Je... snapt dat dit maanden van tevoren wordt bewerkt he? En dat het video archief van Nederland letterlijk op loopafstand zit van de editors op het Media Park??quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
TWÉÉDE reden waarom ik Merel als de mol had: dat fragmentje van Merel in LINGO.
Kijk, van iedere andere kandidaat hadden ze dat niet paraat gehad. Maar dit hadden ze van een VHS. Uit het archief, ván Merel.
Bij moltalk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch geen fragment van Merel bij Lingo uitgezonden? Of stond dat online ergens?
Ja, maar toen niet, of hooguit een beetjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch wel door dat ze de mol is
we vonden het al vreemd dat er zo weinig in zatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:26 schreef egoblokje het volgende:
2 enveloppen met 500 euro. IK WIST HET
jaquote:
Ik snap dat de Mol voorkennis heeft, maar dit gaat wel iets te ver.quote:
Oh ja, er gaat er eentje archieftechnisch tegen me pratenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je... snapt dat dit maanden van tevoren wordt bewerkt he? En dat het video archief van Nederland letterlijk op loopafstand zit van de editors op het Media Park??
is nog geen slok van genomenquote:
Wat heb je aan voorkennis als je het niet mag gebruiken?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik snap dat de Mol voorkennis heeft, maar dit gaat wel iets te ver.
dit gaat idd erg verquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik snap dat de Mol voorkennis heeft, maar dit gaat wel iets te ver.
Waarom mag ze het niet gebruiken?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat heb je aan voorkennis als je het niet mag gebruiken?
2e glasquote:
Sorry ik heb al dibsquote:
ze mocht t best gebruiken maar dan vind ik kom dan niet binnen met envelop 1 en wel met 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |