Ken geen JOVD, ken een paar SP-ers en die zijn wel redelijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:58 schreef JanPawelII het volgende:
Een leuke anekdote.
Ik was laatst in de Nederlandse pub hier in London om iemand te spreken.
Zitten daar paar rakkers van JOVD.
Wat een trieste bedoening
dichtbij de harry potter musical?quote:Op zondag 24 februari 2019 23:02 schreef JanPawelII het volgende:
Er zit ook een uitstekende Indonesisch restaurant in de buurt knut
Ja en ook schoolreisjes om te laten zien wat er van je komt als je leeft als een tokkie of vrije school kuthippiequote:
Ik denk dat het de enige is.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dichtbij de harry potter musical?
Ook geweest toen ik voor het laatst in London was. Genieten hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 23:05 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik denk dat het de enige is.
Maar ja, in Soho
Heeft ie m in elkaar gebeukt?quote:Op zondag 24 februari 2019 23:04 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Mijn broertje is daar ooit opgelicht voor paar 100 pond.
Wel opgelost.
Wel lekker hoor.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ook geweest toen ik voor het laatst in London was. Genieten hoor
Goede eigenaar ook. Al spreekt hij geen Nederlands geloof ik.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:06 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wel lekker hoor.
Was er paar weken terug nog met de kleine erbij
Sowieso veel goede restaurants daar.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goede eigenaar ook. Al spreekt hij geen Nederlands geloof ik.
gingen speciaal daarheen omdat we behoefte hadden aan groenten.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:08 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Sowieso veel goede restaurants daar.
connecties vooral trouwens. In van die kleine dorpjes hoef je echt heel weinig te kunnen als je een beetje een normaal zooitje wethouders hebtquote:Op zondag 24 februari 2019 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raar hoe dat werkt.
Gisteren praten met de burgemeester dat was echt zeer middelmatig persoon ik vraag me af hoe zo iemand burgemeester wordt.
Niet echt interessant, Nigeria situatie is interessanter.quote:
daar nog helemaal niks over gehoordquote:Op zondag 24 februari 2019 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet echt interessant, Nigeria situatie is interessanter.
Ja daarom, rellen en twee presidenten van 70+ jaar. Bourdain heeft nog een leuke aflevering daar gemaakt.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
daar nog helemaal niks over gehoord
Voor het slapen altijd dit doen Knutquote:Op zondag 24 februari 2019 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ook eens naar kijken dan![]()
ik ga naar bed . Doei
https://en.m.wikipedia.or(...)_in_Athletics_–;_Women%27s_long_jumpquote:Op zondag 24 februari 2019 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het slapen altijd dit doen Knut
https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
https://en.m.wikipedia.or(...)ugh_Council_electionquote:Op zondag 24 februari 2019 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het slapen altijd dit doen Knut
https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
Fijn dat ze nu ook rekening houden met mensen die kleurenblind zijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 07:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
er staat moderator boven je naam
En ook boven die van mij.quote:Op maandag 25 februari 2019 07:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
er staat moderator boven je naam
Ook leuk om jou te zien maatquote:
Tering modsquote:Op maandag 25 februari 2019 07:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook leuk om jou te zien maat
Ik vind jou ook liefquote:
gezellig toch, die zitten weer vol zelfvertrouwen sinds gisterenquote:Op maandag 25 februari 2019 08:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet de hele dag met een stel Rotterdamse natnekken werken
Weet niet of ze iets met voetbal hebben maar ga er niet zelf over beginnenquote:Op maandag 25 februari 2019 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
gezellig toch, die zitten weer vol zelfvertrouwen sinds gisteren
Verstandig.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet niet of ze iets met voetbal hebben maar ga er niet zelf over beginnen
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:02 schreef napoleonfour het volgende:
Anders krijg je van die schijtlollige 40-45 grapjes.
69 gram kipfilet en 14,5 gram pindakaas.quote:
2 kiwi's (zonder schil uiteraard) en een banaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
69 gram kipfilet en 14,5 gram pindakaas.
Mad.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:23 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen vrienden!
Behalve @:scrummie2.0
Wie eet er nou kiwi met schil, dan ben je echt een enorme debiel.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 kiwi's (zonder schil uiteraard) en een banaan.
Mad.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie eet er nou kiwi met schil, dan ben je echt een enorme debiel.
Waarom staat er moderator bij je naam? Denkt banny dat we kunnen lezen maar kleuren niet begrijpen of wat?quote:
Na de carnavalquote:Op maandag 25 februari 2019 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al een beslissing genomen over de aanschaf van Dark Souls?
Vergeet niet dat er ook users als @Scrummie2.0 zijn he?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom staat er moderator bij je naam? Denkt banny dat we kunnen lezen maar kleuren niet begrijpen of wat?
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook users als @:scrummie2.0 zijn he?
Die feliciteerde me gisteren dat ik moderator was geworden.
Nou, zeg dat welquote:Op maandag 25 februari 2019 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie eet er nou kiwi met schil, dan ben je echt een enorme debiel.
Er zijn natuurlijk ook nog mensen die in OUD posten jaquote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan niet wachten op livetoppa van je reisquote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog 6 dagen.spannend wel een beetje.
Bij deze dan een handige tip!quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja leuk.
Behulpzaam moet je zijn als officiële gastheer René.
leuke stad, ga je met een groep?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog 6 dagen.spannend wel een beetje.
Ik zag het ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Tjacka het volgende:
Wel tr gemacht vanwege bans bespreken.
Met mijn bradda. Rest van de groep vond het te duur. Zijn genoeg andere Ajacieden.quote:
Hoe ga je naar iemands profielquote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij deze dan een handige tip!
Als je naar iemands profiel gaat en je ziet een streep door zijn of haar naam staan dan weet je dat deze users geband is.
https://forum.fok.nl/user/profile/quote:Op maandag 25 februari 2019 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe ga je naar iemands profiel
Zit mobiel
zekerquote:Op maandag 25 februari 2019 10:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met mijn bradda. Rest van de groep vond het te duur. Zijn genoeg andere Ajacieden.
Huh?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij wel je moeder, een gangbang als cadeautje gegeven.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb gister helemaal niemand gefeliciteerd.
Ik maakte een grapje.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb gister helemaal niemand gefeliciteerd.
Geen ban maar niet gepost wel knap van mquote:Op maandag 25 februari 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/profile/
En dan achter deze link de naam van een user zetten.
Oh je zit mobielquote:Op maandag 25 februari 2019 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen ban maar niet gepost wel knap van m
Of dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |