SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frenkie 86 miljoenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
200 miljoen?Zoiets?
Neres 40 miljoen
Dolberg 25 miljoen
Ziyech 25 miljoen
de Ligt 60 miljoen
Onana 15 miljoen
Tagliafico 30 miljoen
Vind het veel geld voor een CV van Ajax, ja. Maar tegenwoordig verbaast me niks meer als ik die bedragen langs zie komen.quote:
Is toch niet veel als je ziet waarvoor Frenkie gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het veel geld voor een CV van Ajax, ja. Maar tegenwoordig verbaast me niks meer als ik die bedragen langs zie komen.
Dat klopt, maar ik vind het bedrag voor Frenkie al belachelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet veel als je ziet waarvoor Frenkie gaat.
Zou teleurgesteld zijn als het "maar" 60 miljoen is, ook al is dat nog steeds bizar veel geld.
Muah voor Van Dijk werd ook wel aardig betaald.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het bedrag voor Frenkie al belachelijk.
En er wordt over het algemeen wel meer betaald voor middenvelders dan voor cv’s, toch?
Ajax schijnt al zo'n 30 á 35 miljoen te vragen voor Onana.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
(Circus) Onana die meteen even in het top10 rijtje allerduurste keepers ooit komt.
Volgens JR is het nog slechts een formaliteit
even quoten voor over een paar maandjesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
(Circus) Onana die meteen even in het top10 rijtje allerduurste keepers ooit komt.
wat een onzinquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Onana gaat in deze markt echt niet voor 15 miljoen weg hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Die moet ook helemaal zelf nog niet weg willen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
En wie gaat er 25mil voor Dolberg dokken.
Gaat ook niet weg joh.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet ook helemaal zelf nog niet weg willen.
Goeie. Dat doe ik ook even voor de zekerheid met onderstaande quotequote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
even quoten voor over een paar maandjes
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie 86 miljoen
De Ligt 80 miljoen
Ziyech 30 miljoen
Tagliafico 20 miljoen
Onana 25 miljoen
Zoiets denk ik, wellicht vertrekt Neres ook maar die zou ik nog houden anders moet je wel heel veel vervangen.
Frenkie lijkt me wel een zekerheidje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie. Dat doe ik ook even voor de zekerheid met onderstaande quote
[..]
1 daarvan is al correctquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie. Dat doe ik ook even voor de zekerheid met onderstaande quote
[..]
Als real aanklopt kan je wel makkelijk 25+ vragenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Taglia 20 wordt rond 25, verder klopt het wel aardig.
Onlogisch zit nog een beetje teveel in een Feyenoord-mindset.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom je denkt dat een 22-jarige doelman, wat een meer dan een goede keeper is voor dit niveau, met een meerjarig contract in deze markt bij Ajax weggaat voor 15 is mij echt een raadsel.
De markt is gewoon ontploft, vroeger kreeg je 'amper' wat voor keepers (en verdedigers) en tegenwoordig gaat zo'n Kepa voor 80 miljoen weg. (niet dat ik hem wil vergelijken met Onana)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onlogisch zit nog een beetje teveel in een Feyenoord-mindset.
spelers van feyenoord gaan nog steeds weg voor kleingeld, dat is een beetje waar onlogisch mee zit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De markt is gewoon ontploft, vroeger kreeg je 'amper' wat voor keepers (en verdedigers) en tegenwoordig gaat zo'n Kepa voor 80 miljoen weg. (niet dat ik hem wil vergelijken met Onana)
Ik ken Onlogisch als een user die prima bezijden zijn eigen clubvoorkeur kan oordelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
spelers van feyenoord gaan nog steeds weg voor kleingeld, dat is een beetje waar inlogisch mee zit.
Je moet niet van het meest florisante scenario uitgaan. Dus ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie 86 miljoen
De Ligt 80 miljoen
Ziyech 30 miljoen
Tagliafico 20 miljoen
Onana 25 miljoen
Zoiets denk ik, wellicht vertrekt Neres ook maar die zou ik nog houden anders moet je wel heel veel vervangen.
dit is dan het minst florissante scenario?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je moet niet van het meest florisante scenario uitgaan. Dus ik zou zeggen:
Frenkie 75 miljoen (zonder evt. bonussen)
De Ligt 55 miljoen (zonder evt. bonussen)
Ziyech 20 miljoen (zonder evt. bonussen)
Tagliafico 15 miljoen
Onana 18 miljoen
Neres 15 miljoen (er vanuit gaande dat die Chinese club niet meer terugkomt)
Een scenario wat zomaar zou kunnen maar wel een tegenvaller zou zijn ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is dan het minst florissante scenario?
Klopt, zelfs clubs als Everton halen soms voor 40 miljoen hele middelmatige spelers weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De markt is gewoon ontploft, vroeger kreeg je 'amper' wat voor keepers (en verdedigers) en tegenwoordig gaat zo'n Kepa voor 80 miljoen weg. (niet dat ik hem wil vergelijken met Onana)
Ik ging al niet uit van het beste scenario want dan had ik sommige spelers nog wel hoger ingeschatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tagliafico 15 miljoen
Onana 18 miljoen
Dit is het scenario als al die spelers acuut blind worden. En zelfs dan is het nog laag ingeschat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tagliafico 15 miljoen
Onana 18 miljoen
Clubs betalen nu eenmaal minder voor Eredivisie-spelers en voor verdedigers en keepers in vergelijking met spelers uit de grote competities. Onana en Ziyech ben je kwijt tijdens de Afrika Cupquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:34 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Dit is het scenario als al die spelers acuut blind worden. En zelfs dan is het nog laag ingeschat.
ja feyenoord en psv wellicht, Ajax staat er europees gewoon heel erg goed op.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Clubs betalen nu eenmaal minder voor Eredivisie-spelers en voor verdedigers en keepers in vergelijking met spelers uit de grote competities. Onana en Ziyech ben je kwijt tijdens de Afrika Cup
had je daar anders echt zin in gehad?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:44 schreef PicoMMP het volgende:
Genoeg geld geteld, op naar het weekend! Zin in Ajax-PEC![]()
Oh, wacht.
De Afrika Cup is voortaan in de zomer toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Clubs betalen nu eenmaal minder voor Eredivisie-spelers en voor verdedigers en keepers in vergelijking met spelers uit de grote competities. Onana en Ziyech ben je kwijt tijdens de Afrika Cup
Ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Afrika Cup is voortaan in de zomer toch?
Ja dat is waar maar dat verschilt ook wel per speler. Er is internationaal veel meer hype rondom De Ligt en Frenkie dan rondom Ziyech en Onana bijv. en dat merk je in de prijs.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja feyenoord en psv wellicht, Ajax staat er europees gewoon heel erg goed op.
Ajax heeft een heel ander merk dan andere Eredivisie clubs, op dat vlak heeft Ajax gewoon heel erg geïnvesteerd waardoor de waarde van Ajax-spelers, in het geval van gelijkwaardigheid tussen spelers, simpelweg 2x tot 4x hoger zit dan bij spelers van PSV en Feyenoord. De Afrika Cup is overigens niet meer in de winter vanaf nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke, Nederlandse Wikipedia-pagina is nog niet up to date dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Afrika Cup is voortaan in de zomer toch?
goede bron welquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke, Nederlandse Wikipedia-pagina is nog niet up to date dan.
Tuurlijk, dit seizoen heb ik altijd zin in Ajax. En we zouden de koppositie pakken want PSV gaat puntjes verspelen bij Excelsior.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
had je daar anders echt zin in gehad?
Voor dit soort basale dingen meestal wel ja.quote:
Dat was niet eens nodig geweest, want Ajax speelde eerst.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit seizoen heb ik altijd zin in Ajax. En we zouden de koppositie pakken want PSV gaat puntjes verspelen bij Excelsior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |