Intrigerendtwitter:J_tsar twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 02:04:50Ain't no love in the heart of the city, stay safe people reageer retweet
Was echt genot dat ze die ene nog niet hadden maar al wel wisten dat ie zn broer had overredenquote:
Zal de kans toenemen nu het kalifaat bijna weg is?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen met Parijs was die zoektocht ook wel genot.
Wordt tijd voor weer eens een aanslag en dan livetoppa op reddit F5-en
Toen Anzhi nog topspelers hadquote:
7/4quote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je geld wedden op no-deal brexit en zo ja hoe staan die odds eigenlijk?
Daar heb ik ook over nagedacht en geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal de kans toenemen nu het kalifaat bijna weg is?
2.75quote:Op zondag 24 februari 2019 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze odds snap ik nooit.
Wat denk jij?
waarom is er geen auto update op redditquote:Op zondag 24 februari 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen met Parijs was die zoektocht ook wel genot.
Wordt tijd voor weer eens een aanslag en dan livetoppa op reddit F5-en
Waarom niet op fokquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom is er geen auto update op reddit
hoogquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm
Niet heel interessant voor mij dan.
Volgens mensen die er verstand van zeggen te hebben zijn thuiskomers gedesillusioneerd en zal de kans weer toenemen. Ik heb er geen verstand van maar denk ook wel dat het meevalt. Die kinderen worden wel draken.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht en geen idee eigenlijk.
Heb ook wel t gevoel dat we hoogtepunt wel gehad hebben.
@Dannyquote:
Uitstel > No-Deal > May-Dealquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
May-Deal, uitstel of No-Deal.
Zeg het maar inso.
@Danny zit liever op de bank Netflix te kijkenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef JanCees het volgende:
Misschien kan Danny fok herschrijven in nodejs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |