Jinek waarin Eva helemaal vastliep toen ze Merel als mol benoemde. Voorkennis?
Nja ze ligt iig niet met der benen weidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boeien, van je hobby je dikbetaalde werk gemaakt, topshow
Ook als je met zijn allen 1 voor 1 elk balkon af ging.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit was zó simpel geweest met molboekje
Echt he, zo dom van de kandidaten dat ze dachten dat zoiets wel zou lukken zonder molboekjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit was zó simpel geweest met molboekje
Ik vond die opdracht wel leukquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit wel een beetje in mijnmodus, maar ook dit was weer een slechte opdracht. Dit kan niet goed gaan met allemaal kandidaten die de Mol willen lijken.
Ja, maar als je als enige verkeerd staat (zeker nadat je opeens switcht van balkon) valt dat wel enorm op.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef franklop het volgende:
Maar als zij als enige verkeerd stond hadden ze toch al geen geld gehad?
Maar dan was ze wel verdacht geweestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef franklop het volgende:
Klopt, daarom was het zo dom dat ze het zonder molboekje deden, want je kan garanderen dat op z'n minst 1 iemand verkeerd staatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef franklop het volgende:
Maar goed, dat konden ze zonder boekje al lastig controleren wie er verkeerd stond.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ja, maar als je als enige verkeerd staat (zeker nadat je opeens switcht van balkon) valt dat wel enorm op.
Door de manier waarop ze praat of echt uiterlijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:15 schreef Cootz het volgende:
Ik vind haar in die biecht-interviewtjes tussendoor echt zoveel aantrekkelijker dan zo in de studio!
Het lijkt me zelfs zonder mol met boekjes nog vrij ingewikkeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:17 schreef svann het volgende:
Dit is met boekje zelfs moeilijk te controleren.
Allebeiquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze praat of echt uiterlijk?
bij mij juist Nielsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:19 schreef Oscar. het volgende:
dit was het moment dat ik haar mijn mol maakte
Allebei wel... en opgestoken haren, hoe vies en rommelig ook...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze praat of echt uiterlijk?
Dat deed ze nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef Isane het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben over het bord waar ze per ongeluk een verkeerde stok weg haalde
Lukt 'm niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Jamie wil er nog even de Grote Jamie Show van maken.
Dit was dus afgelopen donderdag.twitter:Liedje87 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 17:09:05Watte.. is dit @Televizier ??🤔 #widm
reageer retweet
Waarschijnlijk dat het "per ongeluk" wasquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef Isane het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben over het bord waar ze per ongeluk een verkeerde stok weg haalde
Misschien dat er heel veel goede antwoorden mogelijk warenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe die antwoorden gecontroleerd werden, lijkt me niet dat je exact het goede antwoord in moest typen, want er werd zelfs een grammaticaal hele rare 'zin' goedgekeurd
Ja, maar dat antwoord was zo vreemd geformuleerd dat het wel handmatig gecontroleerd moest worden, kon haast niet andersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Misschien dat er heel veel goede antwoorden mogelijk waren
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef Moira. het volgende:
En dat terwijl ik altijd in m'n achterhoofd hou dat de mol op een sleutelpositie wil staanStom dat je dat soort dingen gaandeweg toch wel eens uit het oog verliest he
Vrijstelling heeft ze toch niet nodig, dus wat kan het haar boeienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef Isane het volgende:
onbedoeldquote:
Ik dacht dat je daar 6-letterwoorden moest maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef Moira. het volgende:
Dat met die alleen maar 5-letterwoorden als Lingo-kandidaat heeft ze wel als leuke hint gegeven trouwens
Maar je hebt nu toch wel door dat ze de mol isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef Moira. het volgende:
Dat met die alleen maar 5-letterwoorden als Lingo-kandidaat heeft ze wel als leuke hint gegeven trouwens
Ja, ook al zoiets... bwuhhquote:
dat was op zaterdag later in de seizoenen. eerst was het LINGO 5 letters.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar 6-letterwoorden moest maken.
Er is toch geen fragment van Merel bij Lingo uitgezonden? Of stond dat online ergens?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
TWÉÉDE reden waarom ik Merel als de mol had: dat fragmentje van Merel in LINGO.
Kijk, van iedere andere kandidaat hadden ze dat niet paraat gehad. Maar dit hadden ze van een VHS. Uit het archief, ván Merel.
Vroegah 5 lettersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kwam later, de 5 letter woorden waren opquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja sinds een paar jaar, maar daarvoor (en in de tijd dat Merel meedeed) waren het er altijd 5.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moltalk had het fragmentquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch geen fragment van Merel bij Lingo uitgezonden? Of stond dat online ergens?
Je... snapt dat dit maanden van tevoren wordt bewerkt he? En dat het video archief van Nederland letterlijk op loopafstand zit van de editors op het Media Park??quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
TWÉÉDE reden waarom ik Merel als de mol had: dat fragmentje van Merel in LINGO.
Kijk, van iedere andere kandidaat hadden ze dat niet paraat gehad. Maar dit hadden ze van een VHS. Uit het archief, ván Merel.
Bij moltalk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch geen fragment van Merel bij Lingo uitgezonden? Of stond dat online ergens?
Ja, maar toen niet, of hooguit een beetjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch wel door dat ze de mol is
we vonden het al vreemd dat er zo weinig in zatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:26 schreef egoblokje het volgende:
2 enveloppen met 500 euro. IK WIST HET
jaquote:
Ik snap dat de Mol voorkennis heeft, maar dit gaat wel iets te ver.quote:
Oh ja, er gaat er eentje archieftechnisch tegen me pratenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je... snapt dat dit maanden van tevoren wordt bewerkt he? En dat het video archief van Nederland letterlijk op loopafstand zit van de editors op het Media Park??
is nog geen slok van genomenquote:
Wat heb je aan voorkennis als je het niet mag gebruiken?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik snap dat de Mol voorkennis heeft, maar dit gaat wel iets te ver.
dit gaat idd erg verquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik snap dat de Mol voorkennis heeft, maar dit gaat wel iets te ver.
Waarom mag ze het niet gebruiken?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat heb je aan voorkennis als je het niet mag gebruiken?
2e glasquote:
Sorry ik heb al dibsquote:
ze mocht t best gebruiken maar dan vind ik kom dan niet binnen met envelop 1 en wel met 2quote:
Je kan dit nauwelijks een molactie noemen. Ze vertellen haar waar het meeste geld in zit, dan pakt ze die en, woehoe, ze heeft duizend uit de pot gehaald. Ja hoor.quote:
nee ze had nog wisselgeld van de eerste afleveringquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan dit nauwelijks een molactie noemen. Ze vertellen haar waar het meeste geld in zit, dan pakt ze die en, woehoe, ze heeft duizend uit de pot gehaald. Ja hoor.
Ja ze is iig een actieve molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:28 schreef Fascination het volgende:
Ze doet wel steeds wat ze kan doen gezien de opdrachten
Ik weet dat jij een enorme TV archief buff bent, maar dan ben je toch zeker wel eens in het media archief geweest bij Beeld en Geluid?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh ja, er gaat er eentje archieftechnisch tegen me praten
Je snapt dat het fragment van Merel in Lingo daadwerkelijk van een off-air tv-opname kwam, toch? Het zal vást nog wel ergens op het Mediapark liggen, maar de kandidaten staan niet bij die uitzendingen vermeld. Beetje kut, want er zijn er maar zo'n 5000 gemaakt van Lingo. Succes aan de stagiair van WIDM om die uitzending te vinden.
Dáárom had ik zo'n bijzonder gevoel bij die opname van Lingo. Het kwam van een VHS, mét oud-VARA logo in beeld... En ik ben er van overtuigd dat die van Merel zelf komt. Sue me.
Ja, dat zag ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ze had nog wisselgeld van de eerste aflevering
Heh ja dat verbaast mij ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Dit was wel een kutopdracht, niet eens kunnen weten hoe je het geld kunt winnen.
Ja dat ook, maar sowieso: je moet als kandidaat toch minstens wel kunnen weten hoe je het geld kunt verdienen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh ja dat verbaast mij ookAls mol kun je hier toch juist tijdens het spel ongezien die kokertjes saboteren?
Denk dat een leeg kokertje te verdacht is en het plastic eromheen afhalen is te duidelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh ja dat verbaast mij ookAls mol kun je hier toch juist tijdens het spel ongezien die kokertjes saboteren?
daar ging een klein slokje!quote:
Ja maar het lijkt alsof Merel helemaal niet wist dat het geld in die bananentrossen zat. Meestal wordt de Mol dat soort dingen van te voren al verteldquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:32 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Denk dat een leeg kokertje te verdacht is en het plastic eromheen afhalen is te duidelijk.
Ik denk dat ze dat wel wist, maar niet precies in welke. Dus pech dat ze precies trossen zonder koker weg had lopen slepen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt alsof Merel helemaal niet wist dat het geld in die bananentrossen zat. Meestal wordt de Mol dat soort dingen van te voren al verteld
Jep dit was ook weer zo'n opdrachtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:33 schreef Faux. het volgende:
Maarja. Bij deze opdracht hoef je toch maar 1 fout ding in dat vuur te gooien als mol en opdracht is gefaald toch?
Ook weer zo'n schier onmogelijke opdracht jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:33 schreef Faux. het volgende:
Maarja. Bij deze opdracht hoef je toch maar 1 fout ding in dat vuur te gooien als mol en opdracht is gefaald toch?
Jazeker, daarom weet ik dit ook. Denk asjeblieft niet, en dit is niet denigrerend, alsof het archief goed georganiseerd is, want het is vaak nog een enorme teringzooi daar. Als er iets is waar ik de afgelopen jaren ben achtergekomen, is het wel dat mensen zelf zoveel mogelijk hun eigen opnames moeten veiligstellen, want niemand anders zal dat voor je doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik weet dat jij een enorme TV archief buff bent, maar dan ben je toch zeker wel eens in het media archief geweest bij Beeld en Geluid?
Lijkt me dat ze dat wel wist hoor, dat zie je bij alle opdrachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt alsof Merel helemaal niet wist dat het geld in die bananentrossen zat. Meestal wordt de Mol dat soort dingen van te voren al verteld
Wacht wat was de kokosnoten-discussie?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:33 schreef Cootz het volgende:
Oh jammer, geen terugblik op de kokosnoten-discussie. Dat was mijn eigen 'Merel is echt de mol' moment!
quote:
En zó raar dat de pot 'historisch' laag isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook weer zo'n schier onmogelijke opdracht ja
Al met al heeft ze ook nog heel veel mazzel gehad en hadden die acties nog flink kunnen mislukkenquote:
Die hele opdracht is niet geweestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wacht wat was de kokosnoten-discussie?
Ja maar ze zei dat ze verbaasd reagereerde op dat bericht en ze daar toen op inspeeldequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dat wel wist hoor, dat zie je bij alle opdrachten.
Dat ze die 300 voor 2x 150 wilden heen en weer slepen. Onder aanvoering van Rick-Paul ging Merel keihard tegen Jamie in. Ik verdacht Merel enorm dat ze die situatie enorm aan het uitnutten was, omdat zij best snapte dat Rick-Paul een bullshit oplossing had.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wacht wat was de kokosnoten-discussie?
Dat is natuurlijk waar, maar ik zie niet helemaal hoe je vanaf daar de conclusie trekt dat ze dan de mol moet zijn. Als Robbert 20 jaar geleden een VHS van zichzelf bij Lingo had bewaard had de redactie hem daar ook om kunnen vragen, toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jazeker, daarom weet ik dit ook. Denk asjeblieft niet, en dit is niet denigrerend, alsof het archief goed georganiseerd is, want het is vaak nog een enorme teringzooi daar. Als er iets is waar ik de afgelopen jaren ben achtergekomen, is het wel dat mensen zelf zoveel mogelijk hun eigen opnames moeten veiligstellen, want niemand anders zal dat voor je doen.
Dáárom durf ik er mijn hand voor in het vuur te steken dat die opname door de redactie bij Merel vandaan komt
Oooh die ja, kisten slepen en kokosnoten gooienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:35 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat ze die 300 voor 2x 150 wilden heen en weer slepen. Onder aanvoering van Rick-Paul ging Merel keihard tegen Jamie in. Ik verdacht Merel enorm dat ze die situatie enorm aan het uitnutten was, omdat zij best snapte dat Rick-Paul een bullshit oplossing had.
Waar ze die kisten met cijfers moesten verplaatsen door kokosnoten te gooien en 750 aan elke kant moesten krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet ook ff niet welke opdracht er bedoeld wordt
Vijf keer zoveel molacties zienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:36 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het jammer man. Heb het gevoel dat ik deze aflevering nog 5x terug moet kijken om me misschien nog een beetje satisfied ermee te voelen
Maar daar zit 't 'm juist voor mij. Die moeite hadden ze niet genomen, als hij als kandidaat daar random wat over gezegd had. Misschien ook wel, maar ze lieten het zó expliciet zien bij Moltalk dat ik dacht, juistem... Helemaal gedigitaliseerd, helemaal uitgezocht. Juist omdat ze hier heel erg op die 5-letterwoorden kon storten, dacht ik al 'aha!'.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar, maar ik zie niet helemaal hoe je vanaf daar de conclusie trekt dat ze dan de mol moet zijn. Als Robbert 20 jaar geleden een VHS van zichzelf bij Lingo had bewaard had de redactie hem daar ook om kunnen vragen, toch?
Lekker hè. 30 minuten lang gezeik en dan dit afraffelen.quote:
vandaar ook dat ze maatjes is met Evaquote:
+1quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:38 schreef Moira. het volgende:
Ik hou van dit soort stukjesEen hele aflevering vol dat soort stukjes pls
Absoluutquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:39 schreef heywoodu het volgende:
Kut hoe het allemaal gebracht is weer en een dikke min voor de organisatie/bazen/wie het dan ook bepaalt, maar +1 voor Merel als Mol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het valt best mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, gelukkig toch meer gedaan dan gevreesd
Vaag, vaag, vaagquote:De grootste hint naar de identiteit van de Mol zat dit seizoen in de leader.
Elke aflevering werd één opdracht vervangen door puzzelstukken op een meer. Als je de eerste letters van de namen van de opdrachten door elkaar husselt krijg je MOL IS IV. IV is het Romeinse cijfer voor 4. Een verwijzing naar de Mol. Merel komt als vierde persoon in de leader voor.
Ja, dit is dan wel ineens een beterequote:Bovendien vormen de puzzelstukken samen een portretfoto van de Mol. De mannen in het water namen de Mol “Op Sleeptouw”, de titel van aflevering 1.
DIE ZENDER HEB IK NIETquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef Moira. het volgende:
Jaaaa ze doen gelijk een reclame voor De Mol BE erachteraan
GAAN JULLIE MORGENAVOND OOK ALLEMAAL KIJKEN OP VIER.BE JONGONS?
Mag hij wel hebben johquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je mag ook ff met @:Amun-Ra kijken wat je wil doen met dat bordspel
Nee die komt nooit na de ontknoping, nemen bij Moltalk afl 9 al afscheid zegmaarquote:
Jaaaa!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef Moira. het volgende:
Morgenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef tralalala het volgende:
Volgende week de echte MOL JAAAAAAAAAAA
Of morgen al?
Ik dacht dat het volgende week pas was.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef Moira. het volgende:
GAAN JULLIE MORGENAVOND OOK ALLEMAAL KIJKEN OP VIER.BE JONGONS? _o_
Kijk mee op www.retroforum.nl, @djkoelkast zorgt daar wekelijks voor De Mol BEquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat het volgende week pas was.![]()
Ben wel bang voor een geoblock dit jaar.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef DaMart het volgende:
De verborgen hints vallen ook een beetje tegen...
https://wieisdemol.avrotros.nl/nieuws/verborgen-aanwijzingen-1/MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg toch vier.be de websitequote:
Merel en Eva zijn vriendinnen. Vandaar dat Eva zo keek.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:14 schreef Nizno het volgende:
nikky vroeg of ze merel verdacht idd, ik snapte die reactie van Eva niet
dus dan wist Eva dat Merel de mol was.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Merel en Eva zijn vriendinnen. Vandaar dat Eva zo keek.
Fok 2 forum?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kijk mee op www.retroforum.nl, @:djkoelkast zorgt daar wekelijks voor De Mol BE
Is er een linkje naar dat interview?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus dan wist Eva dat Merel de mol was.
De vraag was gewoon of Eva Merel verdacht. Dat kon ze gewoon beantwoorden lijkt me
www.retroforum.nl, @djkoelkast fixt dat naar het schijnt. Pooltje erbij en gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:45 schreef Faux. het volgende:
Waar kan je op internet de Vlaamse Mol kijken?
twitter:WieIsDeMol twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 21:45:22Live met de Mol: https://t.co/lI2qN2zEEe reageer retweet
Mwah, vooral gericht op alles retro. Was vroeger het oude forum.bassieenadriaan.nl.quote:
Nou, die link is doder dan doodquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:46 schreef Pino112 het volgende:
twitter:WieIsDeMol twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 21:45:22Live met de Mol: https://t.co/lI2qN2zEEe reageer retweet
Yesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef Moira. het volgende:
Werkt bij mijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou, die link is doder dan dood
Tegelijk met de uitzending in België? Echt?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kijk mee op www.retroforum.nl, @:djkoelkast zorgt daar wekelijks voor De Mol BE
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef DaMart het volgende:
De verborgen hints vallen ook een beetje tegen...
https://wieisdemol.avrotros.nl/nieuws/verborgen-aanwijzingen-1/de Mol was “Stapelgek” door een blokje met het woord Mol erop op het voorhoofd te houden. Om met de woorden van de Mol zelf te spreken: “Je zou bijna denken dat het een aanwijzing is.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de DJ hint Mol M vind ik leuk. De rest is in de categorie te vaag.mag het weten
Liefst zonder Margriet juist. Al is Chris wel echt TE ADHD...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:42 schreef svann het volgende:
[..]
Mwah. Dat is toch wel leuk napraten.
Alleen dan liefst zonder Chris.
De site van Vier. Direct na de uitzendingquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:45 schreef Faux. het volgende:
Waar kan je op internet de Vlaamse Mol kijken?
Ik heb geen FB. En het ding is overbelast volgens mijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Thanks. Alleen voor Belgen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De site van Vier. Direct na de uitzending
FB is niet zo snel overbelastquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen FB. En het ding is overbelast volgens mij
Nee. De uitzending wel.quote:
Dan is het wellicht omdat ik geen FB-account hebquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
FB is niet zo snel overbelastwerkt hier prima
Denk tquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het wellicht omdat ik geen FB-account heb
Nee dat wist Eva weer niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:45 schreef Nizno het volgende:
dus dan wist Eva dat Merel de mol was.
De vraag was gewoon of Eva Merel verdacht. Dat kon ze gewoon beantwoorden lijkt me
Ik heb gewoon met random shit een account gemaakt, werkt prima.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. De uitzending wel.
Of wacht: ik heb idd een account gemaakt op het adres van Belgische vrienden die het niet kijken geloof ik.
dus kon eva gewoon antwoorden of ze merel verdacht vond,quote:
Ik ook niet. Waarom kan dat niet gewoon op de NPO-site?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen FB. En het ding is overbelast volgens mij
En ook niet op dat spel waarbij Merel het verkeerde stokje te vroeg eruit haalde.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het een kutseizoen, maar Merel als mol was best wel leuk. Niet haar schuld dat ze zo weinig acties laten zien.
Ze zijn bijvoorbeeld helemaal niet meer teruggekomen op die buis die ergens in het gras (?) gegooid was door iemand. Dat werd toen nog zo mysterieus in beeld genomen. Waarom doen ze daar dan niks meer mee?
Nee en dat was best een belangrijk moment. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ook niet op dat spel waarbij Merel het verkeerde stokje te vroeg eruit haalde.....
Eens.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee en dat was best een belangrijk moment. Heel vreemd.
Maar dat was voor het verdere verloop (wat pot betreft) toch totaal niet boeiend?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ook niet op dat spel waarbij Merel het verkeerde stokje te vroeg eruit haalde.....
Dat is wel vreemd jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het een kutseizoen, maar Merel als mol was best wel leuk. Niet haar schuld dat ze zo weinig acties laten zien.
Ze zijn bijvoorbeeld helemaal niet meer teruggekomen op die buis die ergens in het gras (?) gegooid was door iemand. Dat werd toen nog zo mysterieus in beeld genomen. Waarom doen ze daar dan niks meer mee?
Nou ze was van zichzelf verrast dat ze het verkeerd deed dus was wel benieuwd hoe ze dit zou uitleggen...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat was voor het verdere verloop (wat pot betreft) toch totaal niet boeiend?
En werd Merel gevraagd om 2 rode schermen thuis te brengen? Hoe zat het met de eerste joker pakken waar de vrijstelling in zat? (Waar Sinan zijn joker voor de groep opende) Was die gemarkeerd voor Merel om een nieuw spelelement te introduceren?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ze was van zichzelf verrast dat ze het verkeerd deed dus was wel benieuwd hoe ze dit zou uitleggen...
Ik was er, en inderdaad wat tokkies daar aanwezig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:09 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik zit t nu terug te kijken, maar wat een tyfuslomp publiek daar zegdat constante erdoorheen roepen terwijl rik aan t praten is.. echt debiel asociaal. Houd gewoon je waffel, schreeuwlelijkerds.
Oh zie dit nu pasquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
@:moira. @:amarantha kan de tt naar WIDM gewijzigd worden?
Selfie gemaakt met de kandidaten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:19 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik was er, en inderdaad wat tokkies daar aanwezig.
Rik Mccoloughquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:25 schreef Moira. het volgende:
De 'extra molacties/aanwijzingen' op de website zijn trouwens ook weer voorspelbaar teleurstellend.
Ik merk echt dat ik door dat soort verslechteringen het programma zelf minder waardeer gaandeweg, en dat is zonde want dat ligt niet aan Merel als mol.
Was vorig jaar ook al zo. Totaal respectloos.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:09 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik zit t nu terug te kijken, maar wat een tyfuslomp publiek daar zegdat constante erdoorheen roepen terwijl rik aan t praten is.. echt debiel asociaal. Houd gewoon je waffel, schreeuwlelijkerds.
Vogels waren geen aanwijzing. Op de site van widm staan ze er ook niet bij.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:53 schreef bianconeri het volgende:
Mooi seizoen, top mol!
Heeft alles prima voor de gek weten te houden.
Goede opdrachten, veel afwisseling tussen puzzel opdrachten en wat meer actie.
Dus dat zat wel goed.
In begin wat saaie groep maar dat kwam ook wel goed.
De finale was tja de finale, dat moet je gewoon 3 uur lang maken om het voor de diehard molloten voldoeningschenkend te maken. Gaat niet gebeuren, dus niet zeuren.
Ging prima, niet teveel geklets en nog redelijk wat molacties. Mag meer maar is helaas de tijd niet voor.
Wel jammer dat al die vogels inderdaad een verwijzing zal zijn geweest. Zo saai.
Leuke mol met best wel wat brutale acties. Bleek ik toch weer fout te zitten, zat vanaf afl 1 op Sarah.
Kan niet wachten op volgend jaar!
Hopelijk zijn alle azijnzeikers dan in een bejaardentehuis zonder tv en internet.
Juist mysterie moet er weer komen met die epische gesprekken met de Molquote:Op zondag 10 maart 2019 00:15 schreef alopio het volgende:
Het zou het programma ten goede komen als ze de mol wat mysterieuzer maken zoals vroeger en ook geen live finale meer doen maar gewoon alleen met de deelnemers
Ze wisten het niet, maar ik denk dat ze wel een heel sterk vermoeden hadden. Sarah zat al sinds aflevering 1 op Merel.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik me wel afvroeg... wisten Sarah en Niels nu op het moment supreme ook niet dat Merel de mol was of is ze dat al in Colombia verteld... het leek namelijk alsof ze alleen nog in spanning waren voor de winst
Nee, eenmaal daar waren het gewoon gewone mensen de kandidaten en die verering vind ik gênant eerlijk gezegd.quote:
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, eenmaal daar waren het gewoon gewone mensen de kandidaten en die verering vind ik gênant eerlijk gezegd.
Bij Olympisch Spelen ofzoquote:
Dat is jammer ja, sowieso missen er nog heel veel opdrachten waarbij er (mogelijk) gemold is. Wat dat betreft is de Avro Widm site nou ook niet de meest relaxte site om alles goed te bekijken.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:41 schreef Kyran het volgende:
Jammer dat ze niks hebben laten zien van de actie van Merel bij één van de laatste spelletjes. Waarbij ze door haar "foutje" de jokers aan Niels gaf. Nu weten wij nog niet 100% of dit een foutje was of een hele brutale actie.
Snap dat ze niet veel tijd hebben om alles te laten zien tijdens de finale, maar zet dan gewoon genoeg filmpjes op de site. Echt kansloos dit en zo zo zo jammer en zonde.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is jammer ja, sowieso missen er nog heel veel opdrachten waarbij er (mogelijk) gemold is. Wat dat betreft is de Avro Widm site nou ook niet de meest relaxte site om alles goed te bekijken.
Ja. Zeker als ze al verwijzen naar de site voor alle verborgen hints, zou je toch wel verwachten dat daar alle opdrachten al zijn toegelicht.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap dat ze niet veel tijd hebben om alles te laten zien tijdens de finale, maar zet dan gewoon genoeg filmpjes op de site. Echt kansloos dit en zo zo zo jammer en zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |