Terwijl jij je spiertjes aan het spannen was lag ik te neuken.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Terwijl jullie in bed lagen was ik aan het sporten. Denk daar maar eens even over na.
Johannes hoe is het in Zwedenquote:Op zondag 24 februari 2019 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zit wel diep, vrienden durven elkaar de waarheid te zeggen. Als jouw tweets weer op het niveau zijn wat we van je gewend zijn zal ik ze zeker liken.
En ja
Was lekker he?quote:Op zondag 24 februari 2019 10:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Terwijl jij je spiertjes aan het spannen was lag ik te neuken.
Wie is de FvD stemmer?quote:Op zondag 24 februari 2019 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
FVD én PVV allebei 18 zetels 2e partij vh land.
Mensen zijn woedend.
heb je weer een vriendquote:Op zondag 24 februari 2019 10:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Terwijl jij je spiertjes aan het spannen was lag ik te neuken.
en dat voor een cadeaukaart, genotquote:In Amstelveen liep het volkomen uit de hand. Woedende klanten scholden het personeel uit en sommige medewerkers werden in hun gezicht gespuugd. De filiaaleigenaar kon ternauwernood een vechtpartij voorkomen, maar besloot toen wel de zaak te sluiten door de luiken te laten zakken. Ook dat ging niet zonder slag of stoot. Klanten probeerden dat te voorkomen, waarop de winkeleigenaar de politie belde.
https://www.google.nl/amp(...)computerstoring.html
dat zijn onze medelandersquote:Op zondag 24 februari 2019 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dat voor een cadeaukaart, genot
Klopt, die begint om 12.15 in het Forepark.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:
volgens twitter schijnt er een topper te zijn vandaag
oogaids ontbijt tvquote:Op zondag 24 februari 2019 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, die begint om 12.15 in het Forepark.
na leafs canadians was vannacht al.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:
volgens twitter schijnt er een topper te zijn vandaag
CasRC heeft gister gewonnen van Den Bosch in Den Bosch, dat gebeurt echt eens in de 5 jaar ofzoquote:Op zondag 24 februari 2019 11:38 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik lag je zusje te pompen.
Groetjes,
R. Kelly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |