DMquote:Op zondag 24 februari 2019 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans ik heb je hulp nodig heb een persoonlijk probleem
Beetje vaseline er op smeren.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans ik heb je hulp nodig heb een persoonlijk probleem
geantwoord.quote:
NP.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt neef wist dat ik op je kon rekenen.
Lekker hoor.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef JanPawelII het volgende:
Denk dat ik binnenkort weer met sabbatical ga
Eerst over anderhalf week naar Ruslandquote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Eindelijk Japan?
Geen zin in?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Eerst over anderhalf week naar Rusland
im a carefree kind of guyquote:Op zondag 24 februari 2019 22:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op Canvas nu docu over die bomaanslag bij de marathon in Boston.
Net begonnen.
Weet nietquote:Op zondag 24 februari 2019 22:01 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
im a carefree kind of guy
echte kenners weten deze
Intrigerendtwitter:J_tsar twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 02:04:50Ain't no love in the heart of the city, stay safe people reageer retweet
Was echt genot dat ze die ene nog niet hadden maar al wel wisten dat ie zn broer had overredenquote:
Zal de kans toenemen nu het kalifaat bijna weg is?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen met Parijs was die zoektocht ook wel genot.
Wordt tijd voor weer eens een aanslag en dan livetoppa op reddit F5-en
Toen Anzhi nog topspelers hadquote:
7/4quote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je geld wedden op no-deal brexit en zo ja hoe staan die odds eigenlijk?
Daar heb ik ook over nagedacht en geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal de kans toenemen nu het kalifaat bijna weg is?
2.75quote:Op zondag 24 februari 2019 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze odds snap ik nooit.
Wat denk jij?
waarom is er geen auto update op redditquote:Op zondag 24 februari 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen met Parijs was die zoektocht ook wel genot.
Wordt tijd voor weer eens een aanslag en dan livetoppa op reddit F5-en
Waarom niet op fokquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom is er geen auto update op reddit
hoogquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm
Niet heel interessant voor mij dan.
Volgens mensen die er verstand van zeggen te hebben zijn thuiskomers gedesillusioneerd en zal de kans weer toenemen. Ik heb er geen verstand van maar denk ook wel dat het meevalt. Die kinderen worden wel draken.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht en geen idee eigenlijk.
Heb ook wel t gevoel dat we hoogtepunt wel gehad hebben.
@Dannyquote:
Uitstel > No-Deal > May-Dealquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
May-Deal, uitstel of No-Deal.
Zeg het maar inso.
@Danny zit liever op de bank Netflix te kijkenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef JanCees het volgende:
Misschien kan Danny fok herschrijven in nodejs
Mijn oude amateurclub dit jaarquote:Op zondag 24 februari 2019 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
Over 3 jaar bestaat de amateurvoetbalclub waar ik heb gespeeld 100 jaar. Tering.
Ik vind het echt heel vervelend dat we blijkbaar geen keuze hebben en nu als volgende probleem moeten dealen met terugkerende IS-ers.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens mensen die er verstand van zeggen te hebben zijn thuiskomers gedesillusioneerd en zal de kans weer toenemen. Ik heb er geen verstand van maar denk ook wel dat het meevalt. Die kinderen worden wel draken.
Over 100 jaar zal er weinig veranderd zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
Over 3 jaar bestaat de amateurvoetbalclub waar ik heb gespeeld 100 jaar. Tering.
Denk niet dat ze langer dan 100 jaar gaan volmaken. Velden zijn van de kerk en de gemeente wil het kopen want dan kunnen ze weer 15 woningen van een miljoen bouwen.quote:
Ik heb nog bij 1 van de oudste verenigingen van Nederland gevoetbald. 1870 ofzo opgericht.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
Gewoon naar Bangladesh sturen maatquote:Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel vervelend dat we blijkbaar geen keuze hebben en nu als volgende probleem moeten dealen met terugkerende IS-ers.
Waarom niet gewoon paspoorten door de shredder en mensen lekker laten uitzoeken in Zandistan
Alles naar Flevoland. Hek er om heen en Europees Kalifaat voor maken.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel vervelend dat we blijkbaar geen keuze hebben en nu als volgende probleem moeten dealen met terugkerende IS-ers.
Waarom niet gewoon paspoorten door de shredder en mensen lekker laten uitzoeken in Zandistan
Ze zoeken het maar uit maar gewoon niet EU in laten.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:18 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Gewoon naar Bangladesh sturen maat
Corbyn vindt dat je ze moet terugnemenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit maar gewoon niet EU in laten.
Volgens mij denkt van links tot rechts echt iedereen zo maar het systeem is groter dan de mens, blijkbaar. Zeer vermoeiend.
Had ik maar mn eigen land.
Corbyn is echt hetzelfde als de yesser he? Beide mannen hebben echt een enorme haat jegens joden.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Corbyn vindt dat je ze moet terugnemen
lolcorbyn
Polen ookquote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Japan zegt gewoon eerlijk we willen paar normale zandnegers om shoarma te bakken en de rest blijft lekker weg. Hoor je niemand over.
Japangod
Japan is ook een land waar je moet WERKEN voor je geldquote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Japan zegt gewoon eerlijk we willen paar normale zandnegers om shoarma te bakken en de rest blijft lekker weg. Hoor je niemand over.
Japangod
Jesse werd behoorlijk afgebrand op die schoolmusical gisteren. Dat was wel leuk.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Corbyn is echt hetzelfde als de yesser he? Beide mannen hebben echt een enorme haat jegens joden.
Sorry maat maar verder vind ik Japan in zo ongeveer alles beter dan Polen.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Polen ook
Hoef je niet voor naar Japan
Ik zag dat er steeds meer Chinezen zijn die het christendom aanhangen? Apart.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:24 schreef JanPawelII het volgende:
Gewoon paar Bangladeshi importeren voor de lage arbeid en na jaar of 2 weer terugsturen
Poolgod
Vrouwen sowieso nietquote:Op zondag 24 februari 2019 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry maat maar verder vind ik Japan in zo ongeveer alles beter dan Polen.
Nu ik erover nadenk niet zo ongeveer alles maar gewoon alles.
En dan ook je best doen op je werk he. Dat is ook belangrijk verschil.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Japan is ook een land waar je moet WERKEN voor je geld
Vaak eenzaam, 24/7 werken bijnaquote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef JanPawelII het volgende:
zag toevallig laatst japanse film
Echt triest leven veel mensen daar
skere huizen ook daar manquote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vaak eenzaam, 24/7 werken bijna
125 miljoen. Maar al 35 miljoen in Tokyo en nog eens 15 rond Osaka.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef JanPawelII het volgende:
zag toevallig laatst japanse film
Echt triest leven veel mensen daar
Goed tochquote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zag dat er steeds meer Chinezen zijn die het christendom aanhangen? Apart.
Ik zag laatst Tokyo op maps, tering jantje wat is dat groot zegquote:Op zondag 24 februari 2019 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
125 miljoen. Maar al 35 miljoen in Tokyo en nog eens 15 rond Osaka.
Er is nog genoeg ruimte.
Als je land op Narita ga je in intercity naar centrum, dat ding rijdt echt door maar duurt nog steeds minstens uur en kwartier. Andere kant van centrum al snel meer dan 1.5 uur.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag laatst Tokyo op maps, tering jantje wat is dat groot zeg
Extreem veel miljoenenpanden ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:27 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Extreem veel armoede huisjes daar in Tokyo
Een slechte wijk in Berlijn is nog beter dan Rotterdam.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Extreem veel miljoenenpanden ook.
Slechte wijken in Tokyo zijn nog altijd zo'n 40-45 keer beter dan Rotterdam
Miljoenenpandenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Extreem veel miljoenenpanden ook.
Jawel.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je niet meer naar Thailand verhuizen?
Ik had keer rondwandeling gedaan in zo'n luxe wijk dat was niet normaal manquote:
Niet veelquote:Op zondag 24 februari 2019 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen voor je erin kan?
Lekker hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 22:34 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Niet veel
Nieuwe vloer erin
Verven
Kleine dingen afwerken/veranderen
Woon je nog thuis?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Dit jaar wil ik ook appartementje nemen, lekker man
Wij hebben paar dingetjes vervangen en ook wat spullen gaan weg. Moest naar de stort. Gewoon 60 euro hequote:Op zondag 24 februari 2019 22:36 schreef JanPawelII het volgende:
Wel duur, huis.
Elke dag wel ziekgemaakt met nieuwe rekening
Tering. Tilburg is wel goedkoop daarin. Je mag x m3 per kwartaal inleveren.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben paar dingetjes vervangen en ook wat spullen gaan weg. Moest naar de stort. Gewoon 60 euro he![]()
Volgende keer tyf ik het in de bosjes
Rotterdam was helemaal goedkoop en volgens mn oom, die werkt bij de gemeente, was dat omdat het anders gewoon op straat werd geflikkerd.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tering. Tilburg is wel goedkoop daarin.
Prima wijk voor krakenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:40 schreef JanPawelII het volgende:
Nieuwe wijk bijna alleen blanken.
Lekker man
De TV staat zaterdagmiddag aan. Qua voetbal wordt pas in de avond gepiekt terwijl ik darts op de stream moet volgen.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:El-Stinho
Ben je klaar voor de omloop zeer goede vriend?
Ja hier ook hoor, anders pleuren ze al het (drugs)afval de bossen in. Afvalheffing valt ook gewoon prima mee in vergelijking met. andere steden.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rotterdam was helemaal goedkoop en volgens mn oom, die werkt bij de gemeente, was dat omdat het anders gewoon op straat werd geflikkerd.
Zo zie je meer dat brutalen en asocialen echt de wereld hebben.
Ik was gisteren naar een middelbare school musical en er speelde werkelijk geen 1 niet-nederlands kind mee.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:40 schreef JanPawelII het volgende:
Nieuwe wijk bijna alleen blanken.
Lekker man
Maar wel kijken dus? Heb je al favorieten? Wel jammer dat het geen Vlaams weer isquote:Op zondag 24 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De TV staat zaterdagmiddag aan. Qua voetbal wordt pas in de avond gepiekt terwijl ik darts op de stream moet volgen.
Drukke tijden weer.
Welke wijk?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:42 schreef JanPawelII het volgende:
En m'n autoverzekering met bijna 1000 omlaag per jaar door nieuwe wijk
kans is aanwezig dat het gaat regenen toch?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar wel kijken dus? Heb je al favorieten? Wel jammer dat het geen Vlaams weer is![]()
Was gisteren nog op de eijserbosweg
Van Avermaet lijkt me.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar wel kijken dus? Heb je al favorieten? Wel jammer dat het geen Vlaams weer is![]()
Was gisteren nog op de eijserbosweg
Ik kom daar nooit.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke wijk?
Binnenkort weer zeer goed feestje fabric
Das de hobby naast het werk idd. Maar nodejs is niet mijn ding.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Danny zit liever op de bank Netflix te kijken
Dat heb ik nog niet gelezenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kans is aanwezig dat het gaat regenen toch?
@JanCees wil dat wel voor je doenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Das de hobby naast het werk idd. Maar nodejs is niet mijn ding.
Ik moet me nog beetje inlezen.quote:
Ik merk dat ik teveel moeite heb om alles te kunnen volgenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet me nog beetje inlezen.
Heb er wel zin in hoor. Laatste jaren kijk ik vrijwel geen sport meer maar voorjaarsklassiekers ben ik juist steeds meer van gaan genieten. Wielrennen
Was leukquote:Op zondag 24 februari 2019 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes hoe is het in Zweden
Ik kwam vroeger nog wel eens in Boujis.quote:
Ik kijk bijna alleen nog maar het voorjaarquote:Op zondag 24 februari 2019 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet me nog beetje inlezen.
Heb er wel zin in hoor. Laatste jaren kijk ik vrijwel geen sport meer maar voorjaarsklassiekers ben ik juist steeds meer van gaan genieten. Wielrennen
Al die dingen voor de voorjaarsklassiekers volg ik ook nauwelijks. Of bedoel je wat andersquote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat ik teveel moeite heb om alles te kunnen volgen
Kan ik me voorstellen ja. Zeker omdat je natuurlijk echt niets kan missen voor je Twitter-carrière.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat ik teveel moeite heb om alles te kunnen volgen
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:JanCees wil dat wel voor je doen
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Zeker omdat je natuurlijk echt niets kan missen voor je Twitter-carrière.
Je moet echt gaan zorgen dat je betaalt wordt voor sport kijken.
Vakantie? Waar ben je ongeveer?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was leuk
Nu is de Flixbus chauffeur aan het verdwalen, ook leuk
EEN EU, EEN NATIEquote:Op zondag 24 februari 2019 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je verwacht toch dat zo'n chauffeur zo'n route weet. Het is een Fransman in Duitsland, misschien gaat het daar mis.
Ja vriend opgezocht die daar zit. M'n vriendin ook meegenomen.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vakantie? Waar ben je ongeveer?
Ik ook. Tot en met Giro vind ik het leuk. Daarna steeds minder. Opleving bij WK en Lombardije.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alleen nog maar het voorjaar.
die van mij ook nietquote:Op zondag 24 februari 2019 22:51 schreef JanPawelII het volgende:
Mijn twitter carriere raakt nog niet echt van de grond.
Morgen geloof ik die docu over die scooterdebielen in Nijmegen?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:52 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet meer wie de tip gaf voor die docu op canvas
Maar wat een kutdocu zeg
Goed gebierd wel. Kudoquote:Op zondag 24 februari 2019 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja vriend opgezocht die daar zit. M'n vriendin ook meegenomen.
Nu bij Bremen op de terugweg.
Kan me herinneren dat je paar jaar terug 1/2K volgers had tochquote:Op zondag 24 februari 2019 22:51 schreef JanPawelII het volgende:
Dat was ik.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:52 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet meer wie de tip gaf voor die docu op canvas
Maar wat een kutdocu zeg
Allemaal dankzij Europagodquote:
ik registreerquote:Op zondag 24 februari 2019 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh daarom verdween je account zo snel
Ik ookquote:Op zondag 24 februari 2019 22:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Altijd als ik docu kijk over Amerikanen in hun echte leven dan prijs ik me gelukkig dat ik niet daar geboren ben.
Zou nog liever in Afghanistan leven
Ja kon je niet eens terugvolgenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik registreer
Ik volg een aantal fokvrienden
Direct ban
Waar?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Morgen geloof ik die docu over die scooterdebielen in Nijmegen?
Er zijn toch allerlei succesvolle VBL zoekacties geweestquote:Op zondag 24 februari 2019 22:51 schreef JanPawelII het volgende:
Denemarken zijn ze niet zo positief over onze knoflookvrienden.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Europagod
Op de heenweg was er wel grenscontrole bij Denemarken (na de boot). Aan de enige Arabisch uitziende man vroegen ze waar hij heen ging en wat zn plannen waren.
die reacties onder trumps tweet over 5gquote:Op zondag 24 februari 2019 22:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Altijd als ik docu kijk over Amerikanen in hun echte leven dan prijs ik me gelukkig dat ik niet daar geboren ben.
Zou nog liever in Afghanistan leven
Zalm krijgt een functie bij de Danske Bankquote:Op zondag 24 februari 2019 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denemarken zijn ze niet zo positief over onze knoflookvrienden.
Lol ik had er 90quote:Op zondag 24 februari 2019 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik had laatst 25 likes op twitter
Ik beschouw mezelf nu als een influencer
RTL, dus denk meer reclame dan informatiequote:
Ja en dan het letse onderdeel toch? Lol.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:56 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Zalm krijgt een functie bij de Danske Bank
commisarisquote:Op zondag 24 februari 2019 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en dan het letse onderdeel toch? Lol.
Er is echt alleen maar schijt op tv hequote:Op zondag 24 februari 2019 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
RTL, dus denk meer reclame dan informatie
Wat een baas is het tochquote:Op zondag 24 februari 2019 22:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn heeft dat toch maar mooi gedaan he influencer worden op zijn leeftijd.
Dit is niet bijster veel.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik had laatst 25 likes op twitter
Ik beschouw mezelf nu als een influencer
Raar hoe dat werkt.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en dan het letse onderdeel toch? Lol.
Ik heb veel positiefs gehoord over brouw TVquote:Op zondag 24 februari 2019 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is echt alleen maar schijt op tv he
Behalve wielrennen
Wie spreekt nou af in de Nederlandse pubquote:Op zondag 24 februari 2019 22:58 schreef JanPawelII het volgende:
Een leuke anekdote.
Ik was laatst in de Nederlandse pub hier in London om iemand te spreken.
Zitten daar paar rakkers van JOVD.
Wat een trieste bedoening
En de Grand Nationalquote:Op zondag 24 februari 2019 22:59 schreef JanPawelII het volgende:
De laatste keer dat er iets goeds op tv was was het WK vissen op VisTV
Ik vaak genoeg door de uitstekende locatiequote:Op zondag 24 februari 2019 22:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie spreekt nou af in de Nederlandse pub
van die stinkende studenten met stropdassenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:58 schreef JanPawelII het volgende:
Een leuke anekdote.
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
van die stinkende studenten met stropdassen
Van mijn part zet je die zo tegen de muur
Zou voor mij reden zijn ander werk te zoeken.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:59 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg door de uitstekende locatie
Heeft niets met werk te makenquote:Op zondag 24 februari 2019 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou voor mij reden zijn ander werk te zoeken.
nee dank jequote:Op zondag 24 februari 2019 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:JanCees wil dat wel voor je doen
Nu ik hier woon heb ik plan om een mijn te heropenen en daar tuig aan het werk te zetten als ze zicht misdragen.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
van die stinkende studenten met stropdassen
Van mijn part zet je die zo tegen de muur
Ja lekker hoor, regel ik een beun baantje voor je doe je ditquote:Op zondag 24 februari 2019 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan geen nodejs
DP lult zoals gewoonlijk weer uit z'n nek
Ik ben 1 keer naar Nederlandse pub gegaan met Tarado in Bangkok om Aja-Fey te kijken. Was leuke avond maar zo'n cafe is echt horror.quote:
wel livestreamen danquote:Op zondag 24 februari 2019 23:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu ik hier woon heb ik plan om een mijn te heropenen en daar tuig aan het werk te zetten als ze zicht misdragen.
Die studenten wil ik ook wel
Die is dicht.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar Nederlandse pub gegaan met Tarado in Bangkok om Aja-Fey te kijken. Was leuke avond maar zo'n cafe is echt horror.
quote:Op zondag 24 februari 2019 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, regel ik een beun baantje voor je doe je dit
Beetje ronselen bij een AZCquote:Op zondag 24 februari 2019 23:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu ik hier woon heb ik plan om een mijn te heropenen en daar tuig aan het werk te zetten als ze zicht misdragen.
Die studenten wil ik ook wel
JC kan wel live devven, misschien een goede toevoeging?quote:
Ik besefte me pas toen ik laatst in London was dat het echt 1 van beste steden is voor goed eten. Beter dan Parijs imoquote:Op zondag 24 februari 2019 23:02 schreef JanPawelII het volgende:
Er zit ook een uitstekende Indonesisch restaurant in de buurt knut
Ken geen JOVD, ken een paar SP-ers en die zijn wel redelijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:58 schreef JanPawelII het volgende:
Een leuke anekdote.
dichtbij de harry potter musical?quote:Op zondag 24 februari 2019 23:02 schreef JanPawelII het volgende:
Er zit ook een uitstekende Indonesisch restaurant in de buurt knut
Ja en ook schoolreisjes om te laten zien wat er van je komt als je leeft als een tokkie of vrije school kuthippiequote:
Ik denk dat het de enige is.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dichtbij de harry potter musical?
Ook geweest toen ik voor het laatst in London was. Genieten hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 23:05 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik denk dat het de enige is.
Maar ja, in Soho
Heeft ie m in elkaar gebeukt?quote:Op zondag 24 februari 2019 23:04 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Mijn broertje is daar ooit opgelicht voor paar 100 pond.
Wel opgelost.
Wel lekker hoor.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ook geweest toen ik voor het laatst in London was. Genieten hoor
Goede eigenaar ook. Al spreekt hij geen Nederlands geloof ik.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:06 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wel lekker hoor.
Was er paar weken terug nog met de kleine erbij
Sowieso veel goede restaurants daar.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goede eigenaar ook. Al spreekt hij geen Nederlands geloof ik.
gingen speciaal daarheen omdat we behoefte hadden aan groenten.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:08 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Sowieso veel goede restaurants daar.
connecties vooral trouwens. In van die kleine dorpjes hoef je echt heel weinig te kunnen als je een beetje een normaal zooitje wethouders hebtquote:Op zondag 24 februari 2019 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raar hoe dat werkt.
Gisteren praten met de burgemeester dat was echt zeer middelmatig persoon ik vraag me af hoe zo iemand burgemeester wordt.
Niet echt interessant, Nigeria situatie is interessanter.quote:
daar nog helemaal niks over gehoordquote:Op zondag 24 februari 2019 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet echt interessant, Nigeria situatie is interessanter.
Ja daarom, rellen en twee presidenten van 70+ jaar. Bourdain heeft nog een leuke aflevering daar gemaakt.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
daar nog helemaal niks over gehoord
Voor het slapen altijd dit doen Knutquote:Op zondag 24 februari 2019 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ook eens naar kijken dan![]()
ik ga naar bed . Doei
https://en.m.wikipedia.or(...)_in_Athletics_–;_Women%27s_long_jumpquote:Op zondag 24 februari 2019 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het slapen altijd dit doen Knut
https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
https://en.m.wikipedia.or(...)ugh_Council_electionquote:Op zondag 24 februari 2019 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het slapen altijd dit doen Knut
https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
Fijn dat ze nu ook rekening houden met mensen die kleurenblind zijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 07:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
er staat moderator boven je naam
En ook boven die van mij.quote:Op maandag 25 februari 2019 07:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
er staat moderator boven je naam
Ook leuk om jou te zien maatquote:
Tering modsquote:Op maandag 25 februari 2019 07:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook leuk om jou te zien maat
Ik vind jou ook liefquote:
gezellig toch, die zitten weer vol zelfvertrouwen sinds gisterenquote:Op maandag 25 februari 2019 08:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet de hele dag met een stel Rotterdamse natnekken werken
Weet niet of ze iets met voetbal hebben maar ga er niet zelf over beginnenquote:Op maandag 25 februari 2019 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
gezellig toch, die zitten weer vol zelfvertrouwen sinds gisteren
Verstandig.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet niet of ze iets met voetbal hebben maar ga er niet zelf over beginnen
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:02 schreef napoleonfour het volgende:
Anders krijg je van die schijtlollige 40-45 grapjes.
69 gram kipfilet en 14,5 gram pindakaas.quote:
2 kiwi's (zonder schil uiteraard) en een banaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
69 gram kipfilet en 14,5 gram pindakaas.
Mad.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:23 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen vrienden!
Behalve @:scrummie2.0
Wie eet er nou kiwi met schil, dan ben je echt een enorme debiel.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 kiwi's (zonder schil uiteraard) en een banaan.
Mad.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie eet er nou kiwi met schil, dan ben je echt een enorme debiel.
Waarom staat er moderator bij je naam? Denkt banny dat we kunnen lezen maar kleuren niet begrijpen of wat?quote:
Na de carnavalquote:Op maandag 25 februari 2019 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al een beslissing genomen over de aanschaf van Dark Souls?
Vergeet niet dat er ook users als @Scrummie2.0 zijn he?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom staat er moderator bij je naam? Denkt banny dat we kunnen lezen maar kleuren niet begrijpen of wat?
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook users als @:scrummie2.0 zijn he?
Die feliciteerde me gisteren dat ik moderator was geworden.
Nou, zeg dat welquote:Op maandag 25 februari 2019 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie eet er nou kiwi met schil, dan ben je echt een enorme debiel.
Er zijn natuurlijk ook nog mensen die in OUD posten jaquote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan niet wachten op livetoppa van je reisquote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog 6 dagen.spannend wel een beetje.
Bij deze dan een handige tip!quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja leuk.
Behulpzaam moet je zijn als officiële gastheer René.
leuke stad, ga je met een groep?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog 6 dagen.spannend wel een beetje.
Ik zag het ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Tjacka het volgende:
Wel tr gemacht vanwege bans bespreken.
Met mijn bradda. Rest van de groep vond het te duur. Zijn genoeg andere Ajacieden.quote:
Hoe ga je naar iemands profielquote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij deze dan een handige tip!
Als je naar iemands profiel gaat en je ziet een streep door zijn of haar naam staan dan weet je dat deze users geband is.
https://forum.fok.nl/user/profile/quote:Op maandag 25 februari 2019 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe ga je naar iemands profiel
Zit mobiel
zekerquote:Op maandag 25 februari 2019 10:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met mijn bradda. Rest van de groep vond het te duur. Zijn genoeg andere Ajacieden.
Huh?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij wel je moeder, een gangbang als cadeautje gegeven.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb gister helemaal niemand gefeliciteerd.
Ik maakte een grapje.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb gister helemaal niemand gefeliciteerd.
Geen ban maar niet gepost wel knap van mquote:Op maandag 25 februari 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/profile/
En dan achter deze link de naam van een user zetten.
Oh je zit mobielquote:Op maandag 25 februari 2019 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen ban maar niet gepost wel knap van m
Of dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |