Ik denk dat ze dat wel wist, maar niet precies in welke. Dus pech dat ze precies trossen zonder koker weg had lopen slepen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt alsof Merel helemaal niet wist dat het geld in die bananentrossen zat. Meestal wordt de Mol dat soort dingen van te voren al verteld
Jep dit was ook weer zo'n opdrachtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:33 schreef Faux. het volgende:
Maarja. Bij deze opdracht hoef je toch maar 1 fout ding in dat vuur te gooien als mol en opdracht is gefaald toch?
Ook weer zo'n schier onmogelijke opdracht jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:33 schreef Faux. het volgende:
Maarja. Bij deze opdracht hoef je toch maar 1 fout ding in dat vuur te gooien als mol en opdracht is gefaald toch?
Jazeker, daarom weet ik dit ook. Denk asjeblieft niet, en dit is niet denigrerend, alsof het archief goed georganiseerd is, want het is vaak nog een enorme teringzooi daar. Als er iets is waar ik de afgelopen jaren ben achtergekomen, is het wel dat mensen zelf zoveel mogelijk hun eigen opnames moeten veiligstellen, want niemand anders zal dat voor je doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik weet dat jij een enorme TV archief buff bent, maar dan ben je toch zeker wel eens in het media archief geweest bij Beeld en Geluid?
Lijkt me dat ze dat wel wist hoor, dat zie je bij alle opdrachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt alsof Merel helemaal niet wist dat het geld in die bananentrossen zat. Meestal wordt de Mol dat soort dingen van te voren al verteld
Wacht wat was de kokosnoten-discussie?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:33 schreef Cootz het volgende:
Oh jammer, geen terugblik op de kokosnoten-discussie. Dat was mijn eigen 'Merel is echt de mol' moment!
quote:
En zó raar dat de pot 'historisch' laag isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook weer zo'n schier onmogelijke opdracht ja
Al met al heeft ze ook nog heel veel mazzel gehad en hadden die acties nog flink kunnen mislukkenquote:
Die hele opdracht is niet geweestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wacht wat was de kokosnoten-discussie?
Ja maar ze zei dat ze verbaasd reagereerde op dat bericht en ze daar toen op inspeeldequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dat wel wist hoor, dat zie je bij alle opdrachten.
Dat ze die 300 voor 2x 150 wilden heen en weer slepen. Onder aanvoering van Rick-Paul ging Merel keihard tegen Jamie in. Ik verdacht Merel enorm dat ze die situatie enorm aan het uitnutten was, omdat zij best snapte dat Rick-Paul een bullshit oplossing had.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wacht wat was de kokosnoten-discussie?
Dat is natuurlijk waar, maar ik zie niet helemaal hoe je vanaf daar de conclusie trekt dat ze dan de mol moet zijn. Als Robbert 20 jaar geleden een VHS van zichzelf bij Lingo had bewaard had de redactie hem daar ook om kunnen vragen, toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jazeker, daarom weet ik dit ook. Denk asjeblieft niet, en dit is niet denigrerend, alsof het archief goed georganiseerd is, want het is vaak nog een enorme teringzooi daar. Als er iets is waar ik de afgelopen jaren ben achtergekomen, is het wel dat mensen zelf zoveel mogelijk hun eigen opnames moeten veiligstellen, want niemand anders zal dat voor je doen.
Dįįrom durf ik er mijn hand voor in het vuur te steken dat die opname door de redactie bij Merel vandaan komt
Oooh die ja, kisten slepen en kokosnoten gooienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:35 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat ze die 300 voor 2x 150 wilden heen en weer slepen. Onder aanvoering van Rick-Paul ging Merel keihard tegen Jamie in. Ik verdacht Merel enorm dat ze die situatie enorm aan het uitnutten was, omdat zij best snapte dat Rick-Paul een bullshit oplossing had.
Waar ze die kisten met cijfers moesten verplaatsen door kokosnoten te gooien en 750 aan elke kant moesten krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet ook ff niet welke opdracht er bedoeld wordt
Vijf keer zoveel molacties zienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:36 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het jammer man. Heb het gevoel dat ik deze aflevering nog 5x terug moet kijken om me misschien nog een beetje satisfied ermee te voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |