Ik zit het hele seizoen al vol op Niels en altijd met minstens 1 been in de Niels-tunnel, maar toch nooit met volledige zekerheid hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:10 schreef jcdragon het volgende:
ik ben helemaal hyper![]()
Ik weet dat Niels de mol is. Maar toch de zenuwen.
Ja dat was echt vet toevallig vorig jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik wacht al met spanning op het interview ter plaatse met drie toevallig uitgekozen aanwezige fans, waarvan er één op Sarah, één op Niels en één op Merel als mol zit. Bizar toch weer, dat geeft maar weer aan hoe ENORM verdeeld het publiek is
Volgens mij is heel Nederland hyperquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:10 schreef jcdragon het volgende:
ik ben helemaal hyper![]()
Ik weet dat Niels de mol is. Maar toch de zenuwen.
Ik vond het wel leuker toen de onthulling gewoon nog ter plekke was ipv bij dat station met al dat publiekquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef Faux. het volgende:
Ik hoop heeeeel erg dat ze het dit jaar leuker voor de kijker aanpakken dan vorig jaar. Merk gewoon dat ik niet eens uitkijk naar de onthulling.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuker toen de onthulling gewoon nog ter plekke was ipv bij dat station met al dat publiek
Dat idee heb ik juist echt totįįl niet, volgens mij kan het veel meer mensen niet zo veel schelenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij is heel Nederland hyperHoogtepunt van het Nederlandse tv-jaar
"toevallig" uitgekozen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik wacht al met spanning op het interview ter plaatse met drie toevallig uitgekozen aanwezige fans, waarvan er één op Sarah, één op Niels en één op Merel als mol zit. Bizar toch weer, dat geeft maar weer aan hoe ENORM verdeeld het publiek is
Het napraten mag niet ontbreken natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef egoblokje het volgende:
De aflevering is wel langer volgens mij, op tvgids staat hier dat het van 20.30 tot 21.45 duurt. Maar daar kan ook nog reclame tussen zitten, geen idee hoe dat precies in elkaar zit.
Helemaal eens. Maar het draait de regie niet meer om het spel, maar om de hype, en het hele 'HEEL NEDERLAND WIL WETEN WIE DE MOL IS!!!!'-gebeurenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuker toen de onthulling gewoon nog ter plekke was ipv bij dat station met al dat publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |