DMquote:Op zondag 24 februari 2019 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans ik heb je hulp nodig heb een persoonlijk probleem
Beetje vaseline er op smeren.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans ik heb je hulp nodig heb een persoonlijk probleem
geantwoord.quote:
NP.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt neef wist dat ik op je kon rekenen.
Lekker hoor.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef JanPawelII het volgende:
Denk dat ik binnenkort weer met sabbatical ga
Eerst over anderhalf week naar Ruslandquote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Eindelijk Japan?
Geen zin in?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Eerst over anderhalf week naar Rusland
im a carefree kind of guyquote:Op zondag 24 februari 2019 22:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op Canvas nu docu over die bomaanslag bij de marathon in Boston.
Net begonnen.
Weet nietquote:Op zondag 24 februari 2019 22:01 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
im a carefree kind of guy
echte kenners weten deze
Intrigerendtwitter:J_tsar twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 02:04:50Ain't no love in the heart of the city, stay safe people reageer retweet
Was echt genot dat ze die ene nog niet hadden maar al wel wisten dat ie zn broer had overredenquote:
Zal de kans toenemen nu het kalifaat bijna weg is?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen met Parijs was die zoektocht ook wel genot.
Wordt tijd voor weer eens een aanslag en dan livetoppa op reddit F5-en
Toen Anzhi nog topspelers hadquote:
7/4quote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je geld wedden op no-deal brexit en zo ja hoe staan die odds eigenlijk?
Daar heb ik ook over nagedacht en geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal de kans toenemen nu het kalifaat bijna weg is?
2.75quote:Op zondag 24 februari 2019 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze odds snap ik nooit.
Wat denk jij?
waarom is er geen auto update op redditquote:Op zondag 24 februari 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen met Parijs was die zoektocht ook wel genot.
Wordt tijd voor weer eens een aanslag en dan livetoppa op reddit F5-en
Waarom niet op fokquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom is er geen auto update op reddit
hoogquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm
Niet heel interessant voor mij dan.
Volgens mensen die er verstand van zeggen te hebben zijn thuiskomers gedesillusioneerd en zal de kans weer toenemen. Ik heb er geen verstand van maar denk ook wel dat het meevalt. Die kinderen worden wel draken.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht en geen idee eigenlijk.
Heb ook wel t gevoel dat we hoogtepunt wel gehad hebben.
@Dannyquote:
Uitstel > No-Deal > May-Dealquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
May-Deal, uitstel of No-Deal.
Zeg het maar inso.
@Danny zit liever op de bank Netflix te kijkenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef JanCees het volgende:
Misschien kan Danny fok herschrijven in nodejs
Mijn oude amateurclub dit jaarquote:Op zondag 24 februari 2019 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
Over 3 jaar bestaat de amateurvoetbalclub waar ik heb gespeeld 100 jaar. Tering.
Ik vind het echt heel vervelend dat we blijkbaar geen keuze hebben en nu als volgende probleem moeten dealen met terugkerende IS-ers.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens mensen die er verstand van zeggen te hebben zijn thuiskomers gedesillusioneerd en zal de kans weer toenemen. Ik heb er geen verstand van maar denk ook wel dat het meevalt. Die kinderen worden wel draken.
Over 100 jaar zal er weinig veranderd zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
Over 3 jaar bestaat de amateurvoetbalclub waar ik heb gespeeld 100 jaar. Tering.
Denk niet dat ze langer dan 100 jaar gaan volmaken. Velden zijn van de kerk en de gemeente wil het kopen want dan kunnen ze weer 15 woningen van een miljoen bouwen.quote:
Ik heb nog bij 1 van de oudste verenigingen van Nederland gevoetbald. 1870 ofzo opgericht.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
Gewoon naar Bangladesh sturen maatquote:Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel vervelend dat we blijkbaar geen keuze hebben en nu als volgende probleem moeten dealen met terugkerende IS-ers.
Waarom niet gewoon paspoorten door de shredder en mensen lekker laten uitzoeken in Zandistan
Alles naar Flevoland. Hek er om heen en Europees Kalifaat voor maken.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel vervelend dat we blijkbaar geen keuze hebben en nu als volgende probleem moeten dealen met terugkerende IS-ers.
Waarom niet gewoon paspoorten door de shredder en mensen lekker laten uitzoeken in Zandistan
Ze zoeken het maar uit maar gewoon niet EU in laten.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:18 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Gewoon naar Bangladesh sturen maat
Corbyn vindt dat je ze moet terugnemenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit maar gewoon niet EU in laten.
Volgens mij denkt van links tot rechts echt iedereen zo maar het systeem is groter dan de mens, blijkbaar. Zeer vermoeiend.
Had ik maar mn eigen land.
Corbyn is echt hetzelfde als de yesser he? Beide mannen hebben echt een enorme haat jegens joden.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Corbyn vindt dat je ze moet terugnemen
lolcorbyn
Polen ookquote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Japan zegt gewoon eerlijk we willen paar normale zandnegers om shoarma te bakken en de rest blijft lekker weg. Hoor je niemand over.
Japangod
Japan is ook een land waar je moet WERKEN voor je geldquote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Japan zegt gewoon eerlijk we willen paar normale zandnegers om shoarma te bakken en de rest blijft lekker weg. Hoor je niemand over.
Japangod
Jesse werd behoorlijk afgebrand op die schoolmusical gisteren. Dat was wel leuk.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Corbyn is echt hetzelfde als de yesser he? Beide mannen hebben echt een enorme haat jegens joden.
Sorry maat maar verder vind ik Japan in zo ongeveer alles beter dan Polen.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Polen ook
Hoef je niet voor naar Japan
Ik zag dat er steeds meer Chinezen zijn die het christendom aanhangen? Apart.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:24 schreef JanPawelII het volgende:
Gewoon paar Bangladeshi importeren voor de lage arbeid en na jaar of 2 weer terugsturen
Poolgod
Vrouwen sowieso nietquote:Op zondag 24 februari 2019 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry maat maar verder vind ik Japan in zo ongeveer alles beter dan Polen.
Nu ik erover nadenk niet zo ongeveer alles maar gewoon alles.
En dan ook je best doen op je werk he. Dat is ook belangrijk verschil.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Japan is ook een land waar je moet WERKEN voor je geld
Vaak eenzaam, 24/7 werken bijnaquote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef JanPawelII het volgende:
zag toevallig laatst japanse film
Echt triest leven veel mensen daar
skere huizen ook daar manquote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vaak eenzaam, 24/7 werken bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |