Ook waar... Maar then again, het is natuurlijk wel feit dat ze het deed. Ze had ook een Anne-Marie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook weer lekker gewaagd, mollen terwijl je in je eentje bent en niemand het kan zien.
wel dat ze hem voor dr hoofd had maar niet dat ze iedereen riep volgens mijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
Deze dingen werden ook niet uitgezonden toch?
Nope... Misschien een heel kort stukje hieruit, maar dit langere stuk niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij alleen die allereerste.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
Klopt, maar dat is altijd met die acties...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
Nee psiesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel dat ze hem voor dr hoofd had maar niet dat ze iedereen riep volgens mij
Boeien, van je hobby je dikbetaalde werk gemaakt, topshowquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:11 schreef Oscar. het volgende:
echt, elke natuurlijke kleur is uit Nikkies porum verdwenen
Jawel. Althans 1x keer welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
Was dat niet Rick Paul?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:12 schreef Moira. het volgende:
Dit zijn echt van die dingen waarbij je, als je het ziet, gewoon naar je gut moet blijven luisteren. Want het is echt wel zo'n typisch ding
Net als diegene die op de jenga schreef "ik ben de mol" (waarvan ik dus zou zweren dat het Niels was)
ftfyquote:
Inderdaad, als je als lijk door het leven kan, lekker doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boeien, van je hobby je dikbetaalde werk gemaakt, topshow
Neuh, gewoon terugkijken met het idee 'Jinek wist het misschien!'quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:13 schreef roos94 het volgende:
Ik herinner me ineens dat interview met Eva Jinek waarin Eva helemaal vastliep toen ze Merel als mol benoemde. Voorkennis?
nikky vroeg of ze merel verdacht idd, ik snapte die reactie van Eva nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:13 schreef roos94 het volgende:
Ik herinner me ineens dat interview met Eva Jinek waarin Eva helemaal vastliep toen ze Merel als mol benoemde. Voorkennis?
Nja ze ligt iig niet met der benen weidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boeien, van je hobby je dikbetaalde werk gemaakt, topshow
Ook als je met zijn allen 1 voor 1 elk balkon af ging.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit was zó simpel geweest met molboekje
Echt he, zo dom van de kandidaten dat ze dachten dat zoiets wel zou lukken zonder molboekjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit was zó simpel geweest met molboekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |