Door de manier waarop ze praat of echt uiterlijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:15 schreef Cootz het volgende:
Ik vind haar in die biecht-interviewtjes tussendoor echt zoveel aantrekkelijker dan zo in de studio!
Het lijkt me zelfs zonder mol met boekjes nog vrij ingewikkeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:17 schreef svann het volgende:
Dit is met boekje zelfs moeilijk te controleren.
Allebeiquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze praat of echt uiterlijk?
bij mij juist Nielsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:19 schreef Oscar. het volgende:
dit was het moment dat ik haar mijn mol maakte
Allebei wel... en opgestoken haren, hoe vies en rommelig ook...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze praat of echt uiterlijk?
Dat deed ze nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef Isane het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben over het bord waar ze per ongeluk een verkeerde stok weg haalde
Lukt 'm niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Jamie wil er nog even de Grote Jamie Show van maken.
Dit was dus afgelopen donderdag.twitter:Liedje87 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 17:09:05Watte.. is dit @Televizier ??🤔 #widm
reageer retweet
Waarschijnlijk dat het "per ongeluk" wasquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef Isane het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben over het bord waar ze per ongeluk een verkeerde stok weg haalde
Misschien dat er heel veel goede antwoorden mogelijk warenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe die antwoorden gecontroleerd werden, lijkt me niet dat je exact het goede antwoord in moest typen, want er werd zelfs een grammaticaal hele rare 'zin' goedgekeurd
Ja, maar dat antwoord was zo vreemd geformuleerd dat het wel handmatig gecontroleerd moest worden, kon haast niet andersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Misschien dat er heel veel goede antwoorden mogelijk waren
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef Moira. het volgende:
En dat terwijl ik altijd in m'n achterhoofd hou dat de mol op een sleutelpositie wil staanStom dat je dat soort dingen gaandeweg toch wel eens uit het oog verliest he
Vrijstelling heeft ze toch niet nodig, dus wat kan het haar boeienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef Isane het volgende:
onbedoeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |