kuyt is utrechtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dirk Kuyt Robin v Persie v Bronckhorst
er zit nogal verschil in tussen suarez tussen het riet vandaan plukken in uruguay als 18-jarige of om kuyt na veel seizoenen op te pikken een stad verder.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja en Suarez werd geboren in Groningen toch?
Ja dan komt v Dijk van Willem 2 maatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
er zit nogal verschil in tussen suarez tussen het riet vandaan plukken in uruguay als 18-jarige of om kuyt na veel seizoenen op te pikken een stad verder.
oh, wist niet dat die van w2 af kwamquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dan komt v Dijk van Willem 2 maat![]()
Je verhaal raakt kant nog wal.
Volgende week weer kijken hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, wist niet dat die van w2 af kwam
tering willem 2
ben nu wel echt benieuwd waarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgende week weer kijken he2e keer
ik net een glas coca cola zero on the rocks ouwe reusquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Vandaag lekker bier gedronken in Antwerpen.
WTF!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef Elan het volgende:
Gvd 160k voor een rijtjeshuis met 5 kamers .Ik wil ook in Meerssen wonen.
bolleke?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Lekker man. Waar heb je gezeten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Limburg ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Wacht
waar ligt Meerssen? toch niet in zuid-limburg of groningen-noord?
Kan niet kijken nu maatquote:
quote:
Nee, ik weet niet eens wat dat is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |