Op vakantie echt veel gezopen dat soort spulquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een 1.5 liter pet fles pils![]()
Dan ben je diep gezonken zeg.
Die paar dubbeltjes zijn het toch wel waard om dan iig gewoon een flesje in je handen te hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Op vakantie echt veel gezopen dat soort spul
Handig op Bosnische/Kroatische campings man
Dat zijn geen dubbeltjes in deze stadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die paar dubbeltjes zijn het toch wel waard om dan iig gewoon een flesje in je handen te hebben.
Bij jou gaat het sowieso niet om dubbeltjesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:20 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat zijn geen dubbeltjes in deze stad
Daar gewoon Marlboroquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is uiteindelijk toch wat je ervoor kan missen he.
Ik ga ook geen sigaretten van een 20 cent in Laos roken waar je gelijk TBC van krijgt.
In Myanmar was voor iedereen duidelijk dat de goedkoopste pakjes werden gevuld met leftovers van peuken op straat. Zag je gebeuren.quote:
In Vietnam kochten wij op gegeven moment een slof peuken voor een euro ofzo, 200 sigaretten met een touwtje eromheenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Myanmar was voor iedereen duidelijk dat de goedkoopste pakjes werden gevuld met leftovers van peuken op straat. Zag je gebeuren.
Nu zeg ik niet dat het in Laos zo gaat maar je hoeft bij de pakjes van 20 cent geen kwaliteit te verwachten.
Goedkoopquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:22 schreef Saind het volgende:
Al hebben wij toen op Moskou een klerelading Gauloises gehaald voor een euro per pakkie
Vond ik ook kut van toen werken daar. Je "collega's" roken die gore troep. Verwachten dus hele tijd goede sigaretten van je. Is ook prima maar natuurlijk ook wel eens een avond dat je er net even geen kan missenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:24 schreef Saind het volgende:
[..]
In Vietnam kochten wij op gegeven moment een slof peuken voor een euro ofzo, 200 sigaretten met een touwtje eromheen
2 van gerookt en weggeflikkerd
Het bevalt gelijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:29 schreef Saind het volgende:
Ondergewaardeerd voordeel van alleen wonen
Je hoeft geen Chromecast te kiezen
Het scheelt ook dat je kamergenoot ook nog eens een lui varken was dacht ik.quote:
Pfffquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat je kamergenoot ook nog eens een lui varken was dacht ik.
Toch ook nog die wijven beneden?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff
Nouja had er 2. 1 was echt m'n beste maat, kookte ik altijd samen mee, vandaag hele dag helpen verhuizen. Echt een god.
De andere was een kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |