SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frenkie 86 miljoenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
200 miljoen?Zoiets?
Neres 40 miljoen
Dolberg 25 miljoen
Ziyech 25 miljoen
de Ligt 60 miljoen
Onana 15 miljoen
Tagliafico 30 miljoen
Vind het veel geld voor een CV van Ajax, ja. Maar tegenwoordig verbaast me niks meer als ik die bedragen langs zie komen.quote:
Is toch niet veel als je ziet waarvoor Frenkie gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het veel geld voor een CV van Ajax, ja. Maar tegenwoordig verbaast me niks meer als ik die bedragen langs zie komen.
Dat klopt, maar ik vind het bedrag voor Frenkie al belachelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet veel als je ziet waarvoor Frenkie gaat.
Zou teleurgesteld zijn als het "maar" 60 miljoen is, ook al is dat nog steeds bizar veel geld.
Muah voor Van Dijk werd ook wel aardig betaald.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het bedrag voor Frenkie al belachelijk.
En er wordt over het algemeen wel meer betaald voor middenvelders dan voor cv’s, toch?
Ajax schijnt al zo'n 30 á 35 miljoen te vragen voor Onana.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
(Circus) Onana die meteen even in het top10 rijtje allerduurste keepers ooit komt.
Volgens JR is het nog slechts een formaliteit
even quoten voor over een paar maandjesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
(Circus) Onana die meteen even in het top10 rijtje allerduurste keepers ooit komt.
wat een onzinquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Onana gaat in deze markt echt niet voor 15 miljoen weg hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Die moet ook helemaal zelf nog niet weg willen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
En wie gaat er 25mil voor Dolberg dokken.
Gaat ook niet weg joh.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet ook helemaal zelf nog niet weg willen.
Goeie. Dat doe ik ook even voor de zekerheid met onderstaande quotequote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
even quoten voor over een paar maandjes
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie 86 miljoen
De Ligt 80 miljoen
Ziyech 30 miljoen
Tagliafico 20 miljoen
Onana 25 miljoen
Zoiets denk ik, wellicht vertrekt Neres ook maar die zou ik nog houden anders moet je wel heel veel vervangen.
Frenkie lijkt me wel een zekerheidje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie. Dat doe ik ook even voor de zekerheid met onderstaande quote
[..]
1 daarvan is al correctquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie. Dat doe ik ook even voor de zekerheid met onderstaande quote
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |