Heb niet meer dat ik persee iets leuks moet doen in weekend. Chillen is ook nice.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wanneer vergeet je normaal welke dag het is?
Als je op vakantie bent.
Dus, je voelt je heel erg goed als je de dag vergeet. Met alle mogelijkheden die we hebben om alarmen te zetten is dat helemaal niet erg. Dan kan je het goed los laten maat .
Combinatie midden oosten en Oost Europaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zag ik net ook op twitter, wat voor soort lekkere dingen hebben die Georgiërs.
Heh?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn ze daar nu heel erg anti-russisch ofzo Inso? Of merk je dat niet?
Tja. Wie wel op momentquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Georgie en Rusland laatste jaren niet heel vriendelijk
Ik had nog een bolletje hasj gevonden. Van mn vingers gerold na knippen in de auto en toen in zonnebrikkastje gelegdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen pils in huis
Alleen meeverhuisd speciaalbier dus grote flessen zuur vooral
Ja die assie is echt nicequote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had nog een bolletje hasj gevonden. Van mn vingers gerold na knippen in de auto en toen in zonnebrikkastje gelegd
Was goed man
Ik ga dit jaar weer lekker tuinieren hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die assie is echt nice
Beter dan gewoon bloemen roken imo
Hoe zijn ze daar eigenlijk achter gekomen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar weer lekker tuinieren hoor.
Schijt of ze het uiteindelijk ophalen, gewoon leuk om zo goed mogelijk te laten groeien.
Nieuw appartementfotoquote:
Suspiria (1977)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuw appartementfoto
Wat kijk je?
Poeh weet jij het.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe zijn ze daar eigenlijk achter gekomen?
Hoe hoog was de boetequote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar weer lekker tuinieren hoor.
Schijt of ze het uiteindelijk ophalen, gewoon leuk om zo goed mogelijk te laten groeien.
Geen he. Minder dan 5 planten. Worst case komen ze alles ophalen om weg te gooien (ja tuurlijk, lol)quote:
Ik maak het ook niet te laat. Ik ben nog net niet moe genoeg om al te slapen.quote:
Ik ging er eigenlijk van uit dat voor eigen gebruik altijd gedoogd werd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar als je over nadenkt.
Waar slaat het op dat je blijkbaar bepaalde planten niet gewoon in je tuin mag laten groeien![]()
Op dat soort vlakken voel ik me een inso die zo iets heeft van flikker dan maar op met al die andere kutregels ook
Als ik m'n ogen dichtdoe ben ik wegquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet te laat. Ik ben nog net niet moe genoeg om al te slapen.
Zeg maar een normale dag voor iedereen met kinderenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik m'n ogen dichtdoe ben ik weg
Vanaf 8 bezig geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |