Boven, beneden was die Turkse supermarktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch ook nog die wijven beneden?
quote:
Ik vond het ook wel raar om weg te gaan uit studentenhuis maar was er binnen 24 uur overheen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Boven, beneden was die Turkse supermarkt
Maar die hadden eigen keuken en badkamer dus zagen we eigenlijk alleen in de zomer op het dakterras
Ik probeerde vandaag ook nog beetje nostalgisch te doen ofzo maar lukte nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar om weg te gaan uit studentenhuis maar was er binnen 24 uur overheen.
Er is voor alles een tijd en het is goed om verder te gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik probeerde vandaag ook nog beetje nostalgisch te doen ofzo maar lukte niet
Best blij dat ik er weg ben
Heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wow. Weet niet eens meer welke dag het is.
Hoezo is dat goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens
Is een goed teken.
In Moskou zullen ze wel wat aardige kerken hebben.quote:
Zal ik plaatje tweetenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Moskou zullen ze wel wat aardige kerken hebben.
Wanneer vergeet je normaal welke dag het is?quote:
Is goed, dan kijk ik daar wel even.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Zal ik plaatje tweeten
Wel veel orthodox. Ga uiteraard katholiek
Nu twee avonden achter elkaar Georgisch gegeten in een uitstekend restaurant.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat eet je nu eigenlijk op zo'n business-tripje?
Coolquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nu twee avonden achter elkaar Georgisch gegeten in een uitstekend restaurant.
Morgen regel ik het zelf en ga ik Vietnamees met een collega
Ik doe ontbijt roomservice.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool![]()
Alles beter dan roomservice toch?
Dit zag ik net ook op twitter, wat voor soort lekkere dingen hebben die Georgiërs.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nu twee avonden achter elkaar Georgisch gegeten in een uitstekend restaurant.
Morgen regel ik het zelf en ga ik Vietnamees met een collega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |