abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 maart 2019 @ 11:03:59 #126
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185358718
Neres speelde fantastisch tegen Real in Arena. Geen zelfvertrouwen :D
  zondag 3 maart 2019 @ 11:41:27 #127
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_185359399
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 09:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je zal er vast 1 of 2 inschieten maar de 0 houden doe je niet.
Daarom drie erin schieten.
pi_185360482
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 10:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet.
Jammer dat we geen buitenspelers hebben met dynamiek. Neres heeft geen zelfvertrouwen meer en Bande is nog steeds vermist.
pi_185360530
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neres speelde fantastisch tegen Real in Arena. Geen zelfvertrouwen :D
Niet gezien
pi_185360567
Benfica nu eerste in Portugal. Blijft een prima prestatie dat je die achter je hebt gehouden.
  zondag 3 maart 2019 @ 12:41:36 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185360586
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Benfica nu eerste in Portugal. Blijft een prima prestatie dat je die achter je hebt gehouden.
Bayern ook prima in vorm weer :P
Oh.
pi_185360617
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Portugal is echt een kutcompetitie man :') Benfica en Porto als enige goede ploegen en dan Sporting wat niveau retteketet AZ is.
pi_185360752

Kijk hoe Neres die kans afmaakt, positie kiest en alle ruimte benut. Hij heeft totaal geen zelfvertrouwen meer.

Doet wel goed mee in balbezit maar heb hem echt de hele wedstrijd niet gezien en in de samenvatting zie ik dat hij maar wat rondhuppelt ipv dwangmatig de kansen opeist. Nu kan je dat uberhaupt niet verwachten van een jonge speler die meestal op hun creativiteit en techniek vertrouwen maar in dit soort wedstrijden moet je er staan.

En dit allemaal vanwege Van den Beek zijn zaakwaarnemer die ging dreigen met een vertrek. :(
pi_185360838
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 12:43 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Portugal is echt een kutcompetitie man :') Benfica en Porto als enige goede ploegen en dan Sporting wat niveau retteketet AZ is.
Incorrect.

Een PSV zit qua niveau tussen
Sporting en Braga.
pi_185360852
In de groepsfase dwong Ajax veel af maar liep het ook niet 100% perfect eigenlijk. Het positiespel was erg goed maar Bayern uit had je moeten winnen, Benfica thuis was kielekiele 50/50, uit was het niet veel, AEK uit creëer je niks tot de penalty en Bayern thuis werd je compleet overlopen.
pi_185361840
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 12:52 schreef Vollenhoven het volgende:
In de groepsfase dwong Ajax veel af maar liep het ook niet 100% perfect eigenlijk. Het positiespel was erg goed maar Bayern uit had je moeten winnen, Benfica thuis was kielekiele 50/50, uit was het niet veel, AEK uit creëer je niks tot de penalty en Bayern thuis werd je compleet overlopen.
Uiteindelijk eindig je met 5 punten voorsprong op de tweede plek, dat is gewoon meer dan prima. Denk je dat ze bij Barcelona lopen te janken als je zakelijk met 0-2 wint uit bij AEK. Beetje azijnpisserij hierboven hoor.
pi_185361941
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:35 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk eindig je met 5 punten voorsprong op de tweede plek, dat is gewoon meer dan prima. Denk je dat ze bij Barcelona lopen te janken als je zakelijk met 0-2 wint uit bij AEK. Beetje azijnpisserij hierboven hoor.
Klopt natuurlijk helemaal. Je wint en dus is het goed maar voor hetzelfde geld verlies je en krijg je de kritiek die ik nu vertel en wat ik ook leuk vind om te vertellen.
pi_185362057
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:39 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk helemaal. Je wint en dus is het goed maar voor hetzelfde geld verlies je en krijg je de kritiek die ik nu vertel en wat ik ook leuk vind om te vertellen.
Ja dus je vind dat een ploeg altijd moet domineren en geen kansen tegen moet krijgen? Welke ploeg kan dat nou echt? Geen enkele, denk ik.
Zoals Cruijff zei, het enige wat echt belangrijk is, is dat je vaker scoort dan die ander. En dat lukt steeds aardig. Prima campagne tot nu toe. :)
-nee-
  zondag 3 maart 2019 @ 13:46:21 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185362074
quote:

[..]

die kritiek was al lang verstomd als Ajax niet verder was gekomen, ze hebben het gewoon heel goed gedaan tot nu toe
  zondag 3 maart 2019 @ 13:47:59 #140
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185362103
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:35 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Bij Barca is dat natuurlijk van weelde, hè. Die CL groepswedstrijden behoren tot de weinige wedstrijden waarin je dit ajax serieus kunt beoordelen dus mag je die best kritisch onder de loupe leggen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_185362116
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:45 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja dus je vind dat een ploeg altijd moet domineren en geen kansen tegen moet krijgen? Welke ploeg kan dat nou echt? Geen enkele, denk ik.
Zoals Cruijff zei, het enige wat echt belangrijk is, is dat je vaker scoort dan die ander. En dat lukt steeds aardig. Prima campagne tot nu toe. :)
De Cruijff filosofie baseert zich vooral op het domineren van teams op balbezit. Als je tegenstander namelijk de bal niet heeft kan hij ook niet scoren.
pi_185362146
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

De Cruijff filosofie baseert zich vooral op het domineren van teams op balbezit. Als je tegenstander namelijk de bal niet heeft kan hij ook niet scoren.
Gewoon effe een leuk quoteje was het, niet al te serieus nemen, je snapt wat ik bedoel.
-nee-
pi_185362158
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

die kritiek was al lang verstomd als Ajax niet verder was gekomen, ze hebben het gewoon heel goed gedaan tot nu toe
Klopt maar als je een subtopclub in europa wilt blijven zal je wat aan de kritiek moeten doen.

Dit seizoen hebben we ook wat geluk gehad met de lichting, een Ziyech die blijft en het kunnen kopen van Blind en Tadic. En niet te vergeten een rvc die wilt investeren.
  zondag 3 maart 2019 @ 13:53:44 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185362226
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:50 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Klopt maar als je een subtopclub in europa wilt blijven zal je wat aan de kritiek moeten doen.

Dit seizoen hebben we ook wat geluk gehad met de lichting, een Ziyech die blijft en het kunnen kopen van Blind en Tadic. En niet te vergeten een rvc die wilt investeren.
subtopclub is Ajax nog lang niet, daar kunnen we over praten als je 4 of 5 keer achter elkaar overwintert in de CL, dit is gewoon een leuke ploeg . Geniet er maar van zolang het kan want de kans dat het volgend seizoen minder wordt is velen malen groter dan andersom
pi_185362277
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

subtopclub is Ajax nog lang niet, daar kunnen we over praten als je 4 of 5 keer achter elkaar overwintert in de CL, dit is gewoon een leuke ploeg . Geniet er maar van zolang het kan want de kans dat het volgend seizoen minder wordt is velen malen groter dan andersom
Hopelijk heeft Overmars heel wat lijstjes.
pi_185362288
Structureel die subtopprestaties neerleggen, qua budget gaat dit misschien een beetje lukken, enige wat aankomend seizoen moet blijken of het technisch apparaat én de juiste spelers weet aan te trekken, én zich een slag in de rondte kunnen liegen over de aantrekkingskracht van de Eredivisie.
-nee-
  zondag 3 maart 2019 @ 14:04:20 #147
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185362412
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:56 schreef Marsenal het volgende:
Structureel die subtopprestaties neerleggen, qua budget gaat dit misschien een beetje lukken, enige wat aankomend seizoen moet blijken of het technisch apparaat én de juiste spelers weet aan te trekken, én zich een slag in de rondte kunnen liegen over de aantrekkingskracht van de Eredivisie.
Een seizoen wat miskopen en alle opgebouwde momentum is in een keer verdwenen. Voor hetzelfde geld staan we over twee jaar weer waar we drie jaar geleden ook stonden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_185362443
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Een seizoen wat miskopen en alle opgebouwde momentum is in een keer verdwenen. Voor hetzelfde geld staan we over twee jaar weer waar we drie jaar geleden ook stonden.
Ik denk het ook. Dat ze één of twee zomers op rij goede beslissingen kunnen maken geloof ik nog wel, maar het zal vanzelf in elkaar storten. Behalve als PSV ook mee kan doen, dan heb ik nog wel wat hoop.
-nee-
pi_185362791
quote:

[..]

Maar dit is toch een standaard in het voetbal? Voor hetzelfde krijgt Liverpool wel die goal tegen in de laatste minuut tegen Napoli. Uiteindelijk telt toch gewoon het resultaat in Europees voetbal.
pi_185364156
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:28 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Maar dit is toch een standaard in het voetbal? Voor hetzelfde krijgt Liverpool wel die goal tegen in de laatste minuut tegen Napoli. Uiteindelijk telt toch gewoon het resultaat in Europees voetbal.
Dat soort kleine foutjes zijn idd bepalend in topsport en ik wijt de mindere vorm van Liverpool dit jaar Europees toch wel aan de vele wedstrijden soms wel 100 wedstrijden in een jaar die spelers moeten spelen.

Voetbal is echt een soort van moderne slavernij geworden. Spelers spelen soms 3 wedstrijden in een week op het zwaarste niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')