Moe, vandaag naar blijdorp geweest. Was tussen de buien door prima te doen.quote:
Leuk dat Tadic hier opeens tussen staat omdat hij afgelopen dinsdag goed speelde.quote:
Ja wat een takkeweer zeg. Vond je dochter het leuk?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moe, vandaag naar blijdorp geweest. Was tussen de buien door prima te doen.
Zeker, die heeft genoten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wat een takkeweer zeg. Vond je dochter het leuk?
Ben in Moskou voor een week.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo zeer goede maat.
Alles goed?
Lijkt me helemaal niks. Moest overstappen op Moskou een keer zoiets ergs heb ik nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ben in Moskou voor een week.
Daar
Wel leuke stad hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niks. Moest overstappen op Moskou een keer zoiets ergs heb ik nooit meegemaakt.
heerlijk om te zien. eerlijk is eerlijk, ik vind het altijd wel jammer dat suarez zo dweept met ajax terwijl groningen hem in eerste instantie heeft gehaaldquote:
Ik vind Tadic wel een beetje gezocht. Zelfs v Dijk moet nog meer laten zien om met die andere 2 op de foto te staan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
heerlijk om te zien. eerlijk is eerlijk, ik vind het altijd wel jammer dat suarez zo dweept met ajax terwijl groningen hem in eerste instantie heeft gehaald
verder hebben ze met tadic, matavz, berg, kostic en nog een zwik anderen wel bewezen erg goed te kunnen kunnen. volgens mij hadden ze toen ook de beste linkerkant van de hele eredivisie, ben alleen de naam van die linksback vergeten.
van dijk mag van mij ondertussen wel erbij, dan heb je drie echte wereldtoppers die in fucking groningen hebben gespeeld afgelopen 15 jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind Tadic wel een beetje gezocht. Zelfs v Dijk moet nog meer laten zien om met die andere 2 op de foto te staan.
Ook dat is nog niet zo heel bijzonder, dat heeft Willem 2 of AZ in het verleden ook gehad. Misschien WIllem 2 wel weer nu met de Jongquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:12 schreef Adames het volgende:
[..]
van dijk mag van mij ondertussen wel erbij, dan heb je drie echte wereldtoppers die in fucking groningen hebben gespeeld afgelopen 15 jaar
nou feyenoord lukt het niet bijvquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook dat is nog niet zo heel bijzonder, dat heeft Willem 2 of AZ in het verleden ook gehad. Misschien WIllem 2 wel weer nu met de Jong
Heereveenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:17 schreef Adames het volgende:
en wat heeft az gehad. hun bekendste spelers kwamen ook al van willem 2 af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |