Je kan dit nauwelijks een molactie noemen. Ze vertellen haar waar het meeste geld in zit, dan pakt ze die en, woehoe, ze heeft duizend uit de pot gehaald. Ja hoor.quote:
nee ze had nog wisselgeld van de eerste afleveringquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan dit nauwelijks een molactie noemen. Ze vertellen haar waar het meeste geld in zit, dan pakt ze die en, woehoe, ze heeft duizend uit de pot gehaald. Ja hoor.
Ja ze is iig een actieve molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:28 schreef Fascination het volgende:
Ze doet wel steeds wat ze kan doen gezien de opdrachten
Ik weet dat jij een enorme TV archief buff bent, maar dan ben je toch zeker wel eens in het media archief geweest bij Beeld en Geluid?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh ja, er gaat er eentje archieftechnisch tegen me praten
Je snapt dat het fragment van Merel in Lingo daadwerkelijk van een off-air tv-opname kwam, toch? Het zal vįst nog wel ergens op het Mediapark liggen, maar de kandidaten staan niet bij die uitzendingen vermeld. Beetje kut, want er zijn er maar zo'n 5000 gemaakt van Lingo. Succes aan de stagiair van WIDM om die uitzending te vinden.
Dįįrom had ik zo'n bijzonder gevoel bij die opname van Lingo. Het kwam van een VHS, mét oud-VARA logo in beeld... En ik ben er van overtuigd dat die van Merel zelf komt. Sue me.
Ja, dat zag ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ze had nog wisselgeld van de eerste aflevering
Heh ja dat verbaast mij ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Dit was wel een kutopdracht, niet eens kunnen weten hoe je het geld kunt winnen.
Ja dat ook, maar sowieso: je moet als kandidaat toch minstens wel kunnen weten hoe je het geld kunt verdienen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh ja dat verbaast mij ookAls mol kun je hier toch juist tijdens het spel ongezien die kokertjes saboteren?
Denk dat een leeg kokertje te verdacht is en het plastic eromheen afhalen is te duidelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh ja dat verbaast mij ookAls mol kun je hier toch juist tijdens het spel ongezien die kokertjes saboteren?
daar ging een klein slokje!quote:
Ja maar het lijkt alsof Merel helemaal niet wist dat het geld in die bananentrossen zat. Meestal wordt de Mol dat soort dingen van te voren al verteldquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:32 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Denk dat een leeg kokertje te verdacht is en het plastic eromheen afhalen is te duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |