kunstgrasquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit seizoen heb ik altijd zin in Ajax. En we zouden de koppositie pakken want PSV gaat puntjes verspelen bij Excelsior.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Voor dit soort basale dingen meestal wel ja.
knvb pakt ons de koppositie af !!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodig geweest, want Ajax speelde eerst.
Ja, maar na de complete speelrondequote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodig geweest, want Ajax speelde eerst.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weg. Was er klaar mee.
Heb jij nog een leuke UI voor me?
Voor mij Nico, De Ligt en Frenkiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
Nico is eigenlijk wel mijn favoriete speler trouwens. Wat een goddelijk genot.
Wat jullie? Of maakt iemand ff een polletje?
Voor mij ook, in die volgorde.quote:
Het wordt een interessante zomer. We gaan nu echt de kwaliteiten van Overmars meemaken. Miljoenen te besteden, worden het spelers van het kaliber Ziyech, Tadic of Tagliafico of krijgen we jongens als Kristensen, Orejuela, Cassierra of Labyad?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Voor mij ook, in die volgorde.
Ben ook wel bang dat het volgend jaar weer helemaal pet zal zijn, moeten we weer opbouwen vanaf nul aangezien er veel de poort uit zullen gaan.
En daarnaast natuurlijk de gehele selectie van Feyenoord kopen en steward maken in de Arena. Hebben we ruim genoeg geld voor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het wordt een interessante zomer. We gaan nu echt de kwaliteiten van Overmars meemaken. Miljoenen te besteden, worden het spelers van het kaliber Ziyech, Tadic of Tagliafico of krijgen we jongens als Kristensen, Orejuela, Cassierra of Labyad?
En een leuk joch.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:14 schreef Tarado het volgende:
de Jong vind ik wel een bijzondere voetballer
Absoluut. Maar ook wel fijn dat iemand na de tijd op een normale, realistische manier de pers te woord staat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is mooi meegenomen maar ik kijk graag naar zijn oplossingen
dat is waar maar dat doet de Ligt ook gewoon heel goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ook wel fijn dat iemand na de tijd op een normale, realistische manier de pers te woord staat.
Zeker, wmb ook een perfecte aanvoerder.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar dat doet de Ligt ook gewoon heel goed
Gestemd op mijn homeboy Matthijs.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Poll: Mijn favoriete Ajax speler is:
• Tagliafico
• Neres
• De Jong
• Van de Beek
• Schone
• Tadic
• Huntelaar
• Dolberg
• De Ligt
• Onana
• Blind
• Mazraoui
• Ziyech
• De Wit
• Ekkelenkamp
• Anders nl:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Deze heb ik toch al heel lang niet voorbij zien komen op fokquote:
Onana is ook een baas en een goede keeper.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Deze heb ik toch al heel lang niet voorbij zien komen op fok
Vind 't moeilijk kiezen wie m'n favo Ajacied is:
Schone omdat ie al zolang trouw is aan Ajax
Huntelaar omdat die baas daadwerkelijk terug is gekomen. Net als Blind een echte Ajacied
De Jong en De Ligt spreken voor zich
Tagliafico omdat ie ergens zo nuchter is en kwaliteit levert
Gelukkig niet. Wat een geweldig elftal hebben we ook! Genieten zolang het nog kanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana is ook een baas en een goede keeper.
Neres heerlijk spelertje maar ook een droogkloot buiten het veld.
Vrij veel spelers die hoog scoren, daarom ook lastig te kiezenEn dat hoeft ook helemaal niet.
Ik denk zelfs zijn ouders nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie heeft Veltman als zijn favoriete Ajacied?
ik heb er een hard hoofd in tegen Real JR.quote:
Misschien moet je ervoor bidden in die kutkerk van je.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb er een hard hoofd in tegen Real JR.
Sterker nog ik vrees dat we helemaal kapot worden gespeeld.
jammer dat je weer zo doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je ervoor bidden in die kutkerk van je.
Jawel, dat moet! Er is niet voor niets een poll.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrij veel spelers die hoog scoren, daarom ook lastig te kiezenEn dat hoeft ook helemaal niet.
Ik wacht het seizoen nog af. Degene die ons naar het kampioenschap schiet maakt een goede kans.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:43 schreef Simmertje het volgende:
Zat toevallig te denken wie Ajacied van het jaar moet worden dit jaar. Kan eigenlijk niet kiezen tussen Tagliafico en de Ligt.
of Eiting.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wacht het seizoen nog af. Degene die ons naar het kampioenschap schiet maakt een goede kans.
Zul je zien dat Dani de Wit de winnende scoort
twitter:AjaxYA twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:46:29Ohh.. Naci Ünüvar! 🤩🌪 #Ajax #ajafey https://t.co/eUAQk3ZNoh reageer retweet
ÜnüvarGodtwitter:DaisMasia twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:54:38Naci 😍 https://t.co/z0s0vzrdBs reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |