Boven, beneden was die Turkse supermarktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch ook nog die wijven beneden?
quote:
Ik vond het ook wel raar om weg te gaan uit studentenhuis maar was er binnen 24 uur overheen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Boven, beneden was die Turkse supermarkt
Maar die hadden eigen keuken en badkamer dus zagen we eigenlijk alleen in de zomer op het dakterras
Ik probeerde vandaag ook nog beetje nostalgisch te doen ofzo maar lukte nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar om weg te gaan uit studentenhuis maar was er binnen 24 uur overheen.
Er is voor alles een tijd en het is goed om verder te gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik probeerde vandaag ook nog beetje nostalgisch te doen ofzo maar lukte niet
Best blij dat ik er weg ben
Heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wow. Weet niet eens meer welke dag het is.
Hoezo is dat goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens
Is een goed teken.
In Moskou zullen ze wel wat aardige kerken hebben.quote:
Zal ik plaatje tweetenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Moskou zullen ze wel wat aardige kerken hebben.
Wanneer vergeet je normaal welke dag het is?quote:
Is goed, dan kijk ik daar wel even.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Zal ik plaatje tweeten
Wel veel orthodox. Ga uiteraard katholiek
Nu twee avonden achter elkaar Georgisch gegeten in een uitstekend restaurant.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat eet je nu eigenlijk op zo'n business-tripje?
Coolquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nu twee avonden achter elkaar Georgisch gegeten in een uitstekend restaurant.
Morgen regel ik het zelf en ga ik Vietnamees met een collega
Ik doe ontbijt roomservice.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool![]()
Alles beter dan roomservice toch?
Dit zag ik net ook op twitter, wat voor soort lekkere dingen hebben die Georgiërs.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nu twee avonden achter elkaar Georgisch gegeten in een uitstekend restaurant.
Morgen regel ik het zelf en ga ik Vietnamees met een collega
Heb niet meer dat ik persee iets leuks moet doen in weekend. Chillen is ook nice.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wanneer vergeet je normaal welke dag het is?
Als je op vakantie bent.
Dus, je voelt je heel erg goed als je de dag vergeet. Met alle mogelijkheden die we hebben om alarmen te zetten is dat helemaal niet erg. Dan kan je het goed los laten maat .
Combinatie midden oosten en Oost Europaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zag ik net ook op twitter, wat voor soort lekkere dingen hebben die Georgiërs.
Heh?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn ze daar nu heel erg anti-russisch ofzo Inso? Of merk je dat niet?
Tja. Wie wel op momentquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Georgie en Rusland laatste jaren niet heel vriendelijk
Ik had nog een bolletje hasj gevonden. Van mn vingers gerold na knippen in de auto en toen in zonnebrikkastje gelegdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen pils in huis
Alleen meeverhuisd speciaalbier dus grote flessen zuur vooral
Ja die assie is echt nicequote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had nog een bolletje hasj gevonden. Van mn vingers gerold na knippen in de auto en toen in zonnebrikkastje gelegd
Was goed man
Ik ga dit jaar weer lekker tuinieren hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die assie is echt nice
Beter dan gewoon bloemen roken imo
Hoe zijn ze daar eigenlijk achter gekomen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar weer lekker tuinieren hoor.
Schijt of ze het uiteindelijk ophalen, gewoon leuk om zo goed mogelijk te laten groeien.
Nieuw appartementfotoquote:
Suspiria (1977)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuw appartementfoto
Wat kijk je?
Poeh weet jij het.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe zijn ze daar eigenlijk achter gekomen?
Hoe hoog was de boetequote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar weer lekker tuinieren hoor.
Schijt of ze het uiteindelijk ophalen, gewoon leuk om zo goed mogelijk te laten groeien.
Geen he. Minder dan 5 planten. Worst case komen ze alles ophalen om weg te gooien (ja tuurlijk, lol)quote:
Ik maak het ook niet te laat. Ik ben nog net niet moe genoeg om al te slapen.quote:
Ik ging er eigenlijk van uit dat voor eigen gebruik altijd gedoogd werd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar als je over nadenkt.
Waar slaat het op dat je blijkbaar bepaalde planten niet gewoon in je tuin mag laten groeien![]()
Op dat soort vlakken voel ik me een inso die zo iets heeft van flikker dan maar op met al die andere kutregels ook
Als ik m'n ogen dichtdoe ben ik wegquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet te laat. Ik ben nog net niet moe genoeg om al te slapen.
Zeg maar een normale dag voor iedereen met kinderenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik m'n ogen dichtdoe ben ik weg
Vanaf 8 bezig geweest
25000 stappen vandaagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg maar een normale dag voor iedereen met kinderen
Zou ook wel willen maar heb open tuin toch.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar als je over nadenkt.
Waar slaat het op dat je blijkbaar bepaalde planten niet gewoon in je tuin mag laten groeien![]()
Op dat soort vlakken voel ik me een inso die zo iets heeft van flikker dan maar op met al die andere kutregels ook
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef Saind het volgende:
https://www.mediacourant.(...)in-auto-best-lekker/
Had al een dag 15 km maatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:19 schreef Saind het volgende:
[..]
25000 stappen vandaag
Eerder normaal dagje horeca
@GGMMquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef Saind het volgende:
https://www.mediacourant.(...)in-auto-best-lekker/
Maar in de stad doen mensen minder moeilijk toch? Als je wilt doe gewoon. Het is al leuk om met die plantjes bezig te zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ook wel willen maar heb open tuin toch.
Geen idee. Woon wel in een rustige buurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar in de stad doen mensen minder moeilijk toch? Als je wilt doe gewoon. Het is al leuk om met die plantjes bezig te zijn
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg maar een normale dag voor iedereen met kinderen
Gewoon planten en tegen je buren zeggen dat je last van je rug hebt en tegen de pijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen idee. Woon wel in een rustige buurt.
Ja een jong jochie van 25. Lol.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon planten en tegen je buren zeggen dat je last van je rug hebt en tegen de pijn.
Werden in Japan gebruikt om op beren te jagen. Ze zijn supertrouw aan gezin maar bij gevaar echt mega loyaal en defensief.quote:
zelfs de honden uit japan hebben spleetogenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werden in Japan gebruikt om op beren te jagen. Ze zijn supertrouw aan gezin maar bij gevaar echt mega loyaal en defensief.
Echt goede hond man
Is 1 van de oudste hondenrassen ter wereld. Echt afstammers van type wolven die daar leefden. Maar al vanaf jaar 1000 ofzo zijn er gedocumenteerde stambomenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfs de honden uit japan hebben spleetogen
mooie hond wel
Moet je die niet tien uur ofzo per dag uitlatenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is 1 van de oudste hondenrassen ter wereld. Echt afstammers van type wolven die daar leefden. Maar al vanaf jaar 1000 ofzo zijn er gedocumenteerde stambomen
Nee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je die niet tien uur ofzo per dag uitlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |