Ik vond die opdracht wel leukquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit wel een beetje in mijnmodus, maar ook dit was weer een slechte opdracht. Dit kan niet goed gaan met allemaal kandidaten die de Mol willen lijken.
Ja, maar als je als enige verkeerd staat (zeker nadat je opeens switcht van balkon) valt dat wel enorm op.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef franklop het volgende:
Maar als zij als enige verkeerd stond hadden ze toch al geen geld gehad?
Maar dan was ze wel verdacht geweestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef franklop het volgende:
Klopt, daarom was het zo dom dat ze het zonder molboekje deden, want je kan garanderen dat op z'n minst 1 iemand verkeerd staatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef franklop het volgende:
Maar goed, dat konden ze zonder boekje al lastig controleren wie er verkeerd stond.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ja, maar als je als enige verkeerd staat (zeker nadat je opeens switcht van balkon) valt dat wel enorm op.
Door de manier waarop ze praat of echt uiterlijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:15 schreef Cootz het volgende:
Ik vind haar in die biecht-interviewtjes tussendoor echt zoveel aantrekkelijker dan zo in de studio!
Het lijkt me zelfs zonder mol met boekjes nog vrij ingewikkeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:17 schreef svann het volgende:
Dit is met boekje zelfs moeilijk te controleren.
Allebeiquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze praat of echt uiterlijk?
bij mij juist Nielsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:19 schreef Oscar. het volgende:
dit was het moment dat ik haar mijn mol maakte
Allebei wel... en opgestoken haren, hoe vies en rommelig ook...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze praat of echt uiterlijk?
Dat deed ze nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef Isane het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben over het bord waar ze per ongeluk een verkeerde stok weg haalde
Lukt 'm niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Jamie wil er nog even de Grote Jamie Show van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |