quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gatver....ik ging terug kijken of ik een typefout had gemaakt....
@Zipportal is dit een kloon van je?quote:
Ja duh, het is een hype. Daar moet je bij zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Elk jaar wel iets drukker lijkt het zo?
betere geluidsdempingquote:
quote:
Waarom zou je in een bioscoop gaan kijken als je ook gewoon thuis op de bank kan kijken?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Je zal dit nu maar in een bioscoop zien zeg.
Of buiten in de kouquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou je in een bioscoop gaan kijken als je ook gewoon thuis op de bank kan kijken?.
Rick Paul ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Rick Paul en Nikkie zijn toch niet een 'echt' stelletje? Nikkie is een vrouw..
Goede vraag.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou je in een bioscoop gaan kijken als je ook gewoon thuis op de bank kan kijken?.
quote:
Dat geld ook voor filmsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rick Paul heeft een gezin met twee andere mannen ofzo. Iets bijzonders iig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Maar daar zijn geluid en alles toch wel wat belangrijker, dat is in een bioscoop doorgaans beterquote:
quote:
sneu...quote:
Ben ook vol voor Sarah gegaan, iemand kan toch niet echt zo dommig zijn?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik ben maar voor Sarah gegaan in de app in de hoop dat het Merel is![]()
Ben maar niet lafjes voor 50/50 gegaan.
Tenzij het Niels is heb ik al meer punten dan vorig jaar
als je niet trouwt, kun je ook niet aan veelwijverij doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rick Paul heeft een gezin met twee andere mannen ofzo. Iets bijzonders iig.
Wat nou weerquote:
Nee maar zo noemden ze elkaar tijdens opdrachten.. gewoon vriendschappelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:33 schreef heywoodu het volgende:
het gaat ok de beleving. die is toch wat anders dan thuis.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik nog iets anders dan een finale van WIDM.
Neequote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Dat zegt ook niemand. Het is een grapje, omdat hij zich enorm vrouwelijk gedraagt. Waar verder niks mis mee is, maar waar best een grapje over gemaakt mag worden. Allemachtig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gast. Gewoon homo. Homo is geen vrouw
Buddy. Homoseksuelen kunnen ook vrouw zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
dat dus...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond Thomas en Kees wel leukquote:
just saying meid.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand. Het is een grapje, omdat hij zich enorm vrouwelijk gedraagt. Waar verder niks mis mee is, maar waar best een grapje over gemaakt mag worden. Allemachtig.
Bedankt schatquote:
Nu doe je het zelf ookquote:
Wtf in de bios?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Je zal dit nu maar in een bioscoop zien zeg.
Oke meit. Wat jij wilt. Mensen kunnen vrouwen en mannen zijn. Dat gebeurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Buddy. Homoseksuelen kunnen ook vrouw zijn.
Dat voel ik dus ook. Ik heb de afgelopen aflevering ook gewoon serieus geskipt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:36 schreef Moira. het volgende:
Ik heb tot nu toe helemaal niet echt zo'n nostalgie-gevoel bij het weerzien van de groep
Vond het best een leuke groep verder, maar het voelt wat gehaast ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |