125 miljoen. Maar al 35 miljoen in Tokyo en nog eens 15 rond Osaka.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef JanPawelII het volgende:
zag toevallig laatst japanse film
Echt triest leven veel mensen daar
Goed tochquote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zag dat er steeds meer Chinezen zijn die het christendom aanhangen? Apart.
Ik zag laatst Tokyo op maps, tering jantje wat is dat groot zegquote:Op zondag 24 februari 2019 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
125 miljoen. Maar al 35 miljoen in Tokyo en nog eens 15 rond Osaka.
Er is nog genoeg ruimte.
Als je land op Narita ga je in intercity naar centrum, dat ding rijdt echt door maar duurt nog steeds minstens uur en kwartier. Andere kant van centrum al snel meer dan 1.5 uur.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag laatst Tokyo op maps, tering jantje wat is dat groot zeg
Extreem veel miljoenenpanden ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:27 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Extreem veel armoede huisjes daar in Tokyo
Een slechte wijk in Berlijn is nog beter dan Rotterdam.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Extreem veel miljoenenpanden ook.
Slechte wijken in Tokyo zijn nog altijd zo'n 40-45 keer beter dan Rotterdam
Miljoenenpandenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Extreem veel miljoenenpanden ook.
Jawel.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je niet meer naar Thailand verhuizen?
Ik had keer rondwandeling gedaan in zo'n luxe wijk dat was niet normaal manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |