Voor een paar miljoen per jaar mag je mij tussendoor er bij vastketenen en voor nikker uitmaken, ik denk dat het een redelijk deal voor ze is.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:35 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat soort kleine foutjes zijn idd bepalend in topsport en ik wijt de mindere vorm van Liverpool dit jaar Europees toch wel aan de vele wedstrijden soms wel 100 wedstrijden in een jaar die spelers moeten spelen.
Voetbal is echt een soort van moderne slavernij geworden. Spelers spelen soms 3 wedstrijden in een week op het zwaarste niveau.
Gezien ze er een miljoenensalaris voor krijgen vind ik de term 'moderne slavernij' vrij ongepast. Die term zou ik bewaren voor de lui die de voetbalstadions bouwen, zodat wij naar WK's kunnen kijken.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:35 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat soort kleine foutjes zijn idd bepalend in topsport en ik wijt de mindere vorm van Liverpool dit jaar Europees toch wel aan de vele wedstrijden soms wel 100 wedstrijden in een jaar die spelers moeten spelen.
Voetbal is echt een soort van moderne slavernij geworden. Spelers spelen soms 3 wedstrijden in een week op het zwaarste niveau.
Truequote:Op zondag 3 maart 2019 15:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Gezien ze er een miljoenensalaris voor krijgen vind ik de term 'moderne slavernij' vrij ongepast. Die term zou ik bewaren voor de lui die de voetbalstadions bouwen, zodat wij naar WK's kunnen kijken.
Je bedoelt tot je op je 30-35ste stopt omdat je te oud bent, en vervolgens je erfgenamen nog 4 generaties van jouw geld kunnen leven.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
True
Alhoewel ik liever een paar ton heb dan een paar miljoen waarvoor ik mijn hele leven moeten wijden aan het voetbal.
100 wedstrijden per jaar?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:35 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ongeveer een schattingquote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef fathank het volgende:
[..]
100 wedstrijden per jaar?
Waar dan? Het is geen honkbal.
100wedstrijden...nou nou wat ergquote:Op zondag 3 maart 2019 19:28 schreef fathank het volgende:
Ja leuk optelsommetje
Maar meer dan dat is het ook niet.
Wijs me 1 speler die meer dan 100 wedstrijden heeft gespeeld in het afgelopen kalenderjaar.
Dat trekt het lichaam van welke topsporter dan ook niet. Dat salaris argument is ook zo slap als de tyfus :’)quote:Op zondag 3 maart 2019 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
100wedstrijden...nou nou wat erg
Kom maar door met dat geld, dan speel ik er 200 ook nog voor.
Als het salarisplafond voor je is opgetrokken ben je geen mens meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat trekt het lichaam van welke topsporter dan ook niet. Dat salaris argument is ook zo slap als de tyfus :’)
Neymarquote:Op zondag 3 maart 2019 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het salarisplafond voor je is opgetrokken ben je geen mens meer.
Hij print maar wat nieuwe spieren uit met een 3D-printer!quote:Op zondag 3 maart 2019 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NeymarHele tijd geblesseerd
WERKEN VOOR JE GELD!!!!
Die wilde zijn zus gewoon weer neuken tijdens dr verjaardagquote:Op zondag 3 maart 2019 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NeymarHele tijd geblesseerd
WERKEN VOOR JE GELD!!!!
Veel plezier Brammess!quote:Op zondag 3 maart 2019 23:58 schreef Brammess het volgende:
Morgen naar Düsseldorf om dinsdagochtend naar Madrid te vliegen
Kans om een wedstrijd live mee te maken waar we over 20 jaar nog over praten.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:58 schreef Brammess het volgende:
Dit.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat trekt het lichaam van welke topsporter dan ook niet. Dat salaris argument is ook zo slap als de tyfus :’)
Zelden zoiets debiels gelezenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ongeveer een schatting
Competitie: 40
Europees: 15 (ervan uitgaand dat de finale wordt gehaald)
Nationale beker 1: 15 (ervan uitgaand dat de nationale beker een heen/terug concept kent en dat de finale wordt gehaald)
Nationale beker 2: 15 (ervan uitgaand dat de nationale beker een heen/terug concept kent en dat de finale wordt gehaald)
Interlands: 10
Landentoernooi: 7 (ervan uitgaand dat de finale wordt gehaald)
WK voor clubteams: 3 (ervan uitgaand dat de finale wordt gehaald)
Vriendschappelijke toernooien: 5
Zit je al op meer dan 100
Dat zijn ongeveer 3 wedstrijden per week
90 minuten lang op meestal het hoogste niveau
En dan wilt La Liga ook nog wedstrijden gaan afwerken in Amerika met vliegreizen van 15+ uur en dikke jetlags
Dan hebben we waarschijnlijk dezelfde vluchtquote:Op zondag 3 maart 2019 23:58 schreef Brammess het volgende:
Nouri had al wel een voorgeschiedenis.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:55 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dit.
Nouri was geen incident. Elk jaar vallen er wel een paar profvoetballers om in het profvoetbal.
Normaal spelen ze 1 wedstrijd in de week en als ze dan doordeweeks moeten spelen ze opeens allemaal 3x in de week. Heel apart.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:41 schreef Cavalier het volgende:
3 wedstrijden per week is ook onzin. Het kan een keer voorkomen: zondag, woensdag, zaterdag maar dan is er de week daarna maar 1 wedstrijd of maximaal 2. Als je een paar weken achter elkaar doordeweeks wedstrijden speelt, dan is het gewoon 2 per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |