125 miljoen. Maar al 35 miljoen in Tokyo en nog eens 15 rond Osaka.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef JanPawelII het volgende:
zag toevallig laatst japanse film
Echt triest leven veel mensen daar
Goed tochquote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zag dat er steeds meer Chinezen zijn die het christendom aanhangen? Apart.
Ik zag laatst Tokyo op maps, tering jantje wat is dat groot zegquote:Op zondag 24 februari 2019 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
125 miljoen. Maar al 35 miljoen in Tokyo en nog eens 15 rond Osaka.
Er is nog genoeg ruimte.
Als je land op Narita ga je in intercity naar centrum, dat ding rijdt echt door maar duurt nog steeds minstens uur en kwartier. Andere kant van centrum al snel meer dan 1.5 uur.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag laatst Tokyo op maps, tering jantje wat is dat groot zeg
Extreem veel miljoenenpanden ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:27 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Extreem veel armoede huisjes daar in Tokyo
Een slechte wijk in Berlijn is nog beter dan Rotterdam.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Extreem veel miljoenenpanden ook.
Slechte wijken in Tokyo zijn nog altijd zo'n 40-45 keer beter dan Rotterdam
Miljoenenpandenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Extreem veel miljoenenpanden ook.
Jawel.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je niet meer naar Thailand verhuizen?
Ik had keer rondwandeling gedaan in zo'n luxe wijk dat was niet normaal manquote:
Niet veelquote:Op zondag 24 februari 2019 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen voor je erin kan?
Lekker hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 22:34 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Niet veel
Nieuwe vloer erin
Verven
Kleine dingen afwerken/veranderen
Woon je nog thuis?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Dit jaar wil ik ook appartementje nemen, lekker man
Wij hebben paar dingetjes vervangen en ook wat spullen gaan weg. Moest naar de stort. Gewoon 60 euro hequote:Op zondag 24 februari 2019 22:36 schreef JanPawelII het volgende:
Wel duur, huis.
Elke dag wel ziekgemaakt met nieuwe rekening
Tering. Tilburg is wel goedkoop daarin. Je mag x m3 per kwartaal inleveren.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben paar dingetjes vervangen en ook wat spullen gaan weg. Moest naar de stort. Gewoon 60 euro he![]()
Volgende keer tyf ik het in de bosjes
Rotterdam was helemaal goedkoop en volgens mn oom, die werkt bij de gemeente, was dat omdat het anders gewoon op straat werd geflikkerd.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tering. Tilburg is wel goedkoop daarin.
Prima wijk voor krakenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:40 schreef JanPawelII het volgende:
Nieuwe wijk bijna alleen blanken.
Lekker man
De TV staat zaterdagmiddag aan. Qua voetbal wordt pas in de avond gepiekt terwijl ik darts op de stream moet volgen.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:El-Stinho
Ben je klaar voor de omloop zeer goede vriend?
Ja hier ook hoor, anders pleuren ze al het (drugs)afval de bossen in. Afvalheffing valt ook gewoon prima mee in vergelijking met. andere steden.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rotterdam was helemaal goedkoop en volgens mn oom, die werkt bij de gemeente, was dat omdat het anders gewoon op straat werd geflikkerd.
Zo zie je meer dat brutalen en asocialen echt de wereld hebben.
Ik was gisteren naar een middelbare school musical en er speelde werkelijk geen 1 niet-nederlands kind mee.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:40 schreef JanPawelII het volgende:
Nieuwe wijk bijna alleen blanken.
Lekker man
Maar wel kijken dus? Heb je al favorieten? Wel jammer dat het geen Vlaams weer isquote:Op zondag 24 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De TV staat zaterdagmiddag aan. Qua voetbal wordt pas in de avond gepiekt terwijl ik darts op de stream moet volgen.
Drukke tijden weer.
Welke wijk?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:42 schreef JanPawelII het volgende:
En m'n autoverzekering met bijna 1000 omlaag per jaar door nieuwe wijk
kans is aanwezig dat het gaat regenen toch?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar wel kijken dus? Heb je al favorieten? Wel jammer dat het geen Vlaams weer is![]()
Was gisteren nog op de eijserbosweg
Van Avermaet lijkt me.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar wel kijken dus? Heb je al favorieten? Wel jammer dat het geen Vlaams weer is![]()
Was gisteren nog op de eijserbosweg
Ik kom daar nooit.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke wijk?
Binnenkort weer zeer goed feestje fabric
Das de hobby naast het werk idd. Maar nodejs is niet mijn ding.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Danny zit liever op de bank Netflix te kijken
Dat heb ik nog niet gelezenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kans is aanwezig dat het gaat regenen toch?
@JanCees wil dat wel voor je doenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Das de hobby naast het werk idd. Maar nodejs is niet mijn ding.
Ik moet me nog beetje inlezen.quote:
Ik merk dat ik teveel moeite heb om alles te kunnen volgenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet me nog beetje inlezen.
Heb er wel zin in hoor. Laatste jaren kijk ik vrijwel geen sport meer maar voorjaarsklassiekers ben ik juist steeds meer van gaan genieten. Wielrennen
Was leukquote:Op zondag 24 februari 2019 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes hoe is het in Zweden
Ik kwam vroeger nog wel eens in Boujis.quote:
Ik kijk bijna alleen nog maar het voorjaarquote:Op zondag 24 februari 2019 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet me nog beetje inlezen.
Heb er wel zin in hoor. Laatste jaren kijk ik vrijwel geen sport meer maar voorjaarsklassiekers ben ik juist steeds meer van gaan genieten. Wielrennen
Al die dingen voor de voorjaarsklassiekers volg ik ook nauwelijks. Of bedoel je wat andersquote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat ik teveel moeite heb om alles te kunnen volgen
Kan ik me voorstellen ja. Zeker omdat je natuurlijk echt niets kan missen voor je Twitter-carrière.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat ik teveel moeite heb om alles te kunnen volgen
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:JanCees wil dat wel voor je doen
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Zeker omdat je natuurlijk echt niets kan missen voor je Twitter-carrière.
Je moet echt gaan zorgen dat je betaalt wordt voor sport kijken.
Vakantie? Waar ben je ongeveer?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was leuk
Nu is de Flixbus chauffeur aan het verdwalen, ook leuk
EEN EU, EEN NATIEquote:Op zondag 24 februari 2019 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je verwacht toch dat zo'n chauffeur zo'n route weet. Het is een Fransman in Duitsland, misschien gaat het daar mis.
Ja vriend opgezocht die daar zit. M'n vriendin ook meegenomen.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vakantie? Waar ben je ongeveer?
Ik ook. Tot en met Giro vind ik het leuk. Daarna steeds minder. Opleving bij WK en Lombardije.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alleen nog maar het voorjaar.
die van mij ook nietquote:Op zondag 24 februari 2019 22:51 schreef JanPawelII het volgende:
Mijn twitter carriere raakt nog niet echt van de grond.
Morgen geloof ik die docu over die scooterdebielen in Nijmegen?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:52 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet meer wie de tip gaf voor die docu op canvas
Maar wat een kutdocu zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |