kuyt is utrechtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dirk Kuyt Robin v Persie v Bronckhorst
er zit nogal verschil in tussen suarez tussen het riet vandaan plukken in uruguay als 18-jarige of om kuyt na veel seizoenen op te pikken een stad verder.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja en Suarez werd geboren in Groningen toch?
Ja dan komt v Dijk van Willem 2 maatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
er zit nogal verschil in tussen suarez tussen het riet vandaan plukken in uruguay als 18-jarige of om kuyt na veel seizoenen op te pikken een stad verder.
oh, wist niet dat die van w2 af kwamquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dan komt v Dijk van Willem 2 maat![]()
Je verhaal raakt kant nog wal.
Volgende week weer kijken hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, wist niet dat die van w2 af kwam
tering willem 2
ben nu wel echt benieuwd waarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgende week weer kijken he2e keer
ik net een glas coca cola zero on the rocks ouwe reusquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Vandaag lekker bier gedronken in Antwerpen.
WTF!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef Elan het volgende:
Gvd 160k voor een rijtjeshuis met 5 kamers .Ik wil ook in Meerssen wonen.
bolleke?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Lekker man. Waar heb je gezeten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Limburg ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Wacht
waar ligt Meerssen? toch niet in zuid-limburg of groningen-noord?
Kan niet kijken nu maatquote:
quote:
Nee, ik weet niet eens wat dat is.quote:
de koninck, wordt gedronken in een bollekequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik weet niet eens wat dat is.
Was een of andere kroeg waarvan ik de naam niet eens weet met een paar bekenden die daar in de buurt werken. Ik vond het wel een grappige stad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker man. Waar heb je gezeten?
Ja dus, ik vond het een hele leuke stad.quote:
Bahquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen zaten er op de terugweg vanaf Amsterdam allemaal lelijke potten in de trein. Nu weet ik hoe dat kwam. https://www.parool.nl/ams(...)-amsterdam~a4624268/
Hey, is de verhuizing gelukt?quote:
Hij doet het nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien mijn DM beantwoorden, INSO.
Hoeveel kamers?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:52 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Prima appartementje
Geen M gevonden
Lekker manquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:52 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Prima appartementje
Geen M gevonden
Dus appartement met een open keukenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Studio eigenlijk. Dus huiskamer/keuken samen, losse slaapkamer en badkamer
Pm doet het welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien mijn DM beantwoorden, INSO.
Ja laten we het daar op houdenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dus appartement met een open keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |