Dat heb ik nog niet gelezenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kans is aanwezig dat het gaat regenen toch?
@JanCees wil dat wel voor je doenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Das de hobby naast het werk idd. Maar nodejs is niet mijn ding.
Ik moet me nog beetje inlezen.quote:
Ik merk dat ik teveel moeite heb om alles te kunnen volgenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet me nog beetje inlezen.
Heb er wel zin in hoor. Laatste jaren kijk ik vrijwel geen sport meer maar voorjaarsklassiekers ben ik juist steeds meer van gaan genieten. Wielrennen
Was leukquote:Op zondag 24 februari 2019 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes hoe is het in Zweden
Ik kwam vroeger nog wel eens in Boujis.quote:
Ik kijk bijna alleen nog maar het voorjaarquote:Op zondag 24 februari 2019 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet me nog beetje inlezen.
Heb er wel zin in hoor. Laatste jaren kijk ik vrijwel geen sport meer maar voorjaarsklassiekers ben ik juist steeds meer van gaan genieten. Wielrennen
Al die dingen voor de voorjaarsklassiekers volg ik ook nauwelijks. Of bedoel je wat andersquote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat ik teveel moeite heb om alles te kunnen volgen
Kan ik me voorstellen ja. Zeker omdat je natuurlijk echt niets kan missen voor je Twitter-carrière.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat ik teveel moeite heb om alles te kunnen volgen
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:JanCees wil dat wel voor je doen
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Zeker omdat je natuurlijk echt niets kan missen voor je Twitter-carrière.
Je moet echt gaan zorgen dat je betaalt wordt voor sport kijken.
Vakantie? Waar ben je ongeveer?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was leuk
Nu is de Flixbus chauffeur aan het verdwalen, ook leuk
EEN EU, EEN NATIEquote:Op zondag 24 februari 2019 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je verwacht toch dat zo'n chauffeur zo'n route weet. Het is een Fransman in Duitsland, misschien gaat het daar mis.
Ja vriend opgezocht die daar zit. M'n vriendin ook meegenomen.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vakantie? Waar ben je ongeveer?
Ik ook. Tot en met Giro vind ik het leuk. Daarna steeds minder. Opleving bij WK en Lombardije.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alleen nog maar het voorjaar.
die van mij ook nietquote:Op zondag 24 februari 2019 22:51 schreef JanPawelII het volgende:
Mijn twitter carriere raakt nog niet echt van de grond.
Morgen geloof ik die docu over die scooterdebielen in Nijmegen?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:52 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet meer wie de tip gaf voor die docu op canvas
Maar wat een kutdocu zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |