ik las eerst paydatequote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Onze playdate straks waar ze nog voor moet rijden.
quote:
Haags lost jou af zo te zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet voor lang popje, ik ga zo aan het werk.
Moe, vandaag naar blijdorp geweest. Was tussen de buien door prima te doen.quote:
Leuk dat Tadic hier opeens tussen staat omdat hij afgelopen dinsdag goed speelde.quote:
Ja wat een takkeweer zeg. Vond je dochter het leuk?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moe, vandaag naar blijdorp geweest. Was tussen de buien door prima te doen.
Zeker, die heeft genoten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wat een takkeweer zeg. Vond je dochter het leuk?
Ben in Moskou voor een week.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo zeer goede maat.
Alles goed?
Lijkt me helemaal niks. Moest overstappen op Moskou een keer zoiets ergs heb ik nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ben in Moskou voor een week.
Daar
Wel leuke stad hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niks. Moest overstappen op Moskou een keer zoiets ergs heb ik nooit meegemaakt.
heerlijk om te zien. eerlijk is eerlijk, ik vind het altijd wel jammer dat suarez zo dweept met ajax terwijl groningen hem in eerste instantie heeft gehaaldquote:
Ik vind Tadic wel een beetje gezocht. Zelfs v Dijk moet nog meer laten zien om met die andere 2 op de foto te staan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
heerlijk om te zien. eerlijk is eerlijk, ik vind het altijd wel jammer dat suarez zo dweept met ajax terwijl groningen hem in eerste instantie heeft gehaald
verder hebben ze met tadic, matavz, berg, kostic en nog een zwik anderen wel bewezen erg goed te kunnen kunnen. volgens mij hadden ze toen ook de beste linkerkant van de hele eredivisie, ben alleen de naam van die linksback vergeten.
van dijk mag van mij ondertussen wel erbij, dan heb je drie echte wereldtoppers die in fucking groningen hebben gespeeld afgelopen 15 jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind Tadic wel een beetje gezocht. Zelfs v Dijk moet nog meer laten zien om met die andere 2 op de foto te staan.
Ook dat is nog niet zo heel bijzonder, dat heeft Willem 2 of AZ in het verleden ook gehad. Misschien WIllem 2 wel weer nu met de Jongquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:12 schreef Adames het volgende:
[..]
van dijk mag van mij ondertussen wel erbij, dan heb je drie echte wereldtoppers die in fucking groningen hebben gespeeld afgelopen 15 jaar
nou feyenoord lukt het niet bijvquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook dat is nog niet zo heel bijzonder, dat heeft Willem 2 of AZ in het verleden ook gehad. Misschien WIllem 2 wel weer nu met de Jong
Heereveenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:17 schreef Adames het volgende:
en wat heeft az gehad. hun bekendste spelers kwamen ook al van willem 2 af.
kuyt is utrechtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dirk Kuyt Robin v Persie v Bronckhorst
er zit nogal verschil in tussen suarez tussen het riet vandaan plukken in uruguay als 18-jarige of om kuyt na veel seizoenen op te pikken een stad verder.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja en Suarez werd geboren in Groningen toch?
Ja dan komt v Dijk van Willem 2 maatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
er zit nogal verschil in tussen suarez tussen het riet vandaan plukken in uruguay als 18-jarige of om kuyt na veel seizoenen op te pikken een stad verder.
oh, wist niet dat die van w2 af kwamquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dan komt v Dijk van Willem 2 maat![]()
Je verhaal raakt kant nog wal.
Volgende week weer kijken hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, wist niet dat die van w2 af kwam
tering willem 2
ben nu wel echt benieuwd waarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgende week weer kijken he2e keer
ik net een glas coca cola zero on the rocks ouwe reusquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Vandaag lekker bier gedronken in Antwerpen.
WTF!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef Elan het volgende:
Gvd 160k voor een rijtjeshuis met 5 kamers .Ik wil ook in Meerssen wonen.
bolleke?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Lekker man. Waar heb je gezeten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Limburg ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Wacht
waar ligt Meerssen? toch niet in zuid-limburg of groningen-noord?
Kan niet kijken nu maatquote:
quote:
Nee, ik weet niet eens wat dat is.quote:
de koninck, wordt gedronken in een bollekequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik weet niet eens wat dat is.
Was een of andere kroeg waarvan ik de naam niet eens weet met een paar bekenden die daar in de buurt werken. Ik vond het wel een grappige stad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker man. Waar heb je gezeten?
Ja dus, ik vond het een hele leuke stad.quote:
Bahquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen zaten er op de terugweg vanaf Amsterdam allemaal lelijke potten in de trein. Nu weet ik hoe dat kwam. https://www.parool.nl/ams(...)-amsterdam~a4624268/
Hey, is de verhuizing gelukt?quote:
Hij doet het nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien mijn DM beantwoorden, INSO.
Hoeveel kamers?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:52 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Prima appartementje
Geen M gevonden
Lekker manquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:52 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Prima appartementje
Geen M gevonden
Dus appartement met een open keukenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Studio eigenlijk. Dus huiskamer/keuken samen, losse slaapkamer en badkamer
Pm doet het welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien mijn DM beantwoorden, INSO.
Ja laten we het daar op houdenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dus appartement met een open keuken
Lekker man.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Studio eigenlijk. Dus huiskamer/keuken samen, losse slaapkamer en badkamer
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Saind het volgende:
Even kijken of de buren het horen als ik kankerhard talking heads draai
Is dat IKEA bier wat?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja goede vriend van meDie had me ook getipt voor dit appartement
Daar is niks mis meequote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nu die Franziskaner, prima te zuipen
Duits bier is altijd minimaal gewoon okquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nu die Franziskaner, prima te zuipen
Over 2 of 3 weken verhuizenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is het in jouw toko nu inso?
Pfff vanmiddag op de brug van Zaltbommel met het busje lag ik bijna in de waterquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd, je had wel behoorlijk tyfusweer met je verhuizing.
Regen viel wel mee maar inderdaad die wind is beroerd als je op pad moet met spullen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff vanmiddag op de brug van Zaltbommel met het busje lag ik bijna in de water
Maar steeds met sjouwen droog gehad dus alsnog wel mazzel
Lag toen ik het matras naar binnen moest tillen ook bijna in Helmondquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Regen viel wel mee maar inderdaad die wind is beroerd als je op pad moet met spullen.
Je bleef toch in zelfde stadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Lag toen ik het matras naar binnen moest tillen ook bijna in Helmond
Pittig windje
100 meter van m'n huis zit een Russische supermarkt/slijterij met dat soort shitquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:07 schreef JanPawelII het volgende:
Mijn collega had petflessen Oekraïns pils gevonden van 1.5 liter
Bahquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:07 schreef JanPawelII het volgende:
Mijn collega had petflessen Oekraïns pils gevonden van 1.5 liter
Op vakantie echt veel gezopen dat soort spulquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een 1.5 liter pet fles pils![]()
Dan ben je diep gezonken zeg.
Die paar dubbeltjes zijn het toch wel waard om dan iig gewoon een flesje in je handen te hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Op vakantie echt veel gezopen dat soort spul
Handig op Bosnische/Kroatische campings man
Dat zijn geen dubbeltjes in deze stadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die paar dubbeltjes zijn het toch wel waard om dan iig gewoon een flesje in je handen te hebben.
Bij jou gaat het sowieso niet om dubbeltjesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:20 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat zijn geen dubbeltjes in deze stad
Daar gewoon Marlboroquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is uiteindelijk toch wat je ervoor kan missen he.
Ik ga ook geen sigaretten van een 20 cent in Laos roken waar je gelijk TBC van krijgt.
In Myanmar was voor iedereen duidelijk dat de goedkoopste pakjes werden gevuld met leftovers van peuken op straat. Zag je gebeuren.quote:
In Vietnam kochten wij op gegeven moment een slof peuken voor een euro ofzo, 200 sigaretten met een touwtje eromheenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Myanmar was voor iedereen duidelijk dat de goedkoopste pakjes werden gevuld met leftovers van peuken op straat. Zag je gebeuren.
Nu zeg ik niet dat het in Laos zo gaat maar je hoeft bij de pakjes van 20 cent geen kwaliteit te verwachten.
Goedkoopquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:22 schreef Saind het volgende:
Al hebben wij toen op Moskou een klerelading Gauloises gehaald voor een euro per pakkie
Vond ik ook kut van toen werken daar. Je "collega's" roken die gore troep. Verwachten dus hele tijd goede sigaretten van je. Is ook prima maar natuurlijk ook wel eens een avond dat je er net even geen kan missenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:24 schreef Saind het volgende:
[..]
In Vietnam kochten wij op gegeven moment een slof peuken voor een euro ofzo, 200 sigaretten met een touwtje eromheen
2 van gerookt en weggeflikkerd
Het bevalt gelijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:29 schreef Saind het volgende:
Ondergewaardeerd voordeel van alleen wonen
Je hoeft geen Chromecast te kiezen
Het scheelt ook dat je kamergenoot ook nog eens een lui varken was dacht ik.quote:
Pfffquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat je kamergenoot ook nog eens een lui varken was dacht ik.
Toch ook nog die wijven beneden?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff
Nouja had er 2. 1 was echt m'n beste maat, kookte ik altijd samen mee, vandaag hele dag helpen verhuizen. Echt een god.
De andere was een kind.
Boven, beneden was die Turkse supermarktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch ook nog die wijven beneden?
quote:
Ik vond het ook wel raar om weg te gaan uit studentenhuis maar was er binnen 24 uur overheen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Boven, beneden was die Turkse supermarkt
Maar die hadden eigen keuken en badkamer dus zagen we eigenlijk alleen in de zomer op het dakterras
Ik probeerde vandaag ook nog beetje nostalgisch te doen ofzo maar lukte nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar om weg te gaan uit studentenhuis maar was er binnen 24 uur overheen.
Er is voor alles een tijd en het is goed om verder te gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik probeerde vandaag ook nog beetje nostalgisch te doen ofzo maar lukte niet
Best blij dat ik er weg ben
Heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wow. Weet niet eens meer welke dag het is.
Hoezo is dat goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens
Is een goed teken.
In Moskou zullen ze wel wat aardige kerken hebben.quote:
Zal ik plaatje tweetenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Moskou zullen ze wel wat aardige kerken hebben.
Wanneer vergeet je normaal welke dag het is?quote:
Is goed, dan kijk ik daar wel even.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Zal ik plaatje tweeten
Wel veel orthodox. Ga uiteraard katholiek
Nu twee avonden achter elkaar Georgisch gegeten in een uitstekend restaurant.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat eet je nu eigenlijk op zo'n business-tripje?
Coolquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nu twee avonden achter elkaar Georgisch gegeten in een uitstekend restaurant.
Morgen regel ik het zelf en ga ik Vietnamees met een collega
Ik doe ontbijt roomservice.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool![]()
Alles beter dan roomservice toch?
Dit zag ik net ook op twitter, wat voor soort lekkere dingen hebben die Georgiërs.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nu twee avonden achter elkaar Georgisch gegeten in een uitstekend restaurant.
Morgen regel ik het zelf en ga ik Vietnamees met een collega
Heb niet meer dat ik persee iets leuks moet doen in weekend. Chillen is ook nice.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wanneer vergeet je normaal welke dag het is?
Als je op vakantie bent.
Dus, je voelt je heel erg goed als je de dag vergeet. Met alle mogelijkheden die we hebben om alarmen te zetten is dat helemaal niet erg. Dan kan je het goed los laten maat .
Combinatie midden oosten en Oost Europaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zag ik net ook op twitter, wat voor soort lekkere dingen hebben die Georgiërs.
Heh?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn ze daar nu heel erg anti-russisch ofzo Inso? Of merk je dat niet?
Tja. Wie wel op momentquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Georgie en Rusland laatste jaren niet heel vriendelijk
Ik had nog een bolletje hasj gevonden. Van mn vingers gerold na knippen in de auto en toen in zonnebrikkastje gelegdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen pils in huis
Alleen meeverhuisd speciaalbier dus grote flessen zuur vooral
Ja die assie is echt nicequote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had nog een bolletje hasj gevonden. Van mn vingers gerold na knippen in de auto en toen in zonnebrikkastje gelegd
Was goed man
Ik ga dit jaar weer lekker tuinieren hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die assie is echt nice
Beter dan gewoon bloemen roken imo
Hoe zijn ze daar eigenlijk achter gekomen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar weer lekker tuinieren hoor.
Schijt of ze het uiteindelijk ophalen, gewoon leuk om zo goed mogelijk te laten groeien.
Nieuw appartementfotoquote:
Suspiria (1977)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuw appartementfoto
Wat kijk je?
Poeh weet jij het.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe zijn ze daar eigenlijk achter gekomen?
Hoe hoog was de boetequote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar weer lekker tuinieren hoor.
Schijt of ze het uiteindelijk ophalen, gewoon leuk om zo goed mogelijk te laten groeien.
Geen he. Minder dan 5 planten. Worst case komen ze alles ophalen om weg te gooien (ja tuurlijk, lol)quote:
Ik maak het ook niet te laat. Ik ben nog net niet moe genoeg om al te slapen.quote:
Ik ging er eigenlijk van uit dat voor eigen gebruik altijd gedoogd werd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar als je over nadenkt.
Waar slaat het op dat je blijkbaar bepaalde planten niet gewoon in je tuin mag laten groeien![]()
Op dat soort vlakken voel ik me een inso die zo iets heeft van flikker dan maar op met al die andere kutregels ook
Als ik m'n ogen dichtdoe ben ik wegquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet te laat. Ik ben nog net niet moe genoeg om al te slapen.
Zeg maar een normale dag voor iedereen met kinderenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik m'n ogen dichtdoe ben ik weg
Vanaf 8 bezig geweest
25000 stappen vandaagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg maar een normale dag voor iedereen met kinderen
Zou ook wel willen maar heb open tuin toch.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar als je over nadenkt.
Waar slaat het op dat je blijkbaar bepaalde planten niet gewoon in je tuin mag laten groeien![]()
Op dat soort vlakken voel ik me een inso die zo iets heeft van flikker dan maar op met al die andere kutregels ook
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef Saind het volgende:
https://www.mediacourant.(...)in-auto-best-lekker/
Had al een dag 15 km maatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:19 schreef Saind het volgende:
[..]
25000 stappen vandaag
Eerder normaal dagje horeca
@GGMMquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef Saind het volgende:
https://www.mediacourant.(...)in-auto-best-lekker/
Maar in de stad doen mensen minder moeilijk toch? Als je wilt doe gewoon. Het is al leuk om met die plantjes bezig te zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ook wel willen maar heb open tuin toch.
Geen idee. Woon wel in een rustige buurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar in de stad doen mensen minder moeilijk toch? Als je wilt doe gewoon. Het is al leuk om met die plantjes bezig te zijn
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg maar een normale dag voor iedereen met kinderen
Gewoon planten en tegen je buren zeggen dat je last van je rug hebt en tegen de pijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen idee. Woon wel in een rustige buurt.
Ja een jong jochie van 25. Lol.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon planten en tegen je buren zeggen dat je last van je rug hebt en tegen de pijn.
Werden in Japan gebruikt om op beren te jagen. Ze zijn supertrouw aan gezin maar bij gevaar echt mega loyaal en defensief.quote:
zelfs de honden uit japan hebben spleetogenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werden in Japan gebruikt om op beren te jagen. Ze zijn supertrouw aan gezin maar bij gevaar echt mega loyaal en defensief.
Echt goede hond man
Is 1 van de oudste hondenrassen ter wereld. Echt afstammers van type wolven die daar leefden. Maar al vanaf jaar 1000 ofzo zijn er gedocumenteerde stambomenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfs de honden uit japan hebben spleetogen
mooie hond wel
Moet je die niet tien uur ofzo per dag uitlatenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is 1 van de oudste hondenrassen ter wereld. Echt afstammers van type wolven die daar leefden. Maar al vanaf jaar 1000 ofzo zijn er gedocumenteerde stambomen
Nee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je die niet tien uur ofzo per dag uitlaten
Hoi Knut.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e nacht nieuwe geluiden
succes
Prima, jongen. Heerlijk rustig.quote:
Ik heb gekeken. Was een kabbelende wedstrijd, wel. Wout, Flip en Fugl reden weg; Wout kon het wiel niet houden en reed heel wat km's in een niemandsland. Op het eind vlak voor de klim gingen Flip en Fugl bakkelien; kwam Wout terug. Wout haakte natuurlijk weer af op de klim; Fugl en Flip bleven over. Flip was altijd de doodgeverfdegedoodverfde favoriet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je gekeken vandaag?
Ik moest werken
Aah.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Was een kabbelende wedstrijd, wel. Wout, Flip en Fugl reden weg; Wout kon het wiel niet houden en reed heel wat km's in een niemandsland. Op het eind vlak voor de klim gingen Flip en Fugl bakkelien; kwam Wout terug. Wout haakte natuurlijk weer af op de klim; Fugl en Flip bleven over. Flip was altijd de doodgeverfdegedoodverfde favoriet.
Nee, inderdaad. Vanaf morgen de immerbeladen Parijs tegen Nice.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aah.
Dat klinkt niet als de ergste koers om te missen
Hoe lang nog dit studiejaar?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Was een kabbelende wedstrijd, wel. Wout, Flip en Fugl reden weg; Wout kon het wiel niet houden en reed heel wat km's in een niemandsland. Op het eind vlak voor de klim gingen Flip en Fugl bakkelien; kwam Wout terug. Wout haakte natuurlijk weer af op de klim; Fugl en Flip bleven over. Flip was altijd de doodgeverfdegedoodverfde favoriet.
Vind ik een heerlijke koers om doordeweeks te kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Vanaf morgen de immerbeladen Parijs tegen Nice.
Half juli ongeveer.quote:
In welke wereld leef jij johquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pffff![]()
Ik dacht max eind mei. Lang jaar zeg
Eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij joh.
Maar ach. Alweer maartvoor je 't weet is het weer juli
Giro en WK vind ik ook wel het meest speciaal ja. Yorkshire wordt wel echt genot, kan niet anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Deze 2 maanden vliegen bij mij sowieso ultra snel voorbij door het wielrennen. Echt iedere week naartoeleven en genot en nagenieten en weer volgende koers![]()
Eigenlijk vind ik er na de giro nog maar weinig aanBehalve wk
Tuurlijk. Lombardije is ook tof. En ik kijk echt wel tour en vuelta en alle grote wedstrijden en in de aanloop maar het doet minder dan dit.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Giro en WK vind ik ook wel het meest speciaal ja. Yorkshire wordt wel echt genot, kan niet anders.
Ik wilde het voor het laatste uurtje aanzetten, waren ze al binnen om vier uur ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik volg teveel dingenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lombardije is ook tof. En ik kijk echt wel tour en vuelta en alle grote wedstrijden en in de aanloop maar het doet minder dan dit.
Voor mij is nu de champions league finale een aantal zondagen
De Giro en de Vuelta vind ik het leukste, kijk het ook meestal wel elke dag, en dan ook dagelijks even puzzelen met Cyclingmaster (of hoe heet dat spel).quote:Op zondag 10 maart 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Giro en WK vind ik ook wel het meest speciaal ja. Yorkshire wordt wel echt genot, kan niet anders.
Er kan voor mij gewoon niks tippen aan klassiekers. Echt hoe wielrennen is bedoeld imoquote:Op zondag 10 maart 2019 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Giro en de Vuelta vind ik het leukste, kijk het ook meestal wel elke dag, en dan ook dagelijks even puzzelen met Cyclingmaster (of hoe heet dat spel).
De echte klassiekers zijn nog wel leuk, maar Parijs-Nice enzo doe ik meestal met een samenvatting af.
Op die zondagen is er vrijwel altijd voetbal (lol)quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er kan voor mij gewoon niks tippen aan klassiekers. Echt hoe wielrennen is bedoeld imo
Ik verkies dan wel het wielrennen boven voetbal.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op die zondagen is er vrijwel altijd voetbal (lol)
of ik kijk darts
teveel
Ja dat is wel balen natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op die zondagen is er vrijwel altijd voetbal (lol)
of ik kijk darts
teveel
Vanaf volgende maand ook wedstrijden om 14:00. Maandagvoetbal wordt in de ban gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen natuurlijk![]()
Al speelt Spanje denk ik pas later op de zondagavond toch?
Ik ook hoor. Voetbal kan me qua spel soms nog boeien bv bij wedstrijden zoals Ajax tegen Real laatst of Feyenoord - Ajax, maar welk shirtje van wie wint dat boeit niet meer zo heel veel.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verkies dan wel het wielrennen boven voetbal.
Ja, vind ik ook. Maar zo'n grote ronde en dan dag in dag uit vele bergen over, dat vind ik ook mooi om te volgen. En dat je dan renners gedurende de ronde beter of slechter ziet worden. Genieten van de derde week van KruijsGod, mooier kan haast niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er kan voor mij gewoon niks tippen aan klassiekers. Echt hoe wielrennen is bedoeld imo
Ai.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf volgende maand ook wedstrijden om 14:00. Maandagvoetbal wordt in de ban gedaan.
Kan toch.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb niet dezelfde magie bij wielrennen die ik bij voetbal en darts wel heb (lol).
Kampioenschap is wel praktisch beslist; nu doen er 20 ploegen mee om Europese tickets en 20 ploegen mee om degradatie. In elk duel schuilt haast een belang.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ai.
Wel beter natuurlijk maandag is raar.
Dartsen vind ik eigenlijk wel alleen het WK leuk, al die andere toernooitjes zijn toch minder interessant.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb niet dezelfde magie bij wielrennen die ik bij voetbal en darts wel heb (lol).
Hoe doet Sevilla het?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kampioenschap is wel praktisch beslist; nu doen er 20 ploegen mee om Europese tickets en 20 ploegen mee om degradatie. In elk duel schuilt haast een belang.
Het WK was vooral minder omdat er heel veel goede namen vroeg uitgingen met Wright, Suljovic, Whitlock, Cullen et cetera. Dan gingen er wel veel saainekken door en jongens in de marge. Alhoewel de halve finalist Aspinall reeds een TV-toernooi heeft gewonnen en verreweg geen eendagsvlieg is.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dartsen vind ik eigenlijk wel alleen het WK leuk, al die andere toernooitjes zijn toch minder interessant.
En dit WK was minder vanwege die honderden eerste ronde wedstrijden.
Conditioneel vertyfd. Begonnen al begin juli met de tweede voorronde EL en nu bakken ze er niet heel veel meer van. De trainer staat zelfs onder druk; niet echt eerlijk vind ik. sTAAN NU 6Equote:
Het vervelende aan de Grand Tours is wel het dagjesvolk hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Tour vind ik wel oprecht veruit het kutst. Al die saaie vlakke etappes.
En ik kan me de laatste Tour die ik volledig heb gevolgd al nauwelijks herinneren, omdat het altijd in de zomervakantie is.
Had jij toen ook de RayBar180 docu gezien?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het WK was vooral minder omdat er heel veel goede namen vroeg uitgingen met Wright, Suljovic, Whitlock, Cullen et cetera. Dan gingen er wel veel saainekken door en jongens in de marge. Alhoewel de halve finalist Aspinall reeds een TV-toernooi heeft gewonnen en verreweg geen eendagsvlieg is.
Het is ook dat dat precies de periode is dat je iedereen die van je weet dat je wielrennen kijkt moet vertellen waarom je kijkt WANT ER IS DOPING.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Tour vind ik wel oprecht veruit het kutst. Al die saaie vlakke etappes.
En ik kan me de laatste Tour die ik volledig heb gevolgd al nauwelijks herinneren, omdat het altijd in de zomervakantie is.
Ja, die bakt er nu ook niet veel meer van. Leuk allemaal dat hij puur is, maar op de vloer presteert hij vooralsnog weinig en moet hij zoveel mogelijk Euro Tours zien te bereiken. Anders staat hij niet op het WK2020. In feite is zijn afscheid gewoon compleet mislukt.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had jij toen ook de RayBar180 docu gezien?
Die moet echt per direct stoppen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 00:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het vervelende aan de Grand Tours is wel het dagjesvolk hoor.
Je bent niet goed wijs.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verkies dan wel het wielrennen boven voetbal.
Vind ik oprecht jammerquote:Op zondag 10 maart 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, die bakt er nu ook niet veel meer van. Leuk allemaal dat hij puur is, maar op de vloer presteert hij vooralsnog weinig en moet hij zoveel mogelijk Euro Tours zien te bereiken. Anders staat hij niet op het WK2020. In feite is zijn afscheid gewoon compleet mislukt.
Het slaat vooral nergens op omdat er in ontelbaar veel andere sporten ook wordt gebruikt.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is ook dat dat precies de periode is dat je iedereen die van je weet dat je wielrennen kijkt moet vertellen waarom je kijkt WANT ER IS DOPING.
Maar ook gewoon mentaal, die man praat zichzelf dag in dag uit een depressie in, straks springt hij voor de tram van Koos Tompé.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, die bakt er nu ook niet veel meer van. Leuk allemaal dat hij puur is, maar op de vloer presteert hij vooralsnog weinig en moet hij zoveel mogelijk Euro Tours zien te bereiken. Anders staat hij niet op het WK2020. In feite is zijn afscheid gewoon compleet mislukt.
Nog nooit iets mee gekeken, ik vertrouw het niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Popcorn Time wat een aids, die ondertiteling loopt AL-TIJD verkeerd.
Dan moet het buitenlandse programma wel heel erg tegen zitten.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Graafschap - VVV, daar blijf je voor thuis.
Hoi Knut.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo jr leuk dat je er weer bent
Is misgegaan sinds hij na het WK2017 van materiaalleverancier veranderde.quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het slaat vooral nergens op omdat er in ontelbaar veel andere sporten ook wordt gebruikt.
'Technische sport' is dan het argument; redelijk hilarisch want ook voor de kwaliteit van je technische uitvoering heb je kracht/energie alles nodig.
Nja het is wel te vertrouwen, maar dit is wel irritant.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog nooit iets mee gekeken, ik vertrouw het niet.
Wat kijk je?
Wel bizar dat dat zoveel uitmaaktquote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is misgegaan sinds hij na het WK2017 van materiaalleverancier veranderde.
Granada - Atleti. Lijkt me een 0-1 wedstrijd.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet het buitenlandse programma wel heel erg tegen zitten.[..]
Hoi Knut.
Echt een topshowquote:Op zondag 10 maart 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is wel te vertrouwen, maar dit is wel irritant.
Ik wilde beginnen aan True Detective maar mijn ondertiteling liep een minuut achter. En anders hoor ik niks omdat ik aan mijn tosti zat te knagen #eerstewereldprobleempjes
Schaatsenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dat komt allemaal nog wel. Ik weet nog dat mijn ex schoonpa niks had met wielrennen want doping maar schaatsen wel want onze jongens ole ole ole![]()
![]()
![]()
Dat stort nu ook al aardig in. Voetbal komt ook aan de beurt.
Boterham met pindakaasgodquote:Op zondag 10 maart 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schaatsen
Mijn vader zat dat net te kijken en binnen vijf minuten waren er drie wereldrecords. Nou leuk zeg.
Ik ga morgen genieten van ONS ALLER AJAX.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Granada - Atleti. Lijkt me een 0-1 wedstrijd.
Man Utd - Brighton. Ik zeg 2-1.
Nee, dan kan je beter een koers kijken en dan eventueel nog een ziggy samenvatting.
Ik ben daar gewoon immuun voor. Ik heb volledig niets met dopingdiscussies, ik heb volledig niets met scheidsrechtersdiscussies. Werkelijk elke discussie waar de grootste proleten aan mee doen heb ik 0,0 zin in. Verspilde tijd, verspilde energie.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dat komt allemaal nog wel. Ik weet nog dat mijn ex schoonpa niks had met wielrennen want doping maar schaatsen wel want onze jongens ole ole ole![]()
![]()
![]()
Dat stort nu ook al aardig in. Voetbal komt ook aan de beurt.
Echt de meest treurige sport op aarde. De enige reden dat we het leuk vinden is omdat we altijd winnen. Dus die mensen op de tribune daar zijn zulk sneu volk dat ze een kutsport gaan kijken alleen omdat ZE dan voelen dat WE winnen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schaatsen
Mijn vader zat dat net te kijken en binnen vijf minuten waren er drie wereldrecords. Nou leuk zeg.
Die hebben het nu te hoog in de bol, dat wordt een afgang morgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga morgen genieten van ONS ALLER AJAX.
En je kan beter naar de koers kijken van de Britse pond dan wielrennen.
Die sport zal onze generatie in de toekomst toch niet meer zo boeien, vooral omdat wij al nauwelijks nostalgie hebben van zelf op natuurijs schaatsen.quote:
Het hoort erbij he.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon immuun voor. Ik heb volledig niets met dopingdiscussies, ik heb volledig niets met scheidsrechtersdiscussies. Werkelijk elke discussie waar de grootste proleten aan mee doen heb ik 0,0 zin in. Verspilde tijd, verspilde energie.
Ik doe graag schaatsen en bijna iedereen die ik ken ook maar niemand kijkt schaatsen op tv.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die sport zal onze generatie in de toekomst toch niet meer zo boeien, vooral omdat wij al nauwelijks nostalgie hebben van zelf op natuurijs schaatsen.
8-0quote:Op zondag 10 maart 2019 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben het nu te hoog in de bol, dat wordt een afgang morgen.
Dweilorkestenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt de meest treurige sport op aarde. De enige reden dat we het leuk vinden is omdat we altijd winnen. Dus die mensen op de tribune daar zijn zulk sneu volk dat ze een kutsport gaan kijken alleen omdat ZE dan voelen dat WE winnen.
Daar heb ik weinig respect voor.
Ik weet niet of je het zelf gedaan moet hebben om een sport leuk te vinden?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die sport zal onze generatie in de toekomst toch niet meer zo boeien, vooral omdat wij al nauwelijks nostalgie hebben van zelf op natuurijs schaatsen.
Allemaal discussies waar je toch geen vat op kan hebben; een scheidsrechterbeslissing blijft staan, de historie verandert niet wanneer iemand doping blijkt te hebben gebruikt.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het hoort erbij he.
Overal wordt vals gespeeld daar zijn die sneeuwvlokjes alleen nooit achter gekomen.
Nee hoor het hoeft niet per definitie, maar kan er wel aan bijdragen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf gedaan moet hebben om een sport leuk te vinden?
Ik heb een jaartje op tennis gezeten, maar ik kijk dat niet. Heb op badminton gezeten, kijk ik ook niet.
Was jij wel goed in tennis overigens?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf gedaan moet hebben om een sport leuk te vinden?
Ik heb een jaartje op tennis gezeten, maar ik kijk dat niet. Heb op badminton gezeten, kijk ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |