Hoi Knut.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e nacht nieuwe geluiden
succes
Prima, jongen. Heerlijk rustig.quote:
Ik heb gekeken. Was een kabbelende wedstrijd, wel. Wout, Flip en Fugl reden weg; Wout kon het wiel niet houden en reed heel wat km's in een niemandsland. Op het eind vlak voor de klim gingen Flip en Fugl bakkelien; kwam Wout terug. Wout haakte natuurlijk weer af op de klim; Fugl en Flip bleven over. Flip was altijd de doodgeverfdegedoodverfde favoriet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je gekeken vandaag?
Ik moest werken
Aah.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Was een kabbelende wedstrijd, wel. Wout, Flip en Fugl reden weg; Wout kon het wiel niet houden en reed heel wat km's in een niemandsland. Op het eind vlak voor de klim gingen Flip en Fugl bakkelien; kwam Wout terug. Wout haakte natuurlijk weer af op de klim; Fugl en Flip bleven over. Flip was altijd de doodgeverfdegedoodverfde favoriet.
Nee, inderdaad. Vanaf morgen de immerbeladen Parijs tegen Nice.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aah.
Dat klinkt niet als de ergste koers om te missen
Hoe lang nog dit studiejaar?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Was een kabbelende wedstrijd, wel. Wout, Flip en Fugl reden weg; Wout kon het wiel niet houden en reed heel wat km's in een niemandsland. Op het eind vlak voor de klim gingen Flip en Fugl bakkelien; kwam Wout terug. Wout haakte natuurlijk weer af op de klim; Fugl en Flip bleven over. Flip was altijd de doodgeverfdegedoodverfde favoriet.
Vind ik een heerlijke koers om doordeweeks te kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Vanaf morgen de immerbeladen Parijs tegen Nice.
Half juli ongeveer.quote:
In welke wereld leef jij johquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pffff![]()
Ik dacht max eind mei. Lang jaar zeg
Eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij joh.
Maar ach. Alweer maartvoor je 't weet is het weer juli
Giro en WK vind ik ook wel het meest speciaal ja. Yorkshire wordt wel echt genot, kan niet anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Deze 2 maanden vliegen bij mij sowieso ultra snel voorbij door het wielrennen. Echt iedere week naartoeleven en genot en nagenieten en weer volgende koers![]()
Eigenlijk vind ik er na de giro nog maar weinig aanBehalve wk
Tuurlijk. Lombardije is ook tof. En ik kijk echt wel tour en vuelta en alle grote wedstrijden en in de aanloop maar het doet minder dan dit.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Giro en WK vind ik ook wel het meest speciaal ja. Yorkshire wordt wel echt genot, kan niet anders.
Ik wilde het voor het laatste uurtje aanzetten, waren ze al binnen om vier uur ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik volg teveel dingenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lombardije is ook tof. En ik kijk echt wel tour en vuelta en alle grote wedstrijden en in de aanloop maar het doet minder dan dit.
Voor mij is nu de champions league finale een aantal zondagen
De Giro en de Vuelta vind ik het leukste, kijk het ook meestal wel elke dag, en dan ook dagelijks even puzzelen met Cyclingmaster (of hoe heet dat spel).quote:Op zondag 10 maart 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Giro en WK vind ik ook wel het meest speciaal ja. Yorkshire wordt wel echt genot, kan niet anders.
Er kan voor mij gewoon niks tippen aan klassiekers. Echt hoe wielrennen is bedoeld imoquote:Op zondag 10 maart 2019 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Giro en de Vuelta vind ik het leukste, kijk het ook meestal wel elke dag, en dan ook dagelijks even puzzelen met Cyclingmaster (of hoe heet dat spel).
De echte klassiekers zijn nog wel leuk, maar Parijs-Nice enzo doe ik meestal met een samenvatting af.
Op die zondagen is er vrijwel altijd voetbal (lol)quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er kan voor mij gewoon niks tippen aan klassiekers. Echt hoe wielrennen is bedoeld imo
Ik verkies dan wel het wielrennen boven voetbal.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op die zondagen is er vrijwel altijd voetbal (lol)
of ik kijk darts
teveel
Ja dat is wel balen natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op die zondagen is er vrijwel altijd voetbal (lol)
of ik kijk darts
teveel
Vanaf volgende maand ook wedstrijden om 14:00. Maandagvoetbal wordt in de ban gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen natuurlijk![]()
Al speelt Spanje denk ik pas later op de zondagavond toch?
Ik ook hoor. Voetbal kan me qua spel soms nog boeien bv bij wedstrijden zoals Ajax tegen Real laatst of Feyenoord - Ajax, maar welk shirtje van wie wint dat boeit niet meer zo heel veel.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verkies dan wel het wielrennen boven voetbal.
Ja, vind ik ook. Maar zo'n grote ronde en dan dag in dag uit vele bergen over, dat vind ik ook mooi om te volgen. En dat je dan renners gedurende de ronde beter of slechter ziet worden. Genieten van de derde week van KruijsGod, mooier kan haast niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er kan voor mij gewoon niks tippen aan klassiekers. Echt hoe wielrennen is bedoeld imo
Ai.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf volgende maand ook wedstrijden om 14:00. Maandagvoetbal wordt in de ban gedaan.
Kan toch.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb niet dezelfde magie bij wielrennen die ik bij voetbal en darts wel heb (lol).
Kampioenschap is wel praktisch beslist; nu doen er 20 ploegen mee om Europese tickets en 20 ploegen mee om degradatie. In elk duel schuilt haast een belang.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ai.
Wel beter natuurlijk maandag is raar.
Dartsen vind ik eigenlijk wel alleen het WK leuk, al die andere toernooitjes zijn toch minder interessant.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb niet dezelfde magie bij wielrennen die ik bij voetbal en darts wel heb (lol).
Hoe doet Sevilla het?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kampioenschap is wel praktisch beslist; nu doen er 20 ploegen mee om Europese tickets en 20 ploegen mee om degradatie. In elk duel schuilt haast een belang.
Het WK was vooral minder omdat er heel veel goede namen vroeg uitgingen met Wright, Suljovic, Whitlock, Cullen et cetera. Dan gingen er wel veel saainekken door en jongens in de marge. Alhoewel de halve finalist Aspinall reeds een TV-toernooi heeft gewonnen en verreweg geen eendagsvlieg is.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dartsen vind ik eigenlijk wel alleen het WK leuk, al die andere toernooitjes zijn toch minder interessant.
En dit WK was minder vanwege die honderden eerste ronde wedstrijden.
Conditioneel vertyfd. Begonnen al begin juli met de tweede voorronde EL en nu bakken ze er niet heel veel meer van. De trainer staat zelfs onder druk; niet echt eerlijk vind ik. sTAAN NU 6Equote:
Het vervelende aan de Grand Tours is wel het dagjesvolk hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Tour vind ik wel oprecht veruit het kutst. Al die saaie vlakke etappes.
En ik kan me de laatste Tour die ik volledig heb gevolgd al nauwelijks herinneren, omdat het altijd in de zomervakantie is.
Had jij toen ook de RayBar180 docu gezien?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het WK was vooral minder omdat er heel veel goede namen vroeg uitgingen met Wright, Suljovic, Whitlock, Cullen et cetera. Dan gingen er wel veel saainekken door en jongens in de marge. Alhoewel de halve finalist Aspinall reeds een TV-toernooi heeft gewonnen en verreweg geen eendagsvlieg is.
Het is ook dat dat precies de periode is dat je iedereen die van je weet dat je wielrennen kijkt moet vertellen waarom je kijkt WANT ER IS DOPING.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Tour vind ik wel oprecht veruit het kutst. Al die saaie vlakke etappes.
En ik kan me de laatste Tour die ik volledig heb gevolgd al nauwelijks herinneren, omdat het altijd in de zomervakantie is.
Ja, die bakt er nu ook niet veel meer van. Leuk allemaal dat hij puur is, maar op de vloer presteert hij vooralsnog weinig en moet hij zoveel mogelijk Euro Tours zien te bereiken. Anders staat hij niet op het WK2020. In feite is zijn afscheid gewoon compleet mislukt.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had jij toen ook de RayBar180 docu gezien?
Die moet echt per direct stoppen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 00:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het vervelende aan de Grand Tours is wel het dagjesvolk hoor.
Je bent niet goed wijs.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verkies dan wel het wielrennen boven voetbal.
Vind ik oprecht jammerquote:Op zondag 10 maart 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, die bakt er nu ook niet veel meer van. Leuk allemaal dat hij puur is, maar op de vloer presteert hij vooralsnog weinig en moet hij zoveel mogelijk Euro Tours zien te bereiken. Anders staat hij niet op het WK2020. In feite is zijn afscheid gewoon compleet mislukt.
Het slaat vooral nergens op omdat er in ontelbaar veel andere sporten ook wordt gebruikt.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is ook dat dat precies de periode is dat je iedereen die van je weet dat je wielrennen kijkt moet vertellen waarom je kijkt WANT ER IS DOPING.
Maar ook gewoon mentaal, die man praat zichzelf dag in dag uit een depressie in, straks springt hij voor de tram van Koos Tompé.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, die bakt er nu ook niet veel meer van. Leuk allemaal dat hij puur is, maar op de vloer presteert hij vooralsnog weinig en moet hij zoveel mogelijk Euro Tours zien te bereiken. Anders staat hij niet op het WK2020. In feite is zijn afscheid gewoon compleet mislukt.
Nog nooit iets mee gekeken, ik vertrouw het niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Popcorn Time wat een aids, die ondertiteling loopt AL-TIJD verkeerd.
Dan moet het buitenlandse programma wel heel erg tegen zitten.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Graafschap - VVV, daar blijf je voor thuis.
Hoi Knut.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo jr leuk dat je er weer bent
Is misgegaan sinds hij na het WK2017 van materiaalleverancier veranderde.quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het slaat vooral nergens op omdat er in ontelbaar veel andere sporten ook wordt gebruikt.
'Technische sport' is dan het argument; redelijk hilarisch want ook voor de kwaliteit van je technische uitvoering heb je kracht/energie alles nodig.
Nja het is wel te vertrouwen, maar dit is wel irritant.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog nooit iets mee gekeken, ik vertrouw het niet.
Wat kijk je?
Wel bizar dat dat zoveel uitmaaktquote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is misgegaan sinds hij na het WK2017 van materiaalleverancier veranderde.
Granada - Atleti. Lijkt me een 0-1 wedstrijd.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet het buitenlandse programma wel heel erg tegen zitten.[..]
Hoi Knut.
Echt een topshowquote:Op zondag 10 maart 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is wel te vertrouwen, maar dit is wel irritant.
Ik wilde beginnen aan True Detective maar mijn ondertiteling liep een minuut achter. En anders hoor ik niks omdat ik aan mijn tosti zat te knagen #eerstewereldprobleempjes
Schaatsenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dat komt allemaal nog wel. Ik weet nog dat mijn ex schoonpa niks had met wielrennen want doping maar schaatsen wel want onze jongens ole ole ole![]()
![]()
![]()
Dat stort nu ook al aardig in. Voetbal komt ook aan de beurt.
Boterham met pindakaasgodquote:Op zondag 10 maart 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schaatsen
Mijn vader zat dat net te kijken en binnen vijf minuten waren er drie wereldrecords. Nou leuk zeg.
Ik ga morgen genieten van ONS ALLER AJAX.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Granada - Atleti. Lijkt me een 0-1 wedstrijd.
Man Utd - Brighton. Ik zeg 2-1.
Nee, dan kan je beter een koers kijken en dan eventueel nog een ziggy samenvatting.
Ik ben daar gewoon immuun voor. Ik heb volledig niets met dopingdiscussies, ik heb volledig niets met scheidsrechtersdiscussies. Werkelijk elke discussie waar de grootste proleten aan mee doen heb ik 0,0 zin in. Verspilde tijd, verspilde energie.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dat komt allemaal nog wel. Ik weet nog dat mijn ex schoonpa niks had met wielrennen want doping maar schaatsen wel want onze jongens ole ole ole![]()
![]()
![]()
Dat stort nu ook al aardig in. Voetbal komt ook aan de beurt.
Echt de meest treurige sport op aarde. De enige reden dat we het leuk vinden is omdat we altijd winnen. Dus die mensen op de tribune daar zijn zulk sneu volk dat ze een kutsport gaan kijken alleen omdat ZE dan voelen dat WE winnen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schaatsen
Mijn vader zat dat net te kijken en binnen vijf minuten waren er drie wereldrecords. Nou leuk zeg.
Die hebben het nu te hoog in de bol, dat wordt een afgang morgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga morgen genieten van ONS ALLER AJAX.
En je kan beter naar de koers kijken van de Britse pond dan wielrennen.
Die sport zal onze generatie in de toekomst toch niet meer zo boeien, vooral omdat wij al nauwelijks nostalgie hebben van zelf op natuurijs schaatsen.quote:
Het hoort erbij he.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon immuun voor. Ik heb volledig niets met dopingdiscussies, ik heb volledig niets met scheidsrechtersdiscussies. Werkelijk elke discussie waar de grootste proleten aan mee doen heb ik 0,0 zin in. Verspilde tijd, verspilde energie.
Ik doe graag schaatsen en bijna iedereen die ik ken ook maar niemand kijkt schaatsen op tv.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die sport zal onze generatie in de toekomst toch niet meer zo boeien, vooral omdat wij al nauwelijks nostalgie hebben van zelf op natuurijs schaatsen.
8-0quote:Op zondag 10 maart 2019 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben het nu te hoog in de bol, dat wordt een afgang morgen.
Dweilorkestenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt de meest treurige sport op aarde. De enige reden dat we het leuk vinden is omdat we altijd winnen. Dus die mensen op de tribune daar zijn zulk sneu volk dat ze een kutsport gaan kijken alleen omdat ZE dan voelen dat WE winnen.
Daar heb ik weinig respect voor.
Ik weet niet of je het zelf gedaan moet hebben om een sport leuk te vinden?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die sport zal onze generatie in de toekomst toch niet meer zo boeien, vooral omdat wij al nauwelijks nostalgie hebben van zelf op natuurijs schaatsen.
Allemaal discussies waar je toch geen vat op kan hebben; een scheidsrechterbeslissing blijft staan, de historie verandert niet wanneer iemand doping blijkt te hebben gebruikt.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het hoort erbij he.
Overal wordt vals gespeeld daar zijn die sneeuwvlokjes alleen nooit achter gekomen.
Nee hoor het hoeft niet per definitie, maar kan er wel aan bijdragen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf gedaan moet hebben om een sport leuk te vinden?
Ik heb een jaartje op tennis gezeten, maar ik kijk dat niet. Heb op badminton gezeten, kijk ik ook niet.
Was jij wel goed in tennis overigens?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zelf gedaan moet hebben om een sport leuk te vinden?
Ik heb een jaartje op tennis gezeten, maar ik kijk dat niet. Heb op badminton gezeten, kijk ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |