Ik zit het hele seizoen al vol op Niels en altijd met minstens 1 been in de Niels-tunnel, maar toch nooit met volledige zekerheid hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:10 schreef jcdragon het volgende:
ik ben helemaal hyper![]()
Ik weet dat Niels de mol is. Maar toch de zenuwen.
Ja dat was echt vet toevallig vorig jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik wacht al met spanning op het interview ter plaatse met drie toevallig uitgekozen aanwezige fans, waarvan er één op Sarah, één op Niels en één op Merel als mol zit. Bizar toch weer, dat geeft maar weer aan hoe ENORM verdeeld het publiek is
Volgens mij is heel Nederland hyperquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:10 schreef jcdragon het volgende:
ik ben helemaal hyper![]()
Ik weet dat Niels de mol is. Maar toch de zenuwen.
Ik vond het wel leuker toen de onthulling gewoon nog ter plekke was ipv bij dat station met al dat publiekquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef Faux. het volgende:
Ik hoop heeeeel erg dat ze het dit jaar leuker voor de kijker aanpakken dan vorig jaar. Merk gewoon dat ik niet eens uitkijk naar de onthulling.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuker toen de onthulling gewoon nog ter plekke was ipv bij dat station met al dat publiek
Dat idee heb ik juist echt totáál niet, volgens mij kan het veel meer mensen niet zo veel schelenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij is heel Nederland hyperHoogtepunt van het Nederlandse tv-jaar
"toevallig" uitgekozen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik wacht al met spanning op het interview ter plaatse met drie toevallig uitgekozen aanwezige fans, waarvan er één op Sarah, één op Niels en één op Merel als mol zit. Bizar toch weer, dat geeft maar weer aan hoe ENORM verdeeld het publiek is
Het napraten mag niet ontbreken natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef egoblokje het volgende:
De aflevering is wel langer volgens mij, op tvgids staat hier dat het van 20.30 tot 21.45 duurt. Maar daar kan ook nog reclame tussen zitten, geen idee hoe dat precies in elkaar zit.
Helemaal eens. Maar het draait de regie niet meer om het spel, maar om de hype, en het hele 'HEEL NEDERLAND WIL WETEN WIE DE MOL IS!!!!'-gebeurenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuker toen de onthulling gewoon nog ter plekke was ipv bij dat station met al dat publiek
Ja, elk jaar weer krijgen ze dat voor elkaar, bizarre shit.quote:
Reclame op de npo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef egoblokje het volgende:
De aflevering is wel langer volgens mij, op tvgids staat hier dat het van 20.30 tot 21.45 duurt. Maar daar kan ook nog reclame tussen zitten, geen idee hoe dat precies in elkaar zit.
Ja, wie van de 2 vrouwen is het nou.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef Moira. het volgende:
Toch wel mooi dat de meningen nog zo verdeeld zijn op het laatstBen echt benieuwd!
Snap ook niet hoe ze dat voor elkaar krijgen idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, elk jaar weer krijgen ze dat voor elkaar, bizarre shit.
Kwestie van monteren van de juiste beelden, suggestieve antwoorden tijdens de testen benadrukken. Knap, maar ook weer niet erg ingewikkeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, elk jaar weer krijgen ze dat voor elkaar, bizarre shit.
Ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:21 schreef danos het volgende:
[..]
Kwestie van monteren van de juiste beelden, suggestieve antwoorden tijdens de testen benadrukken. Knap, maar ook weer niet erg ingewikkeld.
Neeee niet Chris en Margrietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:21 schreef tralalala het volgende:
Oh god, dit wordt een Chris/Margriet (of hoe heet dat mens) aflevering of niet?
Ik zou me doodschamen als ik daar zou staanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat lijkt het me ook ranzig kut om daar tussen te staan, allemaal mensen die het véél te serieus nemen.
Precies, ze snappen er niks van!quote:
Daarom De Mol > Wie is de Molquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die hele live onthulling is zo slecht, dat moet in vijf minuten gebeurd zijn en dan mol acties bespreken.
Maar nee, dat worden vast weer een processie van een half uur.
Ik ben de allereerste keer geweest dat ze dat deden, het idee klonk wel leuk namelijk. En toen stonden we daar...koud te wezen..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:22 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik daar zou staan
Het ontknopingsfilmpje is al 5 minuten denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die hele live onthulling is zo slecht, dat moet in vijf minuten gebeurd zijn en dan mol acties bespreken.
Maar nee, dat worden vast weer een processie van een half uur.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:24 schreef egoblokje het volgende:
en 3 molloten die héél toevallig alle drie een andere mol hebben.
Alleen fans van Moltalk staan daar. Walgelijke mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:22 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik daar zou staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |