SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frenkie 86 miljoenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
200 miljoen?Zoiets?
Neres 40 miljoen
Dolberg 25 miljoen
Ziyech 25 miljoen
de Ligt 60 miljoen
Onana 15 miljoen
Tagliafico 30 miljoen
Vind het veel geld voor een CV van Ajax, ja. Maar tegenwoordig verbaast me niks meer als ik die bedragen langs zie komen.quote:
Is toch niet veel als je ziet waarvoor Frenkie gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het veel geld voor een CV van Ajax, ja. Maar tegenwoordig verbaast me niks meer als ik die bedragen langs zie komen.
Dat klopt, maar ik vind het bedrag voor Frenkie al belachelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet veel als je ziet waarvoor Frenkie gaat.
Zou teleurgesteld zijn als het "maar" 60 miljoen is, ook al is dat nog steeds bizar veel geld.
Muah voor Van Dijk werd ook wel aardig betaald.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het bedrag voor Frenkie al belachelijk.
En er wordt over het algemeen wel meer betaald voor middenvelders dan voor cv’s, toch?
Ajax schijnt al zo'n 30 á 35 miljoen te vragen voor Onana.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
(Circus) Onana die meteen even in het top10 rijtje allerduurste keepers ooit komt.
Volgens JR is het nog slechts een formaliteit
even quoten voor over een paar maandjesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
(Circus) Onana die meteen even in het top10 rijtje allerduurste keepers ooit komt.
wat een onzinquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Onana gaat in deze markt echt niet voor 15 miljoen weg hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Die moet ook helemaal zelf nog niet weg willen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
En wie gaat er 25mil voor Dolberg dokken.
Gaat ook niet weg joh.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet ook helemaal zelf nog niet weg willen.
Goeie. Dat doe ik ook even voor de zekerheid met onderstaande quotequote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
even quoten voor over een paar maandjes
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie 86 miljoen
De Ligt 80 miljoen
Ziyech 30 miljoen
Tagliafico 20 miljoen
Onana 25 miljoen
Zoiets denk ik, wellicht vertrekt Neres ook maar die zou ik nog houden anders moet je wel heel veel vervangen.
Frenkie lijkt me wel een zekerheidje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie. Dat doe ik ook even voor de zekerheid met onderstaande quote
[..]
1 daarvan is al correctquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie. Dat doe ik ook even voor de zekerheid met onderstaande quote
[..]
Als real aanklopt kan je wel makkelijk 25+ vragenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Taglia 20 wordt rond 25, verder klopt het wel aardig.
Onlogisch zit nog een beetje teveel in een Feyenoord-mindset.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom je denkt dat een 22-jarige doelman, wat een meer dan een goede keeper is voor dit niveau, met een meerjarig contract in deze markt bij Ajax weggaat voor 15 is mij echt een raadsel.
De markt is gewoon ontploft, vroeger kreeg je 'amper' wat voor keepers (en verdedigers) en tegenwoordig gaat zo'n Kepa voor 80 miljoen weg. (niet dat ik hem wil vergelijken met Onana)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onlogisch zit nog een beetje teveel in een Feyenoord-mindset.
spelers van feyenoord gaan nog steeds weg voor kleingeld, dat is een beetje waar onlogisch mee zit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De markt is gewoon ontploft, vroeger kreeg je 'amper' wat voor keepers (en verdedigers) en tegenwoordig gaat zo'n Kepa voor 80 miljoen weg. (niet dat ik hem wil vergelijken met Onana)
Ik ken Onlogisch als een user die prima bezijden zijn eigen clubvoorkeur kan oordelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
spelers van feyenoord gaan nog steeds weg voor kleingeld, dat is een beetje waar inlogisch mee zit.
Je moet niet van het meest florisante scenario uitgaan. Dus ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie 86 miljoen
De Ligt 80 miljoen
Ziyech 30 miljoen
Tagliafico 20 miljoen
Onana 25 miljoen
Zoiets denk ik, wellicht vertrekt Neres ook maar die zou ik nog houden anders moet je wel heel veel vervangen.
dit is dan het minst florissante scenario?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je moet niet van het meest florisante scenario uitgaan. Dus ik zou zeggen:
Frenkie 75 miljoen (zonder evt. bonussen)
De Ligt 55 miljoen (zonder evt. bonussen)
Ziyech 20 miljoen (zonder evt. bonussen)
Tagliafico 15 miljoen
Onana 18 miljoen
Neres 15 miljoen (er vanuit gaande dat die Chinese club niet meer terugkomt)
Een scenario wat zomaar zou kunnen maar wel een tegenvaller zou zijn ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is dan het minst florissante scenario?
Klopt, zelfs clubs als Everton halen soms voor 40 miljoen hele middelmatige spelers weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De markt is gewoon ontploft, vroeger kreeg je 'amper' wat voor keepers (en verdedigers) en tegenwoordig gaat zo'n Kepa voor 80 miljoen weg. (niet dat ik hem wil vergelijken met Onana)
Ik ging al niet uit van het beste scenario want dan had ik sommige spelers nog wel hoger ingeschatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tagliafico 15 miljoen
Onana 18 miljoen
Dit is het scenario als al die spelers acuut blind worden. En zelfs dan is het nog laag ingeschat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tagliafico 15 miljoen
Onana 18 miljoen
Clubs betalen nu eenmaal minder voor Eredivisie-spelers en voor verdedigers en keepers in vergelijking met spelers uit de grote competities. Onana en Ziyech ben je kwijt tijdens de Afrika Cupquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:34 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Dit is het scenario als al die spelers acuut blind worden. En zelfs dan is het nog laag ingeschat.
ja feyenoord en psv wellicht, Ajax staat er europees gewoon heel erg goed op.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Clubs betalen nu eenmaal minder voor Eredivisie-spelers en voor verdedigers en keepers in vergelijking met spelers uit de grote competities. Onana en Ziyech ben je kwijt tijdens de Afrika Cup
had je daar anders echt zin in gehad?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:44 schreef PicoMMP het volgende:
Genoeg geld geteld, op naar het weekend! Zin in Ajax-PEC![]()
Oh, wacht.
De Afrika Cup is voortaan in de zomer toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Clubs betalen nu eenmaal minder voor Eredivisie-spelers en voor verdedigers en keepers in vergelijking met spelers uit de grote competities. Onana en Ziyech ben je kwijt tijdens de Afrika Cup
Ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Afrika Cup is voortaan in de zomer toch?
Ja dat is waar maar dat verschilt ook wel per speler. Er is internationaal veel meer hype rondom De Ligt en Frenkie dan rondom Ziyech en Onana bijv. en dat merk je in de prijs.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja feyenoord en psv wellicht, Ajax staat er europees gewoon heel erg goed op.
Ajax heeft een heel ander merk dan andere Eredivisie clubs, op dat vlak heeft Ajax gewoon heel erg geïnvesteerd waardoor de waarde van Ajax-spelers, in het geval van gelijkwaardigheid tussen spelers, simpelweg 2x tot 4x hoger zit dan bij spelers van PSV en Feyenoord. De Afrika Cup is overigens niet meer in de winter vanaf nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke, Nederlandse Wikipedia-pagina is nog niet up to date dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Afrika Cup is voortaan in de zomer toch?
goede bron welquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke, Nederlandse Wikipedia-pagina is nog niet up to date dan.
Tuurlijk, dit seizoen heb ik altijd zin in Ajax. En we zouden de koppositie pakken want PSV gaat puntjes verspelen bij Excelsior.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
had je daar anders echt zin in gehad?
Voor dit soort basale dingen meestal wel ja.quote:
Dat was niet eens nodig geweest, want Ajax speelde eerst.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit seizoen heb ik altijd zin in Ajax. En we zouden de koppositie pakken want PSV gaat puntjes verspelen bij Excelsior.
kunstgrasquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit seizoen heb ik altijd zin in Ajax. En we zouden de koppositie pakken want PSV gaat puntjes verspelen bij Excelsior.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Voor dit soort basale dingen meestal wel ja.
knvb pakt ons de koppositie af !!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodig geweest, want Ajax speelde eerst.
Ja, maar na de complete speelrondequote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodig geweest, want Ajax speelde eerst.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weg. Was er klaar mee.
Heb jij nog een leuke UI voor me?
Voor mij Nico, De Ligt en Frenkiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
Nico is eigenlijk wel mijn favoriete speler trouwens. Wat een goddelijk genot.
Wat jullie? Of maakt iemand ff een polletje?
Voor mij ook, in die volgorde.quote:
Het wordt een interessante zomer. We gaan nu echt de kwaliteiten van Overmars meemaken. Miljoenen te besteden, worden het spelers van het kaliber Ziyech, Tadic of Tagliafico of krijgen we jongens als Kristensen, Orejuela, Cassierra of Labyad?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Voor mij ook, in die volgorde.
Ben ook wel bang dat het volgend jaar weer helemaal pet zal zijn, moeten we weer opbouwen vanaf nul aangezien er veel de poort uit zullen gaan.
En daarnaast natuurlijk de gehele selectie van Feyenoord kopen en steward maken in de Arena. Hebben we ruim genoeg geld voor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het wordt een interessante zomer. We gaan nu echt de kwaliteiten van Overmars meemaken. Miljoenen te besteden, worden het spelers van het kaliber Ziyech, Tadic of Tagliafico of krijgen we jongens als Kristensen, Orejuela, Cassierra of Labyad?
En een leuk joch.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:14 schreef Tarado het volgende:
de Jong vind ik wel een bijzondere voetballer
Absoluut. Maar ook wel fijn dat iemand na de tijd op een normale, realistische manier de pers te woord staat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is mooi meegenomen maar ik kijk graag naar zijn oplossingen
dat is waar maar dat doet de Ligt ook gewoon heel goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ook wel fijn dat iemand na de tijd op een normale, realistische manier de pers te woord staat.
Zeker, wmb ook een perfecte aanvoerder.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar dat doet de Ligt ook gewoon heel goed
Gestemd op mijn homeboy Matthijs.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Poll: Mijn favoriete Ajax speler is:
• Tagliafico
• Neres
• De Jong
• Van de Beek
• Schone
• Tadic
• Huntelaar
• Dolberg
• De Ligt
• Onana
• Blind
• Mazraoui
• Ziyech
• De Wit
• Ekkelenkamp
• Anders nl:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Deze heb ik toch al heel lang niet voorbij zien komen op fokquote:
Onana is ook een baas en een goede keeper.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Deze heb ik toch al heel lang niet voorbij zien komen op fok
Vind 't moeilijk kiezen wie m'n favo Ajacied is:
Schone omdat ie al zolang trouw is aan Ajax
Huntelaar omdat die baas daadwerkelijk terug is gekomen. Net als Blind een echte Ajacied
De Jong en De Ligt spreken voor zich
Tagliafico omdat ie ergens zo nuchter is en kwaliteit levert
Gelukkig niet. Wat een geweldig elftal hebben we ook! Genieten zolang het nog kanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana is ook een baas en een goede keeper.
Neres heerlijk spelertje maar ook een droogkloot buiten het veld.
Vrij veel spelers die hoog scoren, daarom ook lastig te kiezenEn dat hoeft ook helemaal niet.
Ik denk zelfs zijn ouders nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie heeft Veltman als zijn favoriete Ajacied?
ik heb er een hard hoofd in tegen Real JR.quote:
Misschien moet je ervoor bidden in die kutkerk van je.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb er een hard hoofd in tegen Real JR.
Sterker nog ik vrees dat we helemaal kapot worden gespeeld.
jammer dat je weer zo doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je ervoor bidden in die kutkerk van je.
Jawel, dat moet! Er is niet voor niets een poll.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrij veel spelers die hoog scoren, daarom ook lastig te kiezenEn dat hoeft ook helemaal niet.
Ik wacht het seizoen nog af. Degene die ons naar het kampioenschap schiet maakt een goede kans.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:43 schreef Simmertje het volgende:
Zat toevallig te denken wie Ajacied van het jaar moet worden dit jaar. Kan eigenlijk niet kiezen tussen Tagliafico en de Ligt.
of Eiting.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wacht het seizoen nog af. Degene die ons naar het kampioenschap schiet maakt een goede kans.
Zul je zien dat Dani de Wit de winnende scoort
twitter:AjaxYA twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:46:29Ohh.. Naci Ünüvar! 🤩🌪 #Ajax #ajafey https://t.co/eUAQk3ZNoh reageer retweet
ÜnüvarGodtwitter:DaisMasia twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:54:38Naci 😍 https://t.co/z0s0vzrdBs reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:37 schreef franklop het volgende:
Houle!
Al 3 van mijn mannen voorop gezien vandaag
verkeerd topicquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:AjaxYA twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:46:29Ohh.. Naci Ünüvar! 🤩🌪 #Ajax #ajafey https://t.co/eUAQk3ZNoh reageer retweet
ÜnüvarGodtwitter:DaisMasia twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:54:38Naci 😍 https://t.co/z0s0vzrdBs reageer retweet
Niemand dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Degene die ons naar het kampioenschap schiet
55% Ajax, voordeel dat ze nog een thuismatch hebben tegen PSV en de "vorm" van voor de winterstop weer hebben hervonden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aangezien je #25-UI weg is heb jij er ook niet zoveel vertrouwen meer in.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
55% Ajax, voordeel dat ze nog een thuismatch hebben tegen PSV en de "vorm" van voor de winterstop weer hebben hervonden.
45% PSV, vanwege de 2 punten voorsprong en de laatste 15 min tegen Feyenoord waren hoopgevend ,benieuwd of ze het straks weten door te trekken.
De lijn wordt doorgetrokkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
De rest van de wedstrijd toch niet vergeten hè?
Dan hoop ik dat men een vervanger op het oog heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Volgens een Spaanse krant heeft Tagliafico een clausule van 25 miljoen, dat zou zonde zijn
Spaanse krantenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Volgens een Spaanse krant heeft Tagliafico een clausule van 25 miljoen, dat zou zonde zijn
nieuw contract aanbieden danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Tadic wordt denk ik onze spits met Neres linksbuiten en Ziyech rechtsbuiten die elkaar afwisselen om verwarring te creëeren. Donny achter de spits en frenkie samen met schöne als verdedigende middenvelders.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben nu een tijdje Real aan het analyseren en ik merk dat ze erg kwetsbaar zijn in de omschakeling en met ruimte in de rug tegen voornamelijk Barcelona.
Zou je niet zeggen dat hun grootste kwaliteit ook hun grootste zwakte is.
Denken jullie dat een Ziyech en Tadic op de flanken met een Taglafico en Mazraoui daar gebruik van kunnen maken?
Neres heb je niks aan op het moment. Heeft totaal geen zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Tadic wordt denk ik onze spits met Neres linksbuiten en Ziyech rechtsbuiten die elkaar afwisselen om verwarring te creëeren. Donny achter de spits en frenkie samen met schöne als verdedigende middenvelders.
EDIT: En ja ik denk wel dat er kansen liggen in de omschakeling, door snelheid van bijvoorbeeld een Neres. En van Nacho heb ik geen hoge pet op, die speelde in de Arena zo slecht in de thuiswedstrijd.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben nu een tijdje Real aan het analyseren en ik merk dat ze erg kwetsbaar zijn in de omschakeling en met ruimte in de rug tegen voornamelijk Barcelona.
Ik vind ‘m anders redelijk goed balvast de laatste tijd, het schort alleen in de afronding maar dat is het probleem van het collectief. Als Ajax een keer meer kansen benut kan het dinsdag heel leuk worden maar ik vrees het ergste (mede door de professionaliteit en ervaring van Real). Op CL niveau moet 1 op de 2 schoten op doel gewoon zitten wil je doorgaan...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:03 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Neres heb je niks aan op het moment. Heeft totaal geen zelfvertrouwen.
Een buitenspeler die balvast is heb je niks aan. Daarvoor heb je al 7 middenvelders in de basis staanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:07 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ik vind ‘m anders redelijk goed balvast de laatste tijd, het schort alleen in de afronding maar dat is het probleem van het collectief. Als Ajax een keer meer kansen benut kan het dinsdag heel leuk worden maar ik vrees het ergste (mede door de professionaliteit en ervaring van Real). Op CL niveau moet 1 op de 2 schoten op doel gewoon zitten wil je doorgaan...
Nee, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef Vollenhoven het volgende:
Denken jullie dat een Ziyech en Tadic op de flanken met een Taglafico en Mazraoui daar gebruik van kunnen maken?
Daarom drie erin schieten.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je zal er vast 1 of 2 inschieten maar de 0 houden doe je niet.
Jammer dat we geen buitenspelers hebben met dynamiek. Neres heeft geen zelfvertrouwen meer en Bande is nog steeds vermist.quote:
Niet gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neres speelde fantastisch tegen Real in Arena. Geen zelfvertrouwen
Bayern ook prima in vorm weerquote:Op zondag 3 maart 2019 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Benfica nu eerste in Portugal. Blijft een prima prestatie dat je die achter je hebt gehouden.
Portugal is echt een kutcompetitie manquote:Op zondag 3 maart 2019 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Benfica nu eerste in Portugal. Blijft een prima prestatie dat je die achter je hebt gehouden.
Incorrect.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Portugal is echt een kutcompetitie manBenfica en Porto als enige goede ploegen en dan Sporting wat niveau retteketet AZ is.
Uiteindelijk eindig je met 5 punten voorsprong op de tweede plek, dat is gewoon meer dan prima. Denk je dat ze bij Barcelona lopen te janken als je zakelijk met 0-2 wint uit bij AEK. Beetje azijnpisserij hierboven hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:52 schreef Vollenhoven het volgende:
In de groepsfase dwong Ajax veel af maar liep het ook niet 100% perfect eigenlijk. Het positiespel was erg goed maar Bayern uit had je moeten winnen, Benfica thuis was kielekiele 50/50, uit was het niet veel, AEK uit creëer je niks tot de penalty en Bayern thuis werd je compleet overlopen.
Klopt natuurlijk helemaal. Je wint en dus is het goed maar voor hetzelfde geld verlies je en krijg je de kritiek die ik nu vertel en wat ik ook leuk vind om te vertellen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindig je met 5 punten voorsprong op de tweede plek, dat is gewoon meer dan prima. Denk je dat ze bij Barcelona lopen te janken als je zakelijk met 0-2 wint uit bij AEK. Beetje azijnpisserij hierboven hoor.
Ja dus je vind dat een ploeg altijd moet domineren en geen kansen tegen moet krijgen? Welke ploeg kan dat nou echt? Geen enkele, denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk helemaal. Je wint en dus is het goed maar voor hetzelfde geld verlies je en krijg je de kritiek die ik nu vertel en wat ik ook leuk vind om te vertellen.
die kritiek was al lang verstomd als Ajax niet verder was gekomen, ze hebben het gewoon heel goed gedaan tot nu toequote:Op zondag 3 maart 2019 13:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk helemaal. Je wint en dus is het goed maar voor hetzelfde geld verlies je en krijg je de kritiek die ik nu vertel en wat ik ook leuk vind om te vertellen.
Bij Barca is dat natuurlijk van weelde, hè. Die CL groepswedstrijden behoren tot de weinige wedstrijden waarin je dit ajax serieus kunt beoordelen dus mag je die best kritisch onder de loupe leggen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindig je met 5 punten voorsprong op de tweede plek, dat is gewoon meer dan prima. Denk je dat ze bij Barcelona lopen te janken als je zakelijk met 0-2 wint uit bij AEK. Beetje azijnpisserij hierboven hoor.
De Cruijff filosofie baseert zich vooral op het domineren van teams op balbezit. Als je tegenstander namelijk de bal niet heeft kan hij ook niet scoren.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja dus je vind dat een ploeg altijd moet domineren en geen kansen tegen moet krijgen? Welke ploeg kan dat nou echt? Geen enkele, denk ik.
Zoals Cruijff zei, het enige wat echt belangrijk is, is dat je vaker scoort dan die ander. En dat lukt steeds aardig. Prima campagne tot nu toe.
Gewoon effe een leuk quoteje was het, niet al te serieus nemen, je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
De Cruijff filosofie baseert zich vooral op het domineren van teams op balbezit. Als je tegenstander namelijk de bal niet heeft kan hij ook niet scoren.
Klopt maar als je een subtopclub in europa wilt blijven zal je wat aan de kritiek moeten doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kritiek was al lang verstomd als Ajax niet verder was gekomen, ze hebben het gewoon heel goed gedaan tot nu toe
subtopclub is Ajax nog lang niet, daar kunnen we over praten als je 4 of 5 keer achter elkaar overwintert in de CL, dit is gewoon een leuke ploeg . Geniet er maar van zolang het kan want de kans dat het volgend seizoen minder wordt is velen malen groter dan andersomquote:Op zondag 3 maart 2019 13:50 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Klopt maar als je een subtopclub in europa wilt blijven zal je wat aan de kritiek moeten doen.
Dit seizoen hebben we ook wat geluk gehad met de lichting, een Ziyech die blijft en het kunnen kopen van Blind en Tadic. En niet te vergeten een rvc die wilt investeren.
Hopelijk heeft Overmars heel wat lijstjes.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
subtopclub is Ajax nog lang niet, daar kunnen we over praten als je 4 of 5 keer achter elkaar overwintert in de CL, dit is gewoon een leuke ploeg . Geniet er maar van zolang het kan want de kans dat het volgend seizoen minder wordt is velen malen groter dan andersom
Een seizoen wat miskopen en alle opgebouwde momentum is in een keer verdwenen. Voor hetzelfde geld staan we over twee jaar weer waar we drie jaar geleden ook stonden.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:56 schreef Marsenal het volgende:
Structureel die subtopprestaties neerleggen, qua budget gaat dit misschien een beetje lukken, enige wat aankomend seizoen moet blijken of het technisch apparaat én de juiste spelers weet aan te trekken, én zich een slag in de rondte kunnen liegen over de aantrekkingskracht van de Eredivisie.
Ik denk het ook. Dat ze één of twee zomers op rij goede beslissingen kunnen maken geloof ik nog wel, maar het zal vanzelf in elkaar storten. Behalve als PSV ook mee kan doen, dan heb ik nog wel wat hoop.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een seizoen wat miskopen en alle opgebouwde momentum is in een keer verdwenen. Voor hetzelfde geld staan we over twee jaar weer waar we drie jaar geleden ook stonden.
Maar dit is toch een standaard in het voetbal? Voor hetzelfde krijgt Liverpool wel die goal tegen in de laatste minuut tegen Napoli. Uiteindelijk telt toch gewoon het resultaat in Europees voetbal.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat soort kleine foutjes zijn idd bepalend in topsport en ik wijt de mindere vorm van Liverpool dit jaar Europees toch wel aan de vele wedstrijden soms wel 100 wedstrijden in een jaar die spelers moeten spelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:28 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar dit is toch een standaard in het voetbal? Voor hetzelfde krijgt Liverpool wel die goal tegen in de laatste minuut tegen Napoli. Uiteindelijk telt toch gewoon het resultaat in Europees voetbal.
Voor een paar miljoen per jaar mag je mij tussendoor er bij vastketenen en voor nikker uitmaken, ik denk dat het een redelijk deal voor ze is.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:35 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat soort kleine foutjes zijn idd bepalend in topsport en ik wijt de mindere vorm van Liverpool dit jaar Europees toch wel aan de vele wedstrijden soms wel 100 wedstrijden in een jaar die spelers moeten spelen.
Voetbal is echt een soort van moderne slavernij geworden. Spelers spelen soms 3 wedstrijden in een week op het zwaarste niveau.
Gezien ze er een miljoenensalaris voor krijgen vind ik de term 'moderne slavernij' vrij ongepast. Die term zou ik bewaren voor de lui die de voetbalstadions bouwen, zodat wij naar WK's kunnen kijken.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:35 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat soort kleine foutjes zijn idd bepalend in topsport en ik wijt de mindere vorm van Liverpool dit jaar Europees toch wel aan de vele wedstrijden soms wel 100 wedstrijden in een jaar die spelers moeten spelen.
Voetbal is echt een soort van moderne slavernij geworden. Spelers spelen soms 3 wedstrijden in een week op het zwaarste niveau.
Truequote:Op zondag 3 maart 2019 15:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Gezien ze er een miljoenensalaris voor krijgen vind ik de term 'moderne slavernij' vrij ongepast. Die term zou ik bewaren voor de lui die de voetbalstadions bouwen, zodat wij naar WK's kunnen kijken.
Je bedoelt tot je op je 30-35ste stopt omdat je te oud bent, en vervolgens je erfgenamen nog 4 generaties van jouw geld kunnen leven.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
True
Alhoewel ik liever een paar ton heb dan een paar miljoen waarvoor ik mijn hele leven moeten wijden aan het voetbal.
100 wedstrijden per jaar?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:35 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ongeveer een schattingquote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef fathank het volgende:
[..]
100 wedstrijden per jaar?
Waar dan? Het is geen honkbal.
100wedstrijden...nou nou wat ergquote:Op zondag 3 maart 2019 19:28 schreef fathank het volgende:
Ja leuk optelsommetje
Maar meer dan dat is het ook niet.
Wijs me 1 speler die meer dan 100 wedstrijden heeft gespeeld in het afgelopen kalenderjaar.
Dat trekt het lichaam van welke topsporter dan ook niet. Dat salaris argument is ook zo slap als de tyfus :’)quote:Op zondag 3 maart 2019 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
100wedstrijden...nou nou wat erg
Kom maar door met dat geld, dan speel ik er 200 ook nog voor.
Als het salarisplafond voor je is opgetrokken ben je geen mens meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat trekt het lichaam van welke topsporter dan ook niet. Dat salaris argument is ook zo slap als de tyfus :’)
Neymarquote:Op zondag 3 maart 2019 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het salarisplafond voor je is opgetrokken ben je geen mens meer.
Hij print maar wat nieuwe spieren uit met een 3D-printer!quote:Op zondag 3 maart 2019 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NeymarHele tijd geblesseerd
WERKEN VOOR JE GELD!!!!
Die wilde zijn zus gewoon weer neuken tijdens dr verjaardagquote:Op zondag 3 maart 2019 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NeymarHele tijd geblesseerd
WERKEN VOOR JE GELD!!!!
Veel plezier Brammess!quote:Op zondag 3 maart 2019 23:58 schreef Brammess het volgende:
Morgen naar Düsseldorf om dinsdagochtend naar Madrid te vliegen
Kans om een wedstrijd live mee te maken waar we over 20 jaar nog over praten.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:58 schreef Brammess het volgende:
Dit.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat trekt het lichaam van welke topsporter dan ook niet. Dat salaris argument is ook zo slap als de tyfus :’)
Zelden zoiets debiels gelezenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ongeveer een schatting
Competitie: 40
Europees: 15 (ervan uitgaand dat de finale wordt gehaald)
Nationale beker 1: 15 (ervan uitgaand dat de nationale beker een heen/terug concept kent en dat de finale wordt gehaald)
Nationale beker 2: 15 (ervan uitgaand dat de nationale beker een heen/terug concept kent en dat de finale wordt gehaald)
Interlands: 10
Landentoernooi: 7 (ervan uitgaand dat de finale wordt gehaald)
WK voor clubteams: 3 (ervan uitgaand dat de finale wordt gehaald)
Vriendschappelijke toernooien: 5
Zit je al op meer dan 100
Dat zijn ongeveer 3 wedstrijden per week
90 minuten lang op meestal het hoogste niveau
En dan wilt La Liga ook nog wedstrijden gaan afwerken in Amerika met vliegreizen van 15+ uur en dikke jetlags
Dan hebben we waarschijnlijk dezelfde vluchtquote:Op zondag 3 maart 2019 23:58 schreef Brammess het volgende:
Nouri had al wel een voorgeschiedenis.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:55 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dit.
Nouri was geen incident. Elk jaar vallen er wel een paar profvoetballers om in het profvoetbal.
Normaal spelen ze 1 wedstrijd in de week en als ze dan doordeweeks moeten spelen ze opeens allemaal 3x in de week. Heel apart.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:41 schreef Cavalier het volgende:
3 wedstrijden per week is ook onzin. Het kan een keer voorkomen: zondag, woensdag, zaterdag maar dan is er de week daarna maar 1 wedstrijd of maximaal 2. Als je een paar weken achter elkaar doordeweeks wedstrijden speelt, dan is het gewoon 2 per week.
Nee ik ga die samenvatting niet kijken. Want ik heb de hele wedstrijd gezien en Neres was fantastisch. Laatste wedstrijden erg blij met Neres. Vooral Europees echt een plaag voor de backs van de tegenstander.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:49 schreef Vollenhoven het volgende:
Kijk hoe Neres die kans afmaakt, positie kiest en alle ruimte benut. Hij heeft totaal geen zelfvertrouwen meer.
Doet wel goed mee in balbezit maar heb hem echt de hele wedstrijd niet gezien en in de samenvatting zie ik dat hij maar wat rondhuppelt ipv dwangmatig de kansen opeist. Nu kan je dat uberhaupt niet verwachten van een jonge speler die meestal op hun creativiteit en techniek vertrouwen maar in dit soort wedstrijden moet je er staan.
En dit allemaal vanwege Van den Beek zijn zaakwaarnemer die ging dreigen met een vertrek.
Beetje zoals met boksen: als je de uitdager bent moet je altijd iets meer brengen dan de kampioen om de scheids / jury te overtuigen.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:16 schreef Simmertje het volgende:
Het zegt genoeg dat ik voor morgen banger ben voor de scheidsrechter/VAR dan Real Madrid zelf. Heb eigenlijk een enorm goed gevoel, maar er sluipen bij mij toch Calimero trekjes in.
Plus Real Madrid = geld en macht. Nogmaals wil niet calimero klinken, maar vraag mij toch af of de scheids een cruciale hinderlijk buitenspel goal in de laatste minuut van Real durft af te keuren.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:00 schreef manny het volgende:
[..]
Beetje zoals met boksen: als je de uitdager bent moet je altijd iets meer brengen dan de kampioen om de scheids / jury te overtuigen.
het zou al heel wat zijn als het zover komt, het moet bij Ajax nog beter dan in de thuiswedstrijd, of een gezonde dosis gelukquote:Op maandag 4 maart 2019 15:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Plus Real Madrid = geld en macht. Nogmaals wil niet calimero klinken, maar vraag mij toch af of de scheids een cruciale hinderlijk buitenspel goal in de laatste minuut van Real durft af te keuren.
Toen haalde Ramos nog wel een hoop gevaar weg, dus de kansen zullen er wel komen. Maar hopelijk niet weer zulke missers zoals uit tegen Bayern en thuis tegen Real.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou al heel wat zijn als het zover komt, het moet bij Ajax nog beter dan in de thuiswedstrijd, of een gezonde dosis geluk
inderdaad, ik verwacht er niet zoveel van maar vind het wel leuk dat je niet al bij voorbaat voor spek en bonen deze wedstrijd speeltquote:Op maandag 4 maart 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen haalde Ramos nog wel een hoop gevaar weg, dus de kansen zullen er wel komen. Maar hopelijk niet weer zulke missers zoals uit tegen Bayern en thuis tegen Real.
Ik vind het wel mooi om te zien hoeveel hoop toch veel mensen hebbenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, ik verwacht er niet zoveel van maar vind het wel leuk dat je niet al bij voorbaat voor spek en bonen deze wedstrijd speelt
Hij heeft de Clasico ook gespeeld, dus ik neem aan dat ie erbij is.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:36 schreef Liftdeur het volgende:
Is die Varane er morgen nou wel of niet bij? Lees verschillende berichten.
hij had last na El Clasicoquote:Op maandag 4 maart 2019 17:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij heeft de Clasico ook gespeeld, dus ik neem aan dat ie erbij is.
Ik las die berichten ervoor ook alquote:
Enige manier waarop het een anti climax wordt is een fatale tegengoal in de laatste minuut. Mocht Ajax het niet redden dan is het helemaal geen ramp, volledige focus op het kampioenschap/beker (ik denk namelijk dat een kwartfinale wel funest is voor het kampioenschap).quote:Op maandag 4 maart 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om te zien hoeveel hoop toch veel mensen hebbenZo moet je er ook ingaan natuurlijk dat je ze gewoon kan pakken.
Maar hopen dat het niet een anticlimax wordt en het in de eerste helft al beslist is in het voordeel van Real.
3-0 achter bij rust vind ik een grotere anticlimaxquote:Op maandag 4 maart 2019 17:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Enige manier waarop het een anti climax wordt is een fatale tegengoal in de laatste minuut. Mocht Ajax het niet redden dan is het helemaal geen ramp, volledige focus op het kampioenschap/beker (ik denk namelijk dat een kwartfinale wel funest is voor het kampioenschap).
Muah dan is het vooral heel erg zuur, maar als alle hoop weg is in het eerste halfuur en we wat anders kunnen gaan doen is het meer een anticlimax.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Enige manier waarop het een anti climax wordt is een fatale tegengoal in de laatste minuut. Mocht Ajax het niet redden dan is het helemaal geen ramp, volledige focus op het kampioenschap/beker (ik denk namelijk dat een kwartfinale wel funest is voor het kampioenschap).
Oke bedankt, toch jammer.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:58 schreef Simmertje het volgende:
Santiago Solari kan dinsdagavond in het Champions League-duel met Ajax waarschijnlijk beschikken over Raphaël Varane. De Franse verdediger kampte met een knieblessure, maar zit wel bij de wedstrijdselectie, meldt de Koninklijke op de clubwebsite. Dat geldt natuurlijk niet voor de geschorste Sergio Ramos, die in Amsterdam een gele kaart kreeg. Varane liet de heenwedstrijd in de Johan Cruijff ArenA wel aan zich voorbijgaan. Wel moet Solari nog drie namen wegstrepen voor de definitieve wedstrijdselectie. Real verdedigt in het eigen Santiago Bernabéu een 1-2 voorsprong.
100% fit klinkt het overigens niet.
quote:
kLasse Schonequote:
Erg fijn filmpje om naar te kijken, ook complimenten naar Ajax Media hoor, is toch altijd wel lekker in elkaar gezet.quote:
wat een toeval, nu zullen ze in Madrid nog zenuwachtiger wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:54 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax wil Real Madrid twintig miljoen euro bieden voor Martin Ödegaard’
Dinsdag, 5 maart 2019 om 06:45
Ajax is bereid om ver te gaan voor de komst van Martin Ödegaard, zo verzekert Radio Marca. Volgens de radiozender van de gelijknamige Spaanse sportkrant wil de club uit Amsterdam ongeveer twintig miljoen euro besteden aan de komst van de aanvallende middenvelder, die dit seizoen op huurbasis voor Vitesse actief is.
Het is niet de eerste keer dat Ajax belangstelling voor Ödegaard heeft. Toen de twintigjarige spelmaker als tiener voor Strømsgodset speelde, zaten vrijwel alle topclubs in Europa achter de Noors international aan. Ook Ajax had interesse in Ödegaard, die uiteindelijk afzag van een stage in Amsterdam en voor de aanbieding van Real Madrid koos.
Het is onduidelijk wat de toekomstplannen van Real Madrid met Ödegaard zijn. Ofschoon voorzitter Florentino Pérez naar verluidt veel vertrouwen heeft in een loopbaan als Merengue voor de Noor, lijkt er op papier weinig speeltijd in Madrid in het vooruitzicht te liggen. Ödegaard zelf staat volgens Radio Marca welwillend tegenover een langer verblijf in Nederland
Ödegaard, die eerder door Real Madrid bij sc Heerenveen werd gestald, is in het tenue van Vitesse bezig aan een sterk seizoen. De Noor was zaterdag tegen NAC Breda (drie schoten, zeven gecreëerde kansen) voor de tweede keer betrokken bij minstens tien schoten in een Eredivisie-duel en gaf tevens voor de tweede keer twee assists in een Eredivisie-wedstrijd.
dat zijn bedragen waar ze in madrid van schrikkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een toeval, nu zullen ze in Madrid nog zenuwachtiger worden
ik vind dit echt wel goed gedaan en heeft niet die pretenties van we are backquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben niks geleerd van 'we are back'
Totdat je vanavond met 4-0 het schip in gaat. Dan krijgt het toch weer een hele ongemakkelijke lading en een vervelende nasmaak.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit echt wel goed gedaan en heeft niet die pretenties van we are back
Dan kun je nooit meer dit soort filmpjes maken. Wat een gezeur zeg.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat je vanavond met 4-0 het schip in gaat. Dan krijgt het toch weer een hele ongemakkelijke lading en een vervelende nasmaak.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je nooit meer dit soort filmpjes maken. Wat een gezeur zeg.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen, dit zijn toch de wedstrijden die iedere voetballer wil spelen en dat je boot in kan gaan tegen Real Madrid lijkt me toch ook wel een hele waarschijnlijke mogelijkheidquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat je vanavond met 4-0 het schip in gaat. Dan krijgt het toch weer een hele ongemakkelijke lading en een vervelende nasmaak.
Lekker hier lopen stoken omdat bij je eigen club niet zoveel te bespreken valt doordeweeks.quote:
20 miljoen is niet veel. Als je denkt dat je dit soort talenten nog kunt kopen voor een paar miljoen dan heb je het aardig mis. Vergeet niet dat de TD van Ajax al een tijd terug met Odegaard bezig was, maar die verkoos 2 miljoen NETTO per jaar boven de 100.000 euro aan salaris van Ajax. Wel een hele fijne voetballer met een mokergoede techniek.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax mediagoden
En 20 miljoenDoe normaal
Ik zit helemaal niet te stoken. Ik verbaas me alleen in hoge maten hoe snel mensen hier gepikeerd raken als je een mening hebt over iets wat niet strookt met de verwachtingen in dit topicquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:27 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Lekker hier lopen stoken omdat bij je eigen club niet zoveel te bespreken valt doordeweeks.
Ik verbaas mij oprecht dat andere clubsupporters niet hopen dat Ajax doorgaat. Stel je bent voor PSV en je wordt kampioen, dan hoor ik hun supporters alweer kankeren; Ja geen directe plaatsing, weer tachtig voorrondes etc etc. Tja dat is dus afhankelijk van dit soort wedstrijden vrienden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet te stoken. Ik verbaas me alleen in hoge maten hoe snel mensen hier gepikeerd raken als je een mening hebt over iets wat niet strookt met de verwachtingen in dit topic
*matequote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet te stoken. Ik verbaas me alleen in hoge maten hoe snel mensen hier gepikeerd raken als je een mening hebt over iets wat niet strookt met de verwachtingen in dit topic
hoge matenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
matenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
in hoge mate door zijn eigen matenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
onlogisch wordt hier flink op zijn plek gezet
alleen in dit topic?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eigenlijk totaal niet. Heb er maar weinig vertrouwen in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Gedroomd van een 0-4...![]()
Gezonde spanning voor vanavond
Dat was dan zeker een potje fifa 19 in jouw droom.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
ik ook niet, maar niks te verliezen dus we gaan er lekker voor zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik eigenlijk totaal niet. Heb er maar weinig vertrouwen in.
Hou iemand anders voor de gek johquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer erg overdreven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Als het maar gewoon lang een wedstrijd blijft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet, maar niks te verliezen dus we gaan er lekker voor zitten
Nou we weten wat we moeten doentwitter:troostjohn twitterde op maandag 04-03-2019 om 17:22:32#afcajax #ajax #reaAJA #dwdd #vtbl #foxsports #jinek #veronicainside Wil jij Ajax helpen naar 1/4finale?Met zelfde hoge energie als thuis met 27.000 fans?Ogen dicht,visualiseer spelers+winst/feest+herhaal hardop/in gedachte 14! min 3 woorden: Chinoni Elohim Kechasdecha!Voel zelf! https://t.co/ieyGCVEWOI reageer retweet
Kutzooi. 14 minuten haal ik niet. Zou 12 ook al helpen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou we weten wat we moeten doentwitter:troostjohn twitterde op maandag 04-03-2019 om 17:22:32#afcajax #ajax #reaAJA #dwdd #vtbl #foxsports #jinek #veronicainside Wil jij Ajax helpen naar 1/4finale?Met zelfde hoge energie als thuis met 27.000 fans?Ogen dicht,visualiseer spelers+winst/feest+herhaal hardop/in gedachte 14! min 3 woorden: Chinoni Elohim Kechasdecha!Voel zelf! https://t.co/ieyGCVEWOI reageer retweet
Nee, dan verpest je de boel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kutzooi. 14 minuten haal ik niet. Zou 12 ook al helpen?
nee 14 is een heilig Ajax nummer begrijp dat danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kutzooi. 14 minuten haal ik niet. Zou 12 ook al helpen?
Hopen dat John Troost van een trap af flikkert zodat hij niet meer in staat is dit soort onzin te verspreiden?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je bent liefquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was al bezig. Sorry.quote:
Te grote mond. Al deze mensen gaan het jinxen en dan houden die Feyenoorders en PSV'ers nooit meer op over dat we allemaal dachten dat we het wel ff zouden gaan doen.quote:
Ja, want de mening van deze 2 dwazen is automatisch die van de supporters.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:54 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Te grote mond. Al deze mensen gaan het jinxen en dan houden die Feyenoorders en PSV'ers nooit meer op over dat we allemaal dachten dat we het wel ff zouden gaan doen.
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar meningen van een paar supporters worden zo vaak geëxtrapoleerd naar alle/de meeste supporters als dat uitkomt. Bovendien heb je nog de polls waarin vrij veel mensen hun hoop laten doorklinken en stemmen dat Ajax gaat winnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want de mening van deze 2 dwazen is automatisch die van de supporters.
Zolang het geen 0-1 winst is zal elke winstpartij in principe goed zijn (bij 1-2 zal het erom hangenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Johan Derksen zegt dat we gaan verliezen... dus ik zie een winstpartij wel gebeuren... of het genoeg zal zijn om door te gaan...
Dat is ook zoiets, dat 'trots' zijn. Wat bereik je ermee? Helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:26 schreef marsan het volgende:
Ik hoop dat we lang in de wedstrijd blijven en dat we na afloop trots kunnen zijn.
Dus dit, al die positieve woorden na de thuiswedstrijd tegen Madrid, je koopt er helemaal niets voor We hadden die wedstrijd gewoon moeten winnen, punt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets, dat 'trots' zijn. Wat bereik je ermee? Helemaal niets.
Je moet je niet zo laten trollen door de Ajax social mediaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Real zit nog steeds in een vreselijke dip tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben niet echt hoopvol, ben bang voor hun vieze counters. Eind vorig jaar had ik wel het gevoel dat we Europees konden stunten maar dat was toen Real zelf nog in een gigantische dip zat en vóór onze dramatische reeks in januari. De onfortuinlijke thuiswedstrijd helpt ook niet mee.
Alleen tegen Barcaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Real zit nog steeds in een vreselijke dip toch
Nee joh, dat wordt gewoon 0-15.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Pfff jongens doe een rustig. Ajax gaat het gewoon heel moeilijk krijgen.
Dat zegt trouwens ook wel iets over 'het slechtste Real van afgelopen eeuw' dat ze in de ArenA wonnen met 2 uitdoelpunten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:45 schreef fathank het volgende:
Dit is het slechtste Real van afgelopen eeuw. Kansen genoeg.
Monolith staat wel bekend om zijn accurate voorspellingen.quote:
Uitslag deed niet helemaal recht aan het wedstrijdbeeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zegt trouwens ook wel iets over 'het slechtste Real van afgelopen eeuw' dat ze in de ArenA wonnen met 2 uitdoelpunten.
Ik ga er anders zeker mee akkoord hoor!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Monolith staat wel bekend om zijn accurate voorspellingen.
Absoluut mee eens, maar uiteindelijk draait het toch echt om het eerste.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uitslag deed niet helemaal recht aan het wedstrijdbeeld.
Gratis geld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef Bolasie het volgende:
Ajax to go through@7.50, dus mocht je er echt in geloven weet je wat je te doen staat.
Wedstrijd duurt altijd 90 minuten + blessure tijd dus korter gaat echt niet gebeuren...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:26 schreef marsan het volgende:
Ik hoop dat we lang in de wedstrijd blijven en dat we na afloop trots kunnen zijn.
Sowieso een 10tje daarop hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef Bolasie het volgende:
Ajax to go through@7.50, dus mocht je er echt in geloven weet je wat je te doen staat.
Sinds de eerste wedstrijd tegen Ajax thuis verloren tegen Girona en 2 keer van Barcelona.quote:
Bij mij niet echt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef marsan het volgende:
Balen als we verliezen doe ik ook. Maar verliezen met goed spel of kansloos naar huis worden gestuurd geeft wel een verschil in mijn beleving.
wat "win" je als je "juist" zit?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:30 schreef Liftdeur het volgende:
Heb een euro ingezet op 1-4. Waarom? Geen idee.
81 ekkiesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
wat "win" je als je "juist" zit?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:08 schreef Simmertje het volgende:
10 op Ajax door en 5 euro op 1-3 en 2-3
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
wat "win" je als je "juist" zit?
Dat hoeft dan ook niet, het gaat om de puntenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Monolith staat wel bekend om zijn accurate voorspellingen.
Met deze selectie en het programma moet dat sowieso. Ook als je toch een ronde verder komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef Simmertje het volgende:
Als we vanavond verliezen is het positieve dat de focus volledig op de twee nationale prijzen kan. Geen excuses, alles winnen
Allebei kut idd. Alleen heb je bij t een aanknopingspunten en bij t ander alleen een kutgevoel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bij mij niet echt.
Als je dik verliest was je in ieder geval niet goed genoeg. Als je nipt verliest ga ik altijd eerder kijken naar kleine dingen die tegen zaten. Zoals de vorige wedstrijd die afgekeurde goal (hoewel dat niet iets kleins was)
Allebei kut
Mja, volkómen ten onrechte..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik zie een stunt wel gebeuren. Real won volkomen ten onrechte in Amsterdam en is nog steeds in slechte vorm. Bale heeft ook ruzie met het publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |