Absoluutquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:39 schreef heywoodu het volgende:
Kut hoe het allemaal gebracht is weer en een dikke min voor de organisatie/bazen/wie het dan ook bepaalt, maar +1 voor Merel als Mol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het valt best mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, gelukkig toch meer gedaan dan gevreesd
Vaag, vaag, vaagquote:De grootste hint naar de identiteit van de Mol zat dit seizoen in de leader.
Elke aflevering werd één opdracht vervangen door puzzelstukken op een meer. Als je de eerste letters van de namen van de opdrachten door elkaar husselt krijg je MOL IS IV. IV is het Romeinse cijfer voor 4. Een verwijzing naar de Mol. Merel komt als vierde persoon in de leader voor.
Ja, dit is dan wel ineens een beterequote:Bovendien vormen de puzzelstukken samen een portretfoto van de Mol. De mannen in het water namen de Mol “Op Sleeptouw”, de titel van aflevering 1.
DIE ZENDER HEB IK NIETquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef Moira. het volgende:
Jaaaa ze doen gelijk een reclame voor De Mol BE erachteraan
GAAN JULLIE MORGENAVOND OOK ALLEMAAL KIJKEN OP VIER.BE JONGONS?
Mag hij wel hebben johquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je mag ook ff met @:Amun-Ra kijken wat je wil doen met dat bordspel
Nee die komt nooit na de ontknoping, nemen bij Moltalk afl 9 al afscheid zegmaarquote:
Jaaaa!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef Moira. het volgende:
GAAN JULLIE MORGENAVOND OOK ALLEMAAL KIJKEN OP VIER.BE JONGONS?
Morgenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef tralalala het volgende:
Volgende week de echte MOL JAAAAAAAAAAA
Of morgen al?
Ik dacht dat het volgende week pas was.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef Moira. het volgende:
GAAN JULLIE MORGENAVOND OOK ALLEMAAL KIJKEN OP VIER.BE JONGONS? _o_
Kijk mee op www.retroforum.nl, @djkoelkast zorgt daar wekelijks voor De Mol BEquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat het volgende week pas was.![]()
Ben wel bang voor een geoblock dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |