25000 stappen vandaagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg maar een normale dag voor iedereen met kinderen
Zou ook wel willen maar heb open tuin toch.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar als je over nadenkt.
Waar slaat het op dat je blijkbaar bepaalde planten niet gewoon in je tuin mag laten groeien![]()
Op dat soort vlakken voel ik me een inso die zo iets heeft van flikker dan maar op met al die andere kutregels ook
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef Saind het volgende:
https://www.mediacourant.(...)in-auto-best-lekker/
Had al een dag 15 km maatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:19 schreef Saind het volgende:
[..]
25000 stappen vandaag
Eerder normaal dagje horeca
@GGMMquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef Saind het volgende:
https://www.mediacourant.(...)in-auto-best-lekker/
Maar in de stad doen mensen minder moeilijk toch? Als je wilt doe gewoon. Het is al leuk om met die plantjes bezig te zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ook wel willen maar heb open tuin toch.
Geen idee. Woon wel in een rustige buurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar in de stad doen mensen minder moeilijk toch? Als je wilt doe gewoon. Het is al leuk om met die plantjes bezig te zijn
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg maar een normale dag voor iedereen met kinderen
Gewoon planten en tegen je buren zeggen dat je last van je rug hebt en tegen de pijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen idee. Woon wel in een rustige buurt.
Ja een jong jochie van 25. Lol.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon planten en tegen je buren zeggen dat je last van je rug hebt en tegen de pijn.
Werden in Japan gebruikt om op beren te jagen. Ze zijn supertrouw aan gezin maar bij gevaar echt mega loyaal en defensief.quote:
zelfs de honden uit japan hebben spleetogenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werden in Japan gebruikt om op beren te jagen. Ze zijn supertrouw aan gezin maar bij gevaar echt mega loyaal en defensief.
Echt goede hond man
Is 1 van de oudste hondenrassen ter wereld. Echt afstammers van type wolven die daar leefden. Maar al vanaf jaar 1000 ofzo zijn er gedocumenteerde stambomenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfs de honden uit japan hebben spleetogen
mooie hond wel
Moet je die niet tien uur ofzo per dag uitlatenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is 1 van de oudste hondenrassen ter wereld. Echt afstammers van type wolven die daar leefden. Maar al vanaf jaar 1000 ofzo zijn er gedocumenteerde stambomen
Nee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je die niet tien uur ofzo per dag uitlaten
Hoi Knut.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e nacht nieuwe geluiden
succes
Prima, jongen. Heerlijk rustig.quote:
Ik heb gekeken. Was een kabbelende wedstrijd, wel. Wout, Flip en Fugl reden weg; Wout kon het wiel niet houden en reed heel wat km's in een niemandsland. Op het eind vlak voor de klim gingen Flip en Fugl bakkelien; kwam Wout terug. Wout haakte natuurlijk weer af op de klim; Fugl en Flip bleven over. Flip was altijd de doodgeverfdegedoodverfde favoriet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je gekeken vandaag?
Ik moest werken
Aah.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Was een kabbelende wedstrijd, wel. Wout, Flip en Fugl reden weg; Wout kon het wiel niet houden en reed heel wat km's in een niemandsland. Op het eind vlak voor de klim gingen Flip en Fugl bakkelien; kwam Wout terug. Wout haakte natuurlijk weer af op de klim; Fugl en Flip bleven over. Flip was altijd de doodgeverfdegedoodverfde favoriet.
Nee, inderdaad. Vanaf morgen de immerbeladen Parijs tegen Nice.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aah.
Dat klinkt niet als de ergste koers om te missen
Hoe lang nog dit studiejaar?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Was een kabbelende wedstrijd, wel. Wout, Flip en Fugl reden weg; Wout kon het wiel niet houden en reed heel wat km's in een niemandsland. Op het eind vlak voor de klim gingen Flip en Fugl bakkelien; kwam Wout terug. Wout haakte natuurlijk weer af op de klim; Fugl en Flip bleven over. Flip was altijd de doodgeverfdegedoodverfde favoriet.
Vind ik een heerlijke koers om doordeweeks te kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Vanaf morgen de immerbeladen Parijs tegen Nice.
Half juli ongeveer.quote:
In welke wereld leef jij johquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pffff![]()
Ik dacht max eind mei. Lang jaar zeg
Eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij joh.
Maar ach. Alweer maartvoor je 't weet is het weer juli
Giro en WK vind ik ook wel het meest speciaal ja. Yorkshire wordt wel echt genot, kan niet anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Deze 2 maanden vliegen bij mij sowieso ultra snel voorbij door het wielrennen. Echt iedere week naartoeleven en genot en nagenieten en weer volgende koers![]()
Eigenlijk vind ik er na de giro nog maar weinig aanBehalve wk
Tuurlijk. Lombardije is ook tof. En ik kijk echt wel tour en vuelta en alle grote wedstrijden en in de aanloop maar het doet minder dan dit.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Giro en WK vind ik ook wel het meest speciaal ja. Yorkshire wordt wel echt genot, kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |