gezellig toch, die zitten weer vol zelfvertrouwen sinds gisterenquote:Op maandag 25 februari 2019 08:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet de hele dag met een stel Rotterdamse natnekken werken
Weet niet of ze iets met voetbal hebben maar ga er niet zelf over beginnenquote:Op maandag 25 februari 2019 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
gezellig toch, die zitten weer vol zelfvertrouwen sinds gisteren
Verstandig.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet niet of ze iets met voetbal hebben maar ga er niet zelf over beginnen
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:02 schreef napoleonfour het volgende:
Anders krijg je van die schijtlollige 40-45 grapjes.
69 gram kipfilet en 14,5 gram pindakaas.quote:
2 kiwi's (zonder schil uiteraard) en een banaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
69 gram kipfilet en 14,5 gram pindakaas.
Mad.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:23 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen vrienden!
Behalve @:scrummie2.0
Wie eet er nou kiwi met schil, dan ben je echt een enorme debiel.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 kiwi's (zonder schil uiteraard) en een banaan.
Mad.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie eet er nou kiwi met schil, dan ben je echt een enorme debiel.
Heb je al een beslissing genomen over de aanschaf van Dark Souls?quote:
Waarom staat er moderator bij je naam? Denkt banny dat we kunnen lezen maar kleuren niet begrijpen of wat?quote:
Na de carnavalquote:Op maandag 25 februari 2019 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al een beslissing genomen over de aanschaf van Dark Souls?
Vergeet niet dat er ook users als @Scrummie2.0 zijn he?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom staat er moderator bij je naam? Denkt banny dat we kunnen lezen maar kleuren niet begrijpen of wat?
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook users als @:scrummie2.0 zijn he?
Die feliciteerde me gisteren dat ik moderator was geworden.
Nou, zeg dat welquote:Op maandag 25 februari 2019 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie eet er nou kiwi met schil, dan ben je echt een enorme debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |