Er zijn natuurlijk ook nog mensen die in OUD posten jaquote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook users als @:scrummie2.0 zijn he?
Die feliciteerde me gisteren dat ik moderator was geworden.
Kan niet wachten op livetoppa van je reisquote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog 6 dagen.spannend wel een beetje.
Bij deze dan een handige tip!quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja leuk.
Behulpzaam moet je zijn als officiële gastheer René.
leuke stad, ga je met een groep?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog 6 dagen.spannend wel een beetje.
Ik zag het ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Tjacka het volgende:
Wel tr gemacht vanwege bans bespreken.
Met mijn bradda. Rest van de groep vond het te duur. Zijn genoeg andere Ajacieden.quote:
Hoe ga je naar iemands profielquote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij deze dan een handige tip!
Als je naar iemands profiel gaat en je ziet een streep door zijn of haar naam staan dan weet je dat deze users geband is.
https://forum.fok.nl/user/profile/quote:Op maandag 25 februari 2019 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe ga je naar iemands profiel
Zit mobiel
zekerquote:Op maandag 25 februari 2019 10:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met mijn bradda. Rest van de groep vond het te duur. Zijn genoeg andere Ajacieden.
Huh?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook users als @:scrummie2.0 zijn he?
Die feliciteerde me gisteren dat ik moderator was geworden.
Wij wel je moeder, een gangbang als cadeautje gegeven.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb gister helemaal niemand gefeliciteerd.
Ik maakte een grapje.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb gister helemaal niemand gefeliciteerd.
Geen ban maar niet gepost wel knap van mquote:Op maandag 25 februari 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/profile/
En dan achter deze link de naam van een user zetten.
Oh je zit mobielquote:Op maandag 25 februari 2019 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen ban maar niet gepost wel knap van m
Of dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |