Ik zit het hele seizoen al vol op Niels en altijd met minstens 1 been in de Niels-tunnel, maar toch nooit met volledige zekerheid hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:10 schreef jcdragon het volgende:
ik ben helemaal hyper![]()
Ik weet dat Niels de mol is. Maar toch de zenuwen.
Ja dat was echt vet toevallig vorig jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik wacht al met spanning op het interview ter plaatse met drie toevallig uitgekozen aanwezige fans, waarvan er één op Sarah, één op Niels en één op Merel als mol zit. Bizar toch weer, dat geeft maar weer aan hoe ENORM verdeeld het publiek is
Volgens mij is heel Nederland hyperquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:10 schreef jcdragon het volgende:
ik ben helemaal hyper![]()
Ik weet dat Niels de mol is. Maar toch de zenuwen.
Ik vond het wel leuker toen de onthulling gewoon nog ter plekke was ipv bij dat station met al dat publiekquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef Faux. het volgende:
Ik hoop heeeeel erg dat ze het dit jaar leuker voor de kijker aanpakken dan vorig jaar. Merk gewoon dat ik niet eens uitkijk naar de onthulling.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuker toen de onthulling gewoon nog ter plekke was ipv bij dat station met al dat publiek
Dat idee heb ik juist echt totáál niet, volgens mij kan het veel meer mensen niet zo veel schelenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij is heel Nederland hyperHoogtepunt van het Nederlandse tv-jaar
"toevallig" uitgekozen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik wacht al met spanning op het interview ter plaatse met drie toevallig uitgekozen aanwezige fans, waarvan er één op Sarah, één op Niels en één op Merel als mol zit. Bizar toch weer, dat geeft maar weer aan hoe ENORM verdeeld het publiek is
Het napraten mag niet ontbreken natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef egoblokje het volgende:
De aflevering is wel langer volgens mij, op tvgids staat hier dat het van 20.30 tot 21.45 duurt. Maar daar kan ook nog reclame tussen zitten, geen idee hoe dat precies in elkaar zit.
Helemaal eens. Maar het draait de regie niet meer om het spel, maar om de hype, en het hele 'HEEL NEDERLAND WIL WETEN WIE DE MOL IS!!!!'-gebeurenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuker toen de onthulling gewoon nog ter plekke was ipv bij dat station met al dat publiek
Ja, elk jaar weer krijgen ze dat voor elkaar, bizarre shit.quote:
Reclame op de npo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef egoblokje het volgende:
De aflevering is wel langer volgens mij, op tvgids staat hier dat het van 20.30 tot 21.45 duurt. Maar daar kan ook nog reclame tussen zitten, geen idee hoe dat precies in elkaar zit.
Ja, wie van de 2 vrouwen is het nou.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef Moira. het volgende:
Toch wel mooi dat de meningen nog zo verdeeld zijn op het laatstBen echt benieuwd!
Snap ook niet hoe ze dat voor elkaar krijgen idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, elk jaar weer krijgen ze dat voor elkaar, bizarre shit.
Kwestie van monteren van de juiste beelden, suggestieve antwoorden tijdens de testen benadrukken. Knap, maar ook weer niet erg ingewikkeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, elk jaar weer krijgen ze dat voor elkaar, bizarre shit.
Ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:21 schreef danos het volgende:
[..]
Kwestie van monteren van de juiste beelden, suggestieve antwoorden tijdens de testen benadrukken. Knap, maar ook weer niet erg ingewikkeld.
Neeee niet Chris en Margrietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:21 schreef tralalala het volgende:
Oh god, dit wordt een Chris/Margriet (of hoe heet dat mens) aflevering of niet?
Ik zou me doodschamen als ik daar zou staanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat lijkt het me ook ranzig kut om daar tussen te staan, allemaal mensen die het véél te serieus nemen.
Precies, ze snappen er niks van!quote:
Daarom De Mol > Wie is de Molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die hele live onthulling is zo slecht, dat moet in vijf minuten gebeurd zijn en dan mol acties bespreken.
Maar nee, dat worden vast weer een processie van een half uur.
Ik ben de allereerste keer geweest dat ze dat deden, het idee klonk wel leuk namelijk. En toen stonden we daar...koud te wezen..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:22 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik daar zou staan
Het ontknopingsfilmpje is al 5 minuten denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die hele live onthulling is zo slecht, dat moet in vijf minuten gebeurd zijn en dan mol acties bespreken.
Maar nee, dat worden vast weer een processie van een half uur.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:24 schreef egoblokje het volgende:
en 3 molloten die héél toevallig alle drie een andere mol hebben.
Alleen fans van Moltalk staan daar. Walgelijke mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:22 schreef egoblokje het volgende:
[..]
daarom sta je er nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:22 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Klopt. En Merel is de molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stuiterstuiterstuiter.....Niels is de winnaar![]()
![]()
Schudden voor gebruikquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gatver....ik ging terug kijken of ik een typefout had gemaakt....
@Zipportal is dit een kloon van je?quote:
Ja duh, het is een hype. Daar moet je bij zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Elk jaar wel iets drukker lijkt het zo?
betere geluidsdempingquote:
quote:
Waarom zou je in een bioscoop gaan kijken als je ook gewoon thuis op de bank kan kijken?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Je zal dit nu maar in een bioscoop zien zeg.
Of buiten in de kouquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou je in een bioscoop gaan kijken als je ook gewoon thuis op de bank kan kijken?.
Rick Paul ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Rick Paul en Nikkie zijn toch niet een 'echt' stelletje? Nikkie is een vrouw..
Goede vraag.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou je in een bioscoop gaan kijken als je ook gewoon thuis op de bank kan kijken?.
quote:
Dat geld ook voor filmsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rick Paul heeft een gezin met twee andere mannen ofzo. Iets bijzonders iig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Maar daar zijn geluid en alles toch wel wat belangrijker, dat is in een bioscoop doorgaans beterquote:
quote:
sneu...quote:
Ben ook vol voor Sarah gegaan, iemand kan toch niet echt zo dommig zijn?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik ben maar voor Sarah gegaan in de app in de hoop dat het Merel is![]()
Ben maar niet lafjes voor 50/50 gegaan.
Tenzij het Niels is heb ik al meer punten dan vorig jaar
als je niet trouwt, kun je ook niet aan veelwijverij doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rick Paul heeft een gezin met twee andere mannen ofzo. Iets bijzonders iig.
Wat nou weerquote:
Nee maar zo noemden ze elkaar tijdens opdrachten.. gewoon vriendschappelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:33 schreef heywoodu het volgende:
het gaat ok de beleving. die is toch wat anders dan thuis.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik nog iets anders dan een finale van WIDM.
Neequote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Dat zegt ook niemand. Het is een grapje, omdat hij zich enorm vrouwelijk gedraagt. Waar verder niks mis mee is, maar waar best een grapje over gemaakt mag worden. Allemachtig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gast. Gewoon homo. Homo is geen vrouw
Buddy. Homoseksuelen kunnen ook vrouw zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
dat dus...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond Thomas en Kees wel leukquote:
just saying meid.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand. Het is een grapje, omdat hij zich enorm vrouwelijk gedraagt. Waar verder niks mis mee is, maar waar best een grapje over gemaakt mag worden. Allemachtig.
Bedankt schatquote:
Nu doe je het zelf ookquote:
Wtf in de bios?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Je zal dit nu maar in een bioscoop zien zeg.
Oke meit. Wat jij wilt. Mensen kunnen vrouwen en mannen zijn. Dat gebeurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Buddy. Homoseksuelen kunnen ook vrouw zijn.
Dat voel ik dus ook. Ik heb de afgelopen aflevering ook gewoon serieus geskipt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:36 schreef Moira. het volgende:
Ik heb tot nu toe helemaal niet echt zo'n nostalgie-gevoel bij het weerzien van de groep
Vond het best een leuke groep verder, maar het voelt wat gehaast ofzo.
iddquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:36 schreef Moira. het volgende:
Ik heb tot nu toe helemaal niet echt zo'n nostalgie-gevoel bij het weerzien van de groep
Vind ik anders. Als de mensen erbij zijn oke. Maar anders is het zo makkelijk. Nu weer mol kijken. Kusjes.quote:
twitter:Annabel2312 twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 20:33:59@Liedje87 Opname stagiair noemt Ron Boszhard al heel de tijd Ron Brandsteder ... reageer retweet
Heb dit het hele seizoen al. Ik zit er niet echt in.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:36 schreef Moira. het volgende:
Idemquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb dit het hele seizoen al. Ik zit er niet echt in.
niet zelf de puntjes zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
@:PeterKelder is ook heel aardig, ja.
zonder dubbele puntjes werkt beter @PeterKelderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
@:PeterKelder is ook heel aardig, ja.
Interessant om te weten ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef egoblokje het volgende:
Maar had ze er met die joker alsnog uitgelegen?
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder dubbele puntjes werkt beter @:PeterKelder
jaaaaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Weer wat geleerdNieuwe functie toch?
quote:
ja, gewoon meteen achter de @ zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Weer wat geleerdNieuwe functie toch?
Had ze hem ook nog wel moeten inzettenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef egoblokje het volgende:
Maar had ze er met die joker alsnog uitgelegen?
ze had hem ingezet daarom kwam ze er achter dat hij niet geldig wasquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Had ze hem ook nog wel moeten inzetten
Hangt er van af of de mol een beetje goed was.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is terugblikken op oude opdrachten leuker als we al weten wie de Mol is?
@:RikvdWestelaken
Exactquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze had hem ingezet daarom kwam ze er achter dat hij niet geldig was
Dat is een wortelkanaalbehandeling ook.quote:
que?quote:
twitter:Annabel2312 twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 20:33:59@Liedje87 Opname stagiair noemt Ron Boszhard al heel de tijd Ron Brandsteder ... reageer retweet
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:24 schreef egoblokje het volgende:
en inderdaad nog 20 minuten slap gelul en 3 molloten die héél toevallig alle drie een andere mol hebben.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:42 schreef heywoodu het volgende:
"Ol ol ol"
En dan kom je met "De Mol is Merel" ipv "Merel is de Mol"![]()
Ze zijn er tijdens MolTalk achter gekomen dat hij geen drie woorden foutloos achter elkaar kan uitspreken.quote:
ow okequote:
Jep, en dan zetten ze ook nog eens niet eens alle acties en hints onlinequote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:41 schreef Cootz het volgende:
Vorig jaar ook al teleurstellend weinig molacties in deze aflevering, dus ik verwacht er inmiddels weinig van...
Ik moet zeggen dat het wel frustratie scheelt als je dat bij voorbaat al verwacht.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als het zo door blijft gaan hebben we veel te weinig mol acties in beeld :/
As alwaysquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit inspireert me voor Sinterklaasgedichten met anti-rijmquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:43 schreef heywoodu het volgende:
"Ork ork ork,
met een vork eet je groenten"
"Repel repel repel,
doe mij maar een lepel voor mijn soep"
Ja, gezeur dit, en getver, Ron.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:44 schreef m0ridin het volgende:
Is de finale uitzending altijd zo ruk? (Dit is mijn eerste seizoen de Mol)
zo sta ik er ook in iddquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel frustratie scheelt als je dat bij voorbaat al verwacht.
Sinds het hele livegebeuren is het al om te janken, en vorig jaar was het alleen nog maar harder janken, dus dit jaar zal 't wel weer even kut zijn
De afgelopen jaren wel ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:44 schreef m0ridin het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:44 schreef m0ridin het volgende:
Absoluut niet. Alleen recente jaren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:44 schreef m0ridin het volgende:
Staat beter dan die rare jurk van Sarahquote:
WCPotje zit te fappenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:43 schreef Faux. het volgende:
HEEL NEDERLAND IS IN BAN VAN DE MOL!!!!!!!
Laatste jaren wel. Voorheen niet live, dus meer focus op het seizoen en molactiesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:44 schreef m0ridin het volgende:
Lekker rekken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef Moira. het volgende:
HOEZO LATEN ZE HET NIET GEWOON OP LOCATIE ZIEN
Dat is niet hip genoeg en HEEL NEDERLAND IS IN DE BAN VAN DE MOL dus het moet live en in het publiekquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef Moira. het volgende:
Ja die deel ik ook net al 2 keer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:43 schreef tralalala het volgende:
twitter:Annabel2312 twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 20:33:59@:Liedje87 Opname stagiair noemt Ron Boszhard al heel de tijd Ron Brandsteder ... reageer retweet
omdat ze dit zo leuk vinden ofzo... sinds het van de donderdag af is is het zo commecieel als de pestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef Moira. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |